لطفا در مورد مداقه قرار ما مزایای سیستم. فلوریدا رسیده است بحران | سرمقاله

نظرهیئت تحریریه ساراسوتا Heraold-تریبونمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 13, 2020بیکاری در فلوریدا می ت

توسط NEWSSALAM در 25 خرداد 1399

نظر

بیکاری در فلوریدا می تواند تقریبا شنیدن creaking و clanking به عنوان آنها سعی کنید به حرکت دولت اتصال وب سایت برای مزایای بیکاری و تماشای آن را در تلاش برای رکورد خود را غمگین داستان های با معنی و بی ربط و سوالات بی جواب است. این یک سیستم است که حتی خود ما رژیم صهیونیستی است. Ron DeSantis دوبله شده است یک "jalopy."

تقریبا در هر کشوری در اتحادیه گرفتار شد تعادل در آبشار از اخراج مرتبط COVID-19 shutdown و نیاز به هماهنگی ساکنان خود را' تعداد مدعیان بیکاری با کمک های فدرال تحت مراقبت عمل می کنند. اما فلوریدا خارج از غرفه را در این سناریو به عنوان فلوریدا تمایل به انجام این کار.

مطبوعات ملی ما دست و پا زدن روند درخواست دو سناتور دموکرات چاک شومر از نیویورک و Ron Wyden از اورگان به درخواست وزارت کار ایالات متحده را بازرس کل این هفته به اب راه رفتن را به باتلاق ما و رسیدن به پایین از مشکلات ما.

"ایالت فلوریدا عملکرد ثابت شده است منحصر به فرد فقیر" آنها نوشت: "در آن مطلق عدم توانایی برای کمک به میلیون ها نفر از ساکنان فلوریدا که برای اعمال و همچنان در انتظار مزایای بیکاری."

مطلق; که لطمه می زند. DeSantis سیلی از بازگشت بلافاصله با رد هستهای با نگرانی به عنوان یک محاسبه قدرت بازی شرمسار او خواه دولت.

"من هرگز شنیده می شود سیاست های حزبی در واشنگتن دی سی قبل از," او گفت:. "اوه خدای من می تواند به شما تصور کنید که؟"

بود تماس برای فدرال حسابرسی انگیزه های حزبی سیاست ؟ که به نظر می رسد آشکار است. اما این هیچ دلیلی برای اخراج یک کارگر بخش پرسش که ممکن است به ما بگویید آنچه را که در پشت پرده قطع — بعد از سه دولت مجزا ممیزی با یک دیگر در حال حاضر در حال پیشرفت انجام داده اند هیچ چیز تا کنون به نور آتش زیر مقامات در یک موقعیت برای رفع آنچه را شکسته اینجا ؟

DeSantis ممکن است در معرض انتقاد برای ساخت مزایای سیستم اشکالاتی یک اولویت هر چه زودتر در زمان تصدی خود. و سلف دیابت ریک اسکات یک معامله بزرگ بیشتر به پاسخ برای: فلوریدا روزنامه ها صرف مقدار زیادی از جوهر روایت plights از بیکاری ساکنان ساخته شده از جان گذشته توسط دولت او اصرار که آنها "به کار می کنند." به خصوص دلخراش داستان کسانی که محروم بودند مزایای از کار افتادگی و در عین حال نیز قادر به ادعا می کنند کمک های بیکاری به این دلیل که آنها بیش از حد فعال به دنبال شغل.

اما DeSantis و اسکات بزرگ مردان شایع است که جاه طلبی های ریاست جمهوری. آنها باید قادر به گرفتن هر چه گرما حضور نور است که باید بر روی طراحی و پیاده سازی و تداوم خالص ایمنی با سوراخ خمیازه به اندازه کافی به رها کردن برخی از فلوریدا تمام راه را به زندگی در خیابان.

این درست است که فدرال پروب ما آهسته دولت مزایای ماشین آلات می توان به آوردن سیاسی داد و بیداد در سی پایین به سطح ما در حتی بیشتر مالیات دهندگان هزینه. و با توجه به آب و هوا در کاخ سفید آن وزارت کار است که بعید است به آمده یورتمه رفتن بر روی یک اسب سفید ما را نجات دهد.

اما اگر این توافق — که ساکن در فلوریدا "بسیار طاقت فرسا الزامات واجد شرایط بودن پایین, پایگاه هفتگی جبران بیکاری و پایه کوتاه سود دوره و عمیق کاهش به دولت و کارفرما و مالیات که صندوق بیکاری برنامه" — goads DeSantis به تعمیرات اساسی یک سیستم او به عنوان ساخته شده است "در واقع به شکست" خواهد بود که ستارگان خدمات از کشور ما سرمایه است.

این سرمقاله در ابتدا به نظر می رسد در ساراسوتا هرالد تریبون, ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا روزنامه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن