Pensacola, نابارا دامپزشکان بخشی از مطالعه ارائه رایگان heartworm پیشگیری برای سگ

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 12, 2020با نامزدش گذاشته شدن از شغ

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

با نامزدش گذاشته شدن از شغل خود را در میان بیماری همه گیر کوروناویروس هدر هیز نگران است چگونه او را خواهیم پرداخت برای مراقبت از او سه سگ به خصوص برای Maybelline.

بودجه زن گفت: پیت بول مخلوط شده است نشانه ای از علائم عفونت مثانه, اما او به کار کردن طرح پرداخت با دامپزشک به پرداخت هزینه مراقبت. او همچنین در مورد گرفتن کک و کنه درمان برای همه سگ چون خانواده زندگی در یک منطقه پوشیده شده از درخت.

"ما واقعا باید پول او را در حال حاضر اما این اورژانس به طوری که آنها در حال رفتن به سعی کنید و با ما کار می کنند تا آنجا که آنها می توانند" هایس گفت. "ما دامپزشک رفتن را امتحان کنید و انجام یک طرح پرداخت با ما و ما باید به نوع رفتن از وجود دارد."

جدید مطالعه بالینی که شامل دو محلی دامپزشکی بیمارستان است که با هدف کمک به صاحبان سگ مانند هیز که در حال مبارزه برای پرداخت هزینه مراقبت از. مطالعه تحقیقات جدید heartworm و درمان کک و کنه اما شرکت کنندگان دریافت خواهد شد کسانی که مواد مخدر به صورت رایگان و همچنین امتحانات کار خون برای یک سال و گواهی هدیه برای مراقبت از.

این مطالعه در سراسر کشور اجرا شده توسط Alchera زیستی مستقر در نیوجرسی است که یک نابینا, مطالعه, معنی شرکت کنندگان نمی دانند که مواد مخدر شرکت ارائه دارو.

خالی پناهگاه: سانتا رزا County Animal Shelter خالی است برای اولین بار به لطف افزایش پذیرندگان و پرورش

مواد غذایی: مواد غذایی حیوان خانگی pantries در Pensacola, میلتون پر کردن نیاز حیاتی در طول COVID-19 بحران

ساحلی طلوع بیمارستان حیوانات در پنساکولا یکی از شرکت کنندگان در مطالعه است. دکتر والتر گاندی یک دامپزشک در بیمارستان گفت که او نمی باید هر سگ امضا فقط هنوز اما شده است وجود دارد علاقه از بیماران خود را.

دیگر امکانات شرکت است که سنت فرانسیس دامپزشکی مرکز در نابارا. ثبت نام طول می کشد از طریق جولای 31 و کسانی که علاقه مند می توانند با مراجعه alcherabio.com/heartworm-prevention-clinical-study-dogs.

گاندی گفت که او تا به حال مشتریانی که در حال مبارزه با دو نفر از اعضای خانواده از کار در طول بیماری همه گیر کوروناویروس اما تا کنون به نظر می رسد مردم هنوز هم اولویت مراقبت از حیوان خانگی با وجود سختی ها.

"اکثر دامپزشک شیوه های که من می دانم که باید دیده نمی شود و رکود پس از COVID-19 آغاز شده است" گاندی گفت. "من فکر می کنم این دلیل است که مردم در خانه های خود, دیدن سگ و گربه خود را و ببینید چه چیزی واقعا در رفتن است."

همه گیر ایجاد چالش های دیگر برای صاحبان حیوان خانگی

Coronavirus همه گیر ایجاد کرده است یکی دیگر از چالش برای حیوانات خانگی و صاحبان آنها را به عنوان به خوبی. گاندی گفت که او شاهد بوده بیشتر موارد پانکراتیت از صاحبان تغذیه حیوانات خانگی خود را به غذا از آنها استفاده نمی شود و آن را تحریک کننده حیوانات در معده و لوزالمعده.

"است که معمولا به دلیل مالک گفت:" من فکر می کنم شما باید بیشتر بیکن.' و سگ را مانند " بله که خوشمزه,'" گاندی گفت. "مراقب باشید آنچه شما تغذیه (حیوانات خانگی). مواد غذایی نیست عشق است."

Lacey Dendel گفت: پس از کار از خانه برای مدت طولانی او نگران است در مورد سگ داشتن اضطراب جدایی زمانی که او می رود به کار می کنند. او دارای سه, سگ, لابرادور, ایتالیایی تازی و چوپان آلمانی.

"من فکر می کنم که کاش می توانستم کار از خانه برای همیشه" Dundel گفت. "من می ترسم آنها در حال رفتن به اضطراب جدایی زمانی که من بازگشت."

راشل McKendree گفت: سگ گلدن رتریور و آزمایشگاه/border collie مخلوط که دوست داشت به حضور در زوم جلسات تا به حال برای تنظیم به او انتقال بازگشت به کار پس از زمان زیادی با هم.

"ما را سفارش بایگانی اطلاعات و سگ را وادار به رفتن. من احساس آنها را به بیرون رفتن بیشتر در طول همه این از آنها بدون آن" McKendree گفت. "مقدار زیادی و تعداد زیادی از پیاده روی. برخی از روزها دو بار در روز فقط به طوری که ما می توانیم آنها را مشغول نگه دارید."

هایس گفت: او همچنین مبارزه با سگ سطوح انرژی است. او گفت که او هنوز هم احساس نمی کند راحت رفتن به مکان هایی مانند پارک سگ برای ترس از آوردن coronavirus بازگشت به خانه به او هشت ماهه ،

گاندی گفت: بزرگترین قطعه از مشاوره برای صاحبان سگ در این زمان است که به سادگی مقدار زیادی از پیاده روی است.

"سگ ها و انسان ها نیاز به مقدار زیادی از ورزش و بنابراین بیشتر در پیاده روی. شما قرار است به در خانه اما شما لازم نیست به ماندن در خانه. شما می توانید برای پیاده روی بروید. پوشیدن ماسک شما و سگ خود را از" گاندی گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب