شواهد جدید از دراز مدت آتشفشانی خطرات لرزه ای در شمال اروپا

باستانی اروپایی آتشفشانی منطقه برخواهد داشت ممکن است هر دو بیشتر در دراز مدت آتشفشانی ریسک و خطر لرزه ای برای

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399

باستانی اروپایی آتشفشانی منطقه برخواهد داشت ممکن است هر دو بیشتر در دراز مدت آتشفشانی ریسک و خطر لرزه ای برای شمال غربی اروپا از دانشمندان تا به حال متوجه ژئوفیزیک گزارش در یک مطالعه در مجله ژئوفیزیک بین المللی است.

دانشمندان پیش بینی نیست که یک فوران آتشفشانی یا زلزله قریب الوقوع است در پر جمعیت منطقه است که محور در منطقه Eifel آلمان را پوشش می دهد و بخش هایی از بلژیک, هلند, فرانسه و لوکزامبورگ. اما این مطالعه نشان داد که فعالیت غیر معمول است برای منطقه است.

"یافته های ما نشان می دهد این منطقه فعال است سیستم های آتشفشانی و خیلی بیشتر لرزه های فعال از بسیاری از گناهان در اروپا بین Eifel آتشفشانی منطقه و رشته کوه های آلپ" گفت: Paul Davis یک UCLA تحقیقات استاد ژئوفیزیک و نویسنده ارشد این مطالعه است.

دیویس و با همکاری نویسندگان گزارش ظریف حرکات غیر معمول در سطح زمین که از آنها نتیجه گیری Eifel آتشفشانی منطقه باقی می ماند لرزه های فعال است. این منطقه دارای سابقه ای طولانی در فعالیت های آتشفشانی اما از آن شده است خفته برای مدت زمان طولانی; دانشمندان فکر می کنم آخرین فوران آتشفشانی وجود دارد برخی از 11000 سال پیش.

این ژئوفیزیک گزارش که سطح زمین در آن منطقه است بلند بالا و کشش از هم جدا, که هر دو غیر معمول در اروپا است. اگر چه بالا بردن تنها کسری از یک اینچ در هر سال قابل توجه است در زمین شناسی از نظر دیویس گفت:.

این ژئوفیزیک تجزیه و تحلیل سیستم موقعیت یابی جهانی اطلاعات از سراسر اروپای غربی نشان داد که حرکات ظریف و در سطح زمین است. که آنها را قادر به نقشه چگونه زمین در حال حرکت است به صورت عمودی و افقی به عنوان پوسته زمین را تحت فشار قرار دادند کشیده و چیده شده.

گنبد مانند بالا بردن آنها مشاهده شده نشان می دهد کسانی که جنبش های تولید شده توسط یک افزایش زیرسطحی گوشته plume که رخ می دهد هنگامی که بسیار داغ سنگ در گوشته زمین را شناور می شود و افزایش می یابد, ارسال بسیار داغ مواد به سطح زمین باعث تغییر شکل و فعالیت های آتشفشانی است. گوشته است که در لایه های زمین شناسی سنگ بین پوسته زمین و بیرونی آن هسته است.

Corné Kreemer مطالعه سرب نویسنده یک استاد پژوهش در دانشگاه نوادا در رنو نوادا اداره معادن و زمین شناسی. او گفت: بسیاری از دانشمندان را بر عهده داشتند که فعالیت های آتشفشانی در Eifel شد چیزی از گذشته است اما این مطالعه نشان می دهد که دیگر به نظر می رسد در این مورد.

"به نظر می رسد روشن است که چیزی است که دم زیر قلب شمال غربی اروپا است," او گفت:.

این Eifel آتشفشانی منطقه خانه های بسیاری از باستان آتشفشانی امکانات از جمله دایره دریاچه شناخته شده به عنوان maars — که بقایای خشونت فوران های آتشفشانی مانند که ایجاد Laacher See بزرگترین دریاچه در این منطقه است. این انفجار که ایجاد Laacher See اعتقاد بر این است که رخ داده است در حدود 13000 سال پیش با قدرت انفجاری مشابه که از دیدنی 1991 Mount Pinatubo فوران در فیلیپین.

محققان برنامه ای برای ادامه نظارت بر منطقه با استفاده از انواع ژئوفیزیکی و ژئوشیمیایی تکنیک های درک بهتر خطرات بالقوه.

این پژوهش با حمایت هلندی رویال آکادمی علوم ایالات متحده آمریکا, زمین شناسی, the National Earthquake Hazard Reduction Program و ناسا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب