ناوار ساحل و اسکله باز خواهد شد بدون محدودیت زمان شروع شنبه

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 10:51 AM EDT مه 5 سال 2020ناوار ساحل خواهد بود در حال حاضر باز و بدون

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

ناوار ساحل خواهد بود در حال حاضر باز و بدون محدودیت زمان و اسکله باز خواهد شد برای عملیات عادی ساعت با کمیسیون در روز سه شنبه رای گیری برای تمدید ساعت پس از مقامات بهداشت محلی گفت: COVID-19 موارد کاهش یافته است به طور قابل توجهی در طی چند روز.

آغاز چهار شنبه, ساحل باز خواهد شد 24/7 و نابارا, ساحل, پارک دریایی پارکینگ باز خواهد شد از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب است. این نابارا, ساحل اسکله ماهیگیری باز خواهد شد از 5 صبح تا 11 شب عادی تابستان ساعت های عامل.

Beachgoers هنوز هم انتظار می رود به عمل اجتماعی فاصله اقدامات از جمله ایستاده شش فوت از هم جدا و جمع آوری در گروه های بزرگتر از 10 نفر است.

روز اول باز: نابارا, ساحل را پر می کند در عرض چند ساعت از باز کردن. بازدید کنندگان گرسنه برای خورشید و هوای تازه.

گالری عکس: Pensacola, نابارا سواحل باز در اولین روز

حرکت به بازگشایی این پارک می آید 12 روز بعد از کمیسیون رای به دوباره باز کردن ساحل از 2:30 تا 7:30 بعد از ظهر پنج ساعته پنجره بود به معنای تضعیف بازدید کنندگان از خارج از دولت از بازدید از این منطقه است.

شنی پارک-o'hara, مدیر اجرایی سانتا رزا شهرستان وزارت بهداشت گفت: کمیسیون جمعه که مثبت coronavirus موارد کاهش در سراسر شهرستان — در مورد 2.56% از کسانی که آزمایش در سانتا رزا شهرستان در حال حاضر در حال تست مثبت نسبت به حدود 5 درصد در سطح ایالت.

و شهرستان اضطراری مدیریت, مدیر, براد بیکر گفت: آنها اعتماد به نفس است که بیمارستان ها کافی بود ظرفیت و منابع اگر موج دیگری از coronavirus مطرح می شود.

"همه بیمارستان های ما باید مقدار زیادی از ظرفیت. آنها با دیدن هجوم بیماران گفت:" براد بیکر شهرستان اضطراری مدیریت مدیر. "ما به آنفولانزا مانند علائم پایین رفتن ما COVID نشانه می رویم. ... ما باید مقدار زیادی از PPE (personal protective equipment) در دست اگر یک خروش آمده است."

سانتا رزا County Sheriff باب جانسون گفت: از آنجا که سواحل باز جمعه beachgoers شده اند و تمرین های اجتماعی فاصله و معاونان گشت ساحل دیده نمی شود هر گونه مسائل.

"ساحل رفت بسیار خوبی است. روز اول ما افتتاح شد اندکی ترافیک زیرا همه می خواستم برای رسیدن به ساحل برای اولین بار در در حالی که. فشرده سازی زمان (از 2:30 تا 7:30 p. m.) همچنین باعث می شود آن را حتی بدتر برای گرفتن ترافیک و خاموش (ساحل)" جانسون گفت. "همه در ساحل بسیار صمیمی نگه داشته و فاصله خود همه چیز خوب پیش رفت. با این که بسیاری از مردم در ساحل برای آن روز بسیاری از ما ساخته نشده و هر گونه بازداشت که بسیار خوب است."

آمریکا 399 جاده اتصال نابارا ساحل به پنساکولا ساحل و در حال اجرا در امتداد جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا در انتظار بازگشایی پنج شنبه.

جدید ساحل ساعت موثر خواهد بود در 12:01 صبح جمعه.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن