Pensacola رو خوب تغییر دهید. بیایید در نظر John Lewis همانطور که ما حرکت رو به جلو است. | Guestview

نظرجان Herron مهمان نویسمنتشر شده 11:00 AM EDT Jul 28, 2020من یک بار تا به حال افتخار ملاقات با نماینده John L

توسط NEWSSALAM در 7 مرداد 1399

نظر

من یک بار تا به حال افتخار ملاقات با نماینده John Lewis' در واشنگتن دی سی پس از جلسه خود را قانونی مدیر زمان من به یک پنجره مشرف به بازار و در کنار پنجره آویزان یک عکس از آقای لوئیس در یک تریبون روز مارتین لوتر کینگ به او تحویل داده "من یک رویا دارم" سخنرانی. من آب گرفتگی با احساسات زمانی که من متوجه شدم اهمیت 23 ساله جان لوییس در آن نقطه که در آن زمان. آن را به من ضربه غاز.

آقای لوئیس عضو بزرگ شش – Mr. King James کشاورز, A. فیلیپ راندولف روی ویلکینز ویتنی جوان را ، هر یک غول در حق خود هم آنها تشکیل داد که تغییر خوب برای ملت ما. آقای لوئیس راهپیمایی در سراسر ادموند Pettus پل در سلما در حمایت از حق رای در سمت یک نبرد خط از ایالت آلاباما سربازان مسلح با بیلی باشگاه است. او مورد ضرب و شتم ناخودآگاه اما پاسخ نمی دهند با نفرت.

به همین دلیل من در بازدید از کنگره لوئیس' بود برای جلب حمایت کارگران نهفته ادغام پیشنهادی است که اگر اجازه داده که در نتیجه بیش از 10 ، 000 furloughs. ما به دست آورده آقای لوئیس' متین پشتیبانی حتی اگر یک شرکت درگیر در ادغام شد و از منطقه خود. اشاره کردم وجود دارد می تواند سیاسی مقاومت از شرکت در منطقه خود و خواسته آنچه که ما می توانید انجام دهید برای کاهش هر گونه پیامدهای. این کارمند لبخند زد و به من گفت نگران نباشید. "آقای لوئیس دشوار است," او توضیح داد که با کتمان حقیقت. حمایت از کارگران بود که به سادگی درست انجام.

نهایی ادای احترام: John Lewis: نهایی بعد از ادای احترام در واشنگتن به عنوان برخی از قانونگذاران فشار به افتخار میراث با رای گیری لایحه حقوق

من سفر کوتاه به 343 توپ تاثیر خواهد شد که با من برای همیشه لطفا برای. این باعث احساسات درد و حسرت. من احساس درد به دلیل اساسی بی عدالتی های بسیاری را تحمل کردند به دلیل نابرابری در جامعه ما که دیگر باید وجود داشته باشد. من احساس تاسف به دلیل کاستی های خود. من می تواند انجام دهد. "به خوبی مشکل" آقای لوئیس گفت: در ماه گذشته. "امید من این است که ما در راه ما را نسبت به بزرگتر و احترام به کرامت و ارزش هر انسان است."

چگونه اتصالات وقت خود را با ما به پایان می رسد زمانی که تغییر از طریق تظاهرات مسالمت آمیز در جریان است. در پنساکولا ما در حال حاضر دست و پنجه نرم با تغییر, تغییر خوب. شاید ما باید در نظر the life of John Lewis همانطور که ما حرکت رو به جلو بود که خیلی بیشتر از یک حقوق مدنی آیکون. برخی می گویند او وجدان کنگره است. من فکر می کنم او وجدان ما به خاطر او به ما انگیزه می شود انسان بهتر است.

John Lewis بود شجاع آمریکایی است. او مسالمت آمیز قاره; یک جنگجو برای آزادی و برابری و حقوق اساسی بشر و طرفدار کارگران آمریکایی. او راه می رفت راه رفتن و اولویت بندی سیاست بالاتر از سیاست است. روح خود را راهنماهای ما امروز. بقیه خوب آقای Lewis.

جان Herron شد مقننه نماینده امور بین المللی اخوان المسلمین از Teamsters هواپیمایی تقسیم زمانی که یو پی اس و DHL و پیشنهاد ادغام خدمات در سال 2008. او یکی از ساکنان Pensacola.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن