CivicCon: مشکلات مزمن طاعون NWFL آبراه. جدید خور برنامه درمان?

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 21, 2020در دوران رکود بزرگ خانواد

توسط NEWSSALAM در 31 تیر 1399

در دوران رکود بزرگ خانواده های محلی زندگی می کردند خاموش فراوانی از ماهی و میگو و صدف در محلی ما آبراه.

در طول سال عوامل مثل آلودگی توسعه و رواناب فاضالب های سطحی باید به آرامی تخریب حوضه در اطراف Pensacola و Perdido خلیج به یک نقطه که آبراه ما به صورت عادی امروز خواهد بود تقریبا غیر قابل تشخیص به مردمی فقط از چند نسل پیش.

"چالش این است که پایه منتقل شده در طول زمان گفت:" مسیحی Wagley ساحلی سازمان برای سازمان محیط زیست سالم در خلیج فارس. "اگر شما بیرون بروید و نگاهی به خلیج امروز برای اولین بار شما نمی دانید که آنچه شما نمی دانید که چگونه همه چیز خوب می شود."

اما منطقه ما یک فرصت نادر برای شروع کار نسبت به بازگرداندن محلی ما آب بدن به شکوه سابق خود را. جدید منطقه ای در خور برنامه می توان به بزرگتر ملی مشترک است که فراهم می کند ابزار مالی و تخصص برای کمک به ارتقاء و حفاظت از آبراه مهم.

کلید ساخت آن اتفاق می افتد خواهد بود خرید در مشارکت و حمایت از جامعه محلی یک گروه از کارشناسان زیست محیطی گفت: در CivicCon ارائه پنج شنبه شب.

برنامه جدید: $2 میلیون سازمان حفاظت محیط زیست از اعطای ایجاد خواهد شد Pensacola و Perdido خلیج خور برنامه

بهشت حیف و میل تحقیقی سری: میراث آلودگی ثابت Escambia County

در یک CivicCon وبینار بیل فیشر یک خلیج نسیم ساکن و یک معاون مدیر محیط زیست در ایالات متحده آمریکا سازمان حفاظت محیط زیست از تحقیق و توسعه در مورد تاریخچه و منافع ملی خور برنامه. این برنامه به ارمغان می آورد با هم, دانشمندان, جامعه طرفداران دولت منافع کسب و کار و سایر ذینفعان برای رسیدگی به چالش های زیست محیطی موثر بر مصب از اهمیت ملی است.

اخیرا در منطقه ما دریافت بودجه از سازمان حفاظت محیط زیست و بازگرداندن به ایجاد مشابه کوچکتر ابتکار برای بهبود و حفاظت از پنساکولا و Perdido خلیج و اطراف حوضه. این ابتکار به پنساکولا و Perdido خلیج خور برنامه در حال حاضر بخشی از برنامه ملی است, اما ما می تواند دعوت به پیوستن به اگر محلی برنامه سود به اندازه کافی پشتیبانی می کند.

"این پتانسیل تعیین به عنوان یک NEP برای Pensacola و Perdido خلیج خور برنامه ای فوق العاده و منحصر به فرد فرصت" فیشر گفت. "آخرین NEP اضافه شده در سال 2007 بود. که Puget صدا. و قبل از آن مریلند ساحلی خلیج در سال 1996 پس از این اتفاق نمی افتد هر روز. من نمی دانم که به منظور تعیین شده به عنوان یک NEP, شما واقعا نیاز به نشان دادن گسترده عمومی جامعه مشارکت."

فیشر گفت: NEP طراحی به ارمغان می آورد کمک های مالی برای پروژه ها و ترمیمی مدل است که به نظر می رسد در ارزش های مشترک جامعه ذینفعان — چیزهایی مثل زیست محیطی یکپارچگی و انعطاف پذیری خوب و پاسداشت فرصت اقتصادی — و می آید تا با برنامه عمل که در آدرس آنها است.

یک پانل از کارشناسان محلی صحبت به چالش های فعلی پیش آبراه های ما و چه محلی و ملی خور برنامه می تواند کمک کند.

جین Caffrey استاد در دانشگاه وست فلوریدا مرکز زیست محیطی تشخیص و بهسازی گفت: تحقیقات نشان داده بسیار کم سطح اکسیژن و کاهش دریای علف در بسیاری از ما دریا کف عوامل است که ترکیب به کاهش تنوع از ما زندگی دریایی و مهد کودک.

Caffery گفت: در دهه های 1960 و 1970 یک کمک کننده بود نقطه منبع آلودگی هنگامی که کارخانه های لوله کشی لجن و سموم به طور مستقیم به آبراه های ما.

"امروزه ما خیلی بیشتر نگران غیر نقطه منبع آلودگی است و این بیشتر منتشر آلودگی که در آن شما اغلب دیدن مواد در حال اجرا زمین" Caffrey گفت.

پرداختن به موضوع: شهر نصب رواناب فاضالب های سطحی درمان واحد طول شاخه فرعی بلوار به کمک آب با کیفیت

این شکل غیر مستقیم از آلودگی شستشو چیزهایی مانند فلزات و مواد شیمیایی و کود و پاتوژن های مضر از سایت های ساخت و ساز پارکینگ جاده و چمن به طور مستقیم به آب که در آن ما ماهی و شنا.

Wagley گفت که در آن مستقیم منبع آلودگی اغلب منجر به چیزهایی مانند ماهی, کشته شدن بوی توهین آمیز و مسائل دیگر که قابل مشاهده و ملموس "حاد" امروز ما می بینیم بیشتر مشکلات مزمن.

"چیزهایی که دکتر Caffrey صحبت در مورد پایین اکسیژن محلول سطح بالا, سطح مواد مغذی, این ها چیزهایی هستند که سخت را برای مردم برای دیدن" Wagley گفت و اشاره کرد که عدم وجود علائم آشکار آن مشکل تر برای ایجاد انگیزه در مردم برای اقدام است.

مسیحی میلر حوزه مدیریت هماهنگ برای موبایل ملی خلیج خور برنامه نیز صحبت در CivicCon پانل دادن بینش چگونه جامعه خود قادر به رسیدگی به برخی از مشکلات زیست محیطی از طریق NEP.

"در واقع آنچه ما انجام می دهیم این است که ما کار فدرال و دولت های محلی و سازمان های ما به کار با کسب و کار خصوصی صنعت و دانشگاه و شهروندان خصوصی گروه به منظور توسعه و پیاده سازی جامع حفاظت و مدیریت طرح" میلر گفت. "این برنامه ها بر اساس تقریبا به طور کامل در محلی ورودی. ما با تکیه بر مردم اینجا بر روی زمین به نوعی از شناسایی مسائل و آمد تا با راه حل های که ما می توانیم همه کار با هم."

او گفت: به عنوان مثال جامعه گرد هم می آیند و شناسایی رسوب و فرسایش به عنوان مناطق عمده ای از نگرانی را در یک سیستم جریان در نزدیکی دافنه, Alabama. آنها شناسایی برخی از زمینه های کلیدی که در آن مرمت تلاش می تواند تاثیر همکاری با دولت و دولت های محلی توسعه دهندگان و مالکان خصوصی برای ایجاد بیشتر دوستدار محیط زیست شیوه های توسعه و قوانین و مقررات در منطقه است.

میلر گفت: در آن زمان سرمایه گذاری در حدود 14 میلیون دلار به جریان مرمت و فاضالب مدیریت پروژه اما پس از حدود یک دهه کار متاثر از جریان حذف شد از یک لیست از اختلال در آبراه.

"موفقیت وجود دارد نشان داده شده بود قادر به در واقع ترجمه های اضافی میلیون دلار بودجه برای ما به توسعه حوزه آبخيز برنامه برای تمام intertidal منابع آبی در سواحل آلاباما" میلر گفت. "... در حال حاضر من فکر می کنم ما در حال نشستن در مورد حدود 150 میلیون دلار در پروژه های شناسایی شده اند که از طریق این حوزه آبخيز برنامه های که در برخی از مراحل یا اینکه بر روی زمین قرار داده و یا در مراحل برنامه ریزی, پس از آن بسیار موفق بوده است."

هفته آینده CivicCon میزبان یک کارگاه مجازی با مت Posner و ویتنی Scheffel از پنساکولا و Perdido خلیج خور برنامه به بحث در مورد تاریخچه و وضعیت کنونی و اهداف آینده برای ما محلی آبراه. در طول ارائه خود شرکت کنندگان خواسته خواهد شد که برای پاسخ به یک نظر سنجی برای شناسایی ارزش های خود را استفاده می کند و اولویت ها به کمک خور برنامه در توسعه یک طرح برای مرمت و حفاظت از پنساکولا و Perdido خلیج سیستم.

این رویداد یک جلسه و یک وبینار بنابراین شرکت کنندگان را فرصتی برای پاسخ به سئوالات و ارائه ورودی یا از طریق زنده سنجی در طول این رویداد یک نظرسنجی توزیع شده پس از این رویداد زندگی می کنند و سوالات در طول این رویداد.

برای ثبت نام در این رویداد به صورت رایگان جستجو "civiccon" در eventbrite.com.

Wagley اشاره کرد که بازگشت آبراه های ما به شکوه و جلال پیشین را تغییر مقررات خرید ملک برای مرمت و واقعا به دنبال هم در جامعه ما می شود.

"من فکر می کنم آن را فراتر از آنچه که یک فرد می تواند انجام دهد به صورت جداگانه در صفحه اصلی" Wagley گفت. "این واقعا رفتن به این نوع از اقدام جمعی است. گرد هم آمدن و فشار برای تغییر."

CivicCon یک پروژه مشترک از اخبار و مجله Studer جامعه موسسه در نظر گرفته شده به پنساکولا به مکانی بهتر برای زندگی رشد کار و سرمایه گذاری از طریق مدنی مکالمات و برنامه ریزی هوشمند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد CivicCon گذشته سخنرانان و ارائه بازدید pnj.com/civiccon.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب