Pensacola-منطقه مقامات بهداشتی هشدار می دهند COVID-19 است که هنوز هم در خارج وجود دارد فقط کمتر قابل مشاهده

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 4, 2020به عنوان فلوریدا برطرف به

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

به عنوان فلوریدا برطرف به مرحله بازگشایی طرح بهداشت مقامات اصرار مردم را به عهده جنگ علیه COVID-19 است که در حال حاضر به دست آورد.

محلی زندگی آغاز شده است به دست آوردن مجدد برخی از صورت ظاهر از حالت عادی به عنوان رستوران پارک ها و ورزشگاه شروع به بازگشایی و در سراسر کشور تعداد COVID-19 مثبت به نظر می رسد در یک روند رو به پایین.

هنوز جدید کروناویروس موارد تایید روزانه — از جمله نه چهارشنبه در Escambia County — و بهداشتی سازمان ملل در ادامه هوشیاری.

دکتر میشل Grier-سالن مدیر اطفال و بالینی منجر به این حادثه تیم مدیریت در سلامت جامعه غربی فلوریدا گفت: منطقه نگرانی بزرگ این است که افرادی که نمی نشان دادن علائم COVID-19 هنوز هم می تواند گسترش بیماری به بخش های آسیب پذیر از جمعیت است.

"ما باید شروع به باز کردن همه چیز و همه چیز در حال باز شدن ترس ما این است که شهروندان ما نیست در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب," Grier-سالن گفت. "آنها فکر می کنند آن رفته و آن را رفته است. اگر هر چیزی, آن در حال حاضر وجود دارد اما با بیشتر بدون علامت (حامل)."

او گفت: اطلاعات متحمل شده است که حدود 30 درصد از افرادی که تست مثبت برای COVID-19 نشان می دهد هیچ نشانه ای از بیماری است.

Grier-سالن گفت: افرادی که علامتی از COVID-19 یا که در تماس نزدیک با کسی که COVID-19 باید آزمایش می شود. اما او همچنین توصیه می شود تست برای افرادی که در یک زمینه که در آن آنها مقدار زیادی از تماس با افراد دیگر زندگی می کنند که در خانه سالمندان و یا سیستم ایمنی به خطر بیافتد کسی که می تواند در معرض خطر قرار داده.

"اگر فقط یک نگرانی که شما زندگی می کنند با کسی که می تواند بسیار آسیب پذیر به دلیل شرایط بهداشتی و شما نگران "من می تواند در معرض چرا که من در اینجا کار' (سپس گفت) 'Let me go چک کنید تا مطمئن شوید که من قصد ندارم به آن را به خانه مادر بزرگم,'" سالن-Grier توصیه می شود.

سلامت جامعه غربی فلوریدا با انجام پیاده روی تا تست در خدمت جوامع در سراسر این منطقه است. او گفت: نرخ مشارکت تا به حال خوب بوده است و ثابت برگزار چون تست سایت های طراحی شده بودند به طوری که بسیاری از مردمی می تواند راه رفتن وجود دارد از درب و تست شده است.

بیشتر: قلب مقدس با استفاده از بهبود COVID-19 بیمار پلاسما به کمک به دیگران مبارزه با ویروس

بیشتر: سلامت جامعه غربی فلوریدا شروع به تلفن همراه COVID-19 تست در مناطق آسیب پذیر

وزارت بهداشت تعیین کرده است هدف از تست 2 درصد از جمعیت این ایالت در هر ماه برای گرفتن خوشه در COVID-19 انتقال است. وزارت بهداشت و درمان شده است بیشتر ملایم در تست مردمی بدون پیش غربالگری مورد نیاز و قرار ملاقات ها اجازه می دهد مردم را به درایو برای تست با حداقل بدون هیچ زحمتی.

هفته گذشته ساندرا پارک-اوهارا مدیر فلوریدا وزارت بهداشت در سانتا رزا County, به روز رسانی به شهرستان سانتا رزا کمیسیون و گفت که تقاضا برای COVID-19 تست پایین است به ویژه در میان افرادی که بدون علامت. او بخش ارائه شده به اجازه دهید سانتا رزا شهرستان صاحبان کسب و کار باید کارکنان خود را آزمایش و آنها را تشویق به برنامه تست روز در 850-564-2307.

این بخش ارائه شده تست در 12 درایو-از طریق سایت های اطراف شهرستان پس از مارس 30 و تست شده بیش از 1500 نفر است. در حال حاضر در مورد 4.15 درصد از جمعیت شده است.

بیمارستان های محلی ارائه شده اند تست مجدانه برای ماه می باشد.

باپتیست مراقبت های بهداشتی گفت: آن را به طور متوسط حدود 38 آزمون در هر روز متوسط کاهش از ماه آوریل است. بسیاری از افت در سرپایی تست.

عروج قلب مقدس گزارش آن را آزمایش کرده است به طور متوسط حدود 100 نفر در هر روز در آن Pensacola سایت. مراقبت های بهداشتی سازمان برای اولین بار در جامعه به ارائه COVID-19 تست و پس مارس 16, آن را آزمایش کرده است بیش از 7000 نفر در جامعه و دیگری از 2000 در محلی خانه های سالمندان.

"ما باور داریم که تست و اجتماعی فاصله هر دو ضروری برای محدود کردن گسترش coronavirus در جامعه ما" بیانیه ای از قلب مقدس گفت. "تست در خدمت به شناسایی حضور این ویروس در منطقه ما و کمک به شناسایی و سپس منزوی کسانی که تست مثبت برای جلوگیری از انتقال بیشتر."

با توجه به بیمارستان آنها در حال اجرا هستند یک 4.8% مثبت رای دادن برای آزمایش با برخی از 420 مثبت بيماران است. آن دسته از بیماران دریافت مراقبت در معراج قلب مقدس درایو-از طریق تنفسی درمانگاه به منظور کاهش حجم کار در بیمارستان های محلی.

مقدس گفت: تمرکز اصلی آن این است که آزمایش بیمارانی که علائم COVID-19 در حال حاضر ذکر شده توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری به عنوان تب سرفه تنگی نفس و لرز و درد عضلانی, جدید, از دست دادن طعم و مزه و یا بوی استفراغ, اسهال و/یا گلو درد.

"ما در حال پیدا کردن که حدود 80 درصد از کسانی که در تماس با ما غربالگری مرکز معیار برای تست" با توجه به بیانیه ای از قلب مقدس.

سالن-Grier از مردم خواست تا همچنان محتاط و با وجدان در مورد سلامت خود را به عنوان سقوط و آنفلوآنزا در فصول رویکرد است.

"من فقط می خواهم برای تشویق مردم به عنوان بسیاری که ممکن است به دریافت واکسن آنفولانزا در پاییز هنگامی که آن را در دسترس می شود و سعی کنید به عمل اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و استفاده خوب بهداشت دست" او گفت:.

"آنچه در پاییز به نظر می رسد در حال رفتن به بستگی به آنچه ما در حال حاضر. بنابراین من فقط به این امید که هر کس طول می کشد توجه به اقداماتی که CDC در حال حاضر وجود دارد و مصرف آن احتیاط به این دلیل که ویروس است که قطعا انجام می شود. آن را هنوز هم وجود دارد ما فقط آن را نمی بینیم."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن