فلوریدا فوتبال: Gators در بازگشت به گینسویل به صورت داوطلبانه تمرینات

رابی Andreu گینسویل خورشیدمنتشر شده 2:44 PM EDT Jun 8, 2020گینسویل — پس از اینکه پراکنده در سراسر کشور و سایر

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

گینسویل — پس از اینکه پراکنده در سراسر کشور و سایر نقاط کشور برای تقریبا سه ماه فلوریدا Gators در حال بازگشت هستند در گینسویل, آماده به رفتن را از طریق داوطلبانه فوتبال تمرینات که از روز دوشنبه شروع.

دوشنبه نیز مشخص شده فاز سه نفر از بازیکنان در بازگشت به دانشگاه. آخرین گروه از پیوستن به صفوف ویژگی های متعدد درست اول از جمله linebacker درک Wingo دفاعی مقابله با Gervon Dexter دفاعی پشت اوری راس دفاعی مقابله با Jalen لی گیرنده گسترده Jaquavian Fraziars دفاعی پایان شاهزاده Umanmielen, تنگ پایان Jonathan Odom و offensive lineman جرالد Mincey.

گیرنده گسترده Xzavier هندرسون و دفاعی به عقب Jahari راجرز در حال برنامه ریزی برای پیوستن به خود را اول برادران. یکی دیگر درست دانشجوی سال اول دفاعی مقابله با جانی قهوه ای نمی تحصیلات دانشگاهی واجد شرایط برای ثبت نام در UF و حضور در یک تاریخ و کالج.

تقریبا تمام بازیکنان در شهر در حال حاضر آماده برای رفتن از طریق داوطلبانه تمرینات. چهارمین و آخرین مرحله برای بازگشت جولای 1-3. فاز یک شد مه 26 و فاز دو ژوئن 1. یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان که دسترسی به امکانات تمرین در خانه نبوده است نیاز به بازگشت نشده است.

بیشتر: Gators در آماده سازی به عنوان اگر فوتبال کالج فصل خواهد شد شروع به برنامه ریزی

پس از بازگشت خود را (و یا ورود) به پردیس هر بازیکن تست شده است برای COVID-19 به عنوان بخشی از معاینه فیزیکی روند. بازیکنان خواهد شد به نمایش در هر زمان آنها را وارد کنید وزن اتاق و دیگر امکانات عمل با حرارت بررسی و پرسشنامه سلامت. بازیکنان باید پوشیدن شخصی-حفاظت از تجهیزات دیگر برای بلند کردن اجسام جلسات.

Gators نمی شود کار کردن به عنوان یک تیم به جای شکستن به گروه های کوچک و رفتن را از طریق جلسات مختلف برای اطمینان اجتماعی فاصله.

دسترسی به ورزشی و علمی امکانات تنها با وقت قبلی. وزن اتاق تجهیزات و امکانات دیگر را بررسی شود و پس از هر جلسه.

بازیکنان که تست مثبت برای COVID-19 اجازه خواهد داشت به خود منزوی در آپارتمان و یا اتاق خوابگاه. آنها را تحت نظارت مدرسه پزشکی کارکنان و ارائه مواد غذایی است.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن