صاحبان Pensacola اجاره تعطیلات ناراحت بیش از بان کی مون به عنوان هتل ها مجاز به کار

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 14 سال 2020ناوار ساکن هالی Rasoli بستگی به پولی

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

ناوار ساکن هالی Rasoli بستگی به پولی که او یک خوابه اجاره تعطیلات در Perdido کلید به ارمغان می آورد به مکمل های غذایی کوچک او حقوق بازنشستگی.

اما در حالی که هتل ها در نظر گرفته شده یک کسب و کار ضروری و مجاز به کار در طول coronavirus همه گیر Rasoli و دیگر تعطیلات اجاره صاحبان مجاز نیست به اجاره واحد خود در مرحله اول از فلوریدا را بازگشایی کردند.

گفت: بسیاری از آنها نگران عدم اطمینان از زمانی که آنها می توانند بازگشایی و اشتباه در مورد اینکه چرا آنها در حال درمان متفاوت تر از هتل ها.

"من بستگی دارد من مستاجرها برای چیزهایی مانند در حال حاضر من به جای یک آبگرمکن در خانه من است و من به ازنو سقف من و من لازم نیست که درآمد در آینده به آن را انجام دهد" گفت: Rasoli که اجاره به ارمغان می آورد در مورد $1,400 یک هفته طول فصل گردشگری آغاز روز یادبود.

Rasoli گفت که او تا به حال به طور منظم مستاجرها برنامه ریزی شده برای هفته 15 مه که مانده اند در محل سکونت خود برای سال. به دلیل ممنوعیت اجاره برای تعطیلات در فلوریدا آنها لغو و رزرو تعطیلات در سواحل خلیج فارس, Alabama. Rasoli نگران است آنها نمی تواند در سال آینده.

"آن نه تنها عادلانه" Rasoli گفت. "من در اشتباه هستم. و محل سکونت من به این تالار باز, ساحل, هیچ چیز به غرب از ما در همه. آن را بسیار آسان برای مردم به گسترش است."

هفته گذشته کمیسیون های شهرستان ها در هر دو Escambia و سانتا رزا شهرستانهای پشتیبانی درخواست رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به لغو ممنوعیت کوتاه مدت اجاره برای تعطیلات. نمایندگان رسانه ها برای هر دو شهرستان گفت: آنها تا به حال هنوز برای دریافت پاسخ از دفتر والی که از بعد از ظهر چهارشنبه.

دفتر والی بازگشت نیست مصاحبه درخواست چهارشنبه.

بیشتر گردشگری پوشش

بازگشایی در هتل ها: آیا بازگشایی Pensacola Beach منجر به افزایش در خارج از شهر بازدید کنندگان ؟ هتل ها می گویند هیچ

بازیابی: می فلوریدا بازگشت به قبل از coronavirus گردشگری اعداد ؟ بله اما ممکن است سال ها طول بکشد

اجاره توصیه: Escambia County کمیسیون عبور قطعنامه درخواست DeSantis به بازگشایی اجاره تعطیلات

"من احساس نمی وجود دارد سهام" گفت: Rhonda سیتن-McNeill که صاحب یک خانه اجاره در نورر ساحل که او خریداری شده در سال گذشته و امیدوار به اجاره. "مردم در حال آمدن به بازدید و برای برخی از این دلیل, اجاره یک خانه خوب است اما ازدحام یک دسته از مردم در اتاق یک هتل خوب است. و این که مشکل من می آید."

در مارس 27 اجرایی سفارش DeSantis دستور ممنوعیت اجاره تعطیلات, اما اجازه داده, هتل ها, متل ها, کاروانهایی تفریحی و زمان-به اشتراک گذاشتن امکانات برای باز بماند. در آن زمان او گفت: لازم بود برای دلسرد کردن مردم از کشورهای دیگر به خصوص نقاط داغ مانند نیویورک و لوئیزیانا از بازدید از فلوریدا و گسترش coronavirus.

هفته گذشته DeSantis تمدید ممنوعیت اجاره تعطیلات به طور نامحدود. در حال حاضر برای اجاره تعطیلات مجاز به بازگشایی تحت دوباره باز فلوریدا وظیفه نیروی دستورالعمل تا زمانی که فاز دوم دولت را بازگشایی می کند باید یک تنظیم تاریخ. حتی پس از آن اجاره تنها می تواند اجاره به فلوریدا ساکنان و صاحبان باید صبر کنید تا 72 ساعت بین اجاره.

"فلوریدا ساکن چیز معنا ندارد به من به دلیل وجود قطعات از فلوریدا است که باید یک نرخ بسیار بالاتر (از coronavirus) نسبت به بسیاری از کشورهای که ما تا به حال بازدید کننده در آینده از" سیتن-McNeill گفت. "کسی از پنساکولا در حال رفتن به می آیند اجاره خانه در نورر ساحل. آن حس را ندارد."

مارگارت Hostetter صاحب چهار تعطیلات اجاره خانه در Pensacola است که درآمد اصلی علاوه بر امنیت اجتماعی است.

Hostetter گفت: بین بهار و روز کارگر است او پرسود ترین زمان برای اجاره. زمانی که سواحل بازگشایی شد او شروع به گرفتن درخواست برای رزرو, اما نمی توانستم قبول هر یک از آنها.

"مردم می خواهند گزینه ای و من به شما تضمین می کنند در بسیاری از موارد هنگامی که ما مهمان آمدن به فلوریدا و یا به Escambia County, اگر آنها تعطیلات اجاره خانه که می توانید آنها را اجاره آنها نمی آیند اینجا" Hostetter گفت. "این تجربه ای است که آنها می خواهند. ... ما باید یک تو رفتگی در دیوار در اینجا."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن