رئیس جمهور رول طرح های جدید به عنوان یک "نقطه شروع" در مبارزه با ضد سیاه نژادپرستی

رئیس جمهور مارک Tessier-لوین اعلام کرد روز سه شنبه بعد از ظهر تعدادی از طرح های در نظر گرفته شده برای مبارزه ب

توسط NEWSSALAM در 11 تیر 1399

رئیس جمهور مارک Tessier-لوین اعلام کرد روز سه شنبه بعد از ظهر تعدادی از طرح های در نظر گرفته شده برای مبارزه با ضد سیاه نژادپرستی در دانشگاه استنفورد از جمله معرفی جدید تنوع و شمول کمک هزینه تحصیلی استخدام 10 جدید اعضای هیات علمی در این مطالعه تاثیر نژاد و استقرار مرکز برای عدالت نژادی در دانشگاه استنفورد مدرسه قانون است.

Tessier-لوین همچنین با تاکید بر حمایت از برنامه های موجود از جمله مارتین لوتر کینگ جونیور آموزش و پژوهش موسسه و درب باز برای بحث در مورد آینده آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات (AAAS) هر چند او را متوقف کوتاه رسمی ارتکاب به departmentalize برنامه است.

"حوادث هفته های اخیر پس از قتل جورج فلوید ساخته شده اند همه ما دردناکی آگاه شرم آور میراث ضد سیاه نژادپرستی و چگونه آن ماندگار در جوامع ما و کشور ما," او نوشت. "متاسفانه دانشگاه ما این است که سیستم ایمنی بدن از جمله مهلک نیروهای."

ایده آل همراهان برنامه در نظر گرفته شده است برای حمایت از اوایل زندگی حرفه ای محققان که کار با تمرکز بر تغییر شکل روابط و برنامه جذب گروه های چهار تا پنج دکتری گیرندگان برای سه سال کمک هزینه های تحصیلی. آنها انتخاب خواهد شد توسط دانشگاه استنفورد هیات علمی که به مطالعه اثرات مسابقه در امریکا است. یاران آبشار در دانشگاه ایده آل ابتکار تاسیس در سال 2018 که مخفف ورود تنوع سهام و دسترسی در یک محیط یادگیری.

Tessier-لوین همچنین اعلام کرد این دانشگاه خواهد بود استخدام جدید 10 عضو هیئت علمی حداقل نیمی از آن خواهد بود junior, دانشکده, چنین به عنوان دستیار اساتید. جستجو دو تیم با تمرکز بر علوم انسانی و علوم اجتماعی و از سوی دیگر با تمرکز بر بنیادی زمینه را برای "برجسته دانشمندان و محققان است که رهبران در این مطالعه تاثیر نژاد در امریکا است."

"استخدام اولویت های مهم است و ما باید تعداد به عنوان پیشرفت تلاش برای استخدام 10 جدید اعضای هیات علمی با تمرکز بر تاثیر نژاد در امریکا.," Hakeem, Jefferson, علوم سیاسی, استادیار نوشت: در پاسخ به سیاست های جدید در ایمیل روزانه. "اشتباه نکنید این را حل نمی کند, ضد, سیاه, نژادپرستی در دانشگاه و نه آن را به طور کامل تغییر ماهیت نهادی است که باید همچنان دست به گریبان با نقش آن در تداوم نابرابری در ایالات متحده است."

دانشجویان و استادان از جمله گروه دانشگاه که تدریس ما باید خواستار آن شدند که دانشگاه استنفورد, افزایش دانشکده تنوع به ویژه موارد زیر از پتانسیل جرایم ناشی از نفرت در دانشگاه و خشم پس از چند استنفورد دانشکده بخوانید نژادی تهمت با صدای بلند در کلاس. اخیر روزانه و تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که وجود دارد تنها یک سیاه استاد دانشگاه استنفورد از وجود دارد در سال 2010.

Tessier-لوین نیز معرفی مرکز جدید برای عدالت نژادی در دانشگاه استنفورد دانشکده حقوق (SLS) که "تعامل با دانشجویان حقوق و گسترده تر جامعه دانشجویی از طریق برنامه های کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی و SLS سیاست labs." رئیس جمهور نوشت که این مرکز به همکاری با سازمان های غیر انتفاعی و رهبران کسب و کار قانونگذاران و مقامات دولتی به تولید مقالات پژوهشی و سیاست های پیشنهادی با هدف پرداختن "اجتماعی مشکلات و بی عدالتی است." او افزود که SLS رهبران در حال حاضر شروع این روند به ایجاد این مرکز در تابستان امسال است.

رئیس جمهور بیشتر متعهد و حمایت از برنامه های موجود از جمله reinvigorating جستجو برای یک مدیر جدید از مارتین لوتر کینگ جونیور آموزش و پژوهش موسسه که درگیر در تلاش های امداد رسانی را فراهم می کند و آموزشی تاریخی, منابع و مونتاژ و چاپ مقالات مارتین لوتر کینگ جونیور

Tessier-لوین اضافه شده که در زیر جدید کارگردان "یک مطالعه کامل انجام خواهد شد برای ایجاد یک استراتژی" برای موسسه که او انتظار دارد که شامل توصیه هایی برای "مکان فیزیکی در دانشگاه و اضافی منابع لازم است."

دانشجویان و استادان ابراز ناامیدی پادشاه موسسه خانه فعلی که واقع در سالن سرو D یک مرکز موقت ساخته شده از یک گروه از نرم در پایان مهندسی چهار. یک درخواست که شروع به گردش در اوایل این ماه و در حال حاضر نزدیک به 10000 امضا نام در دانشگاه استنفورد به پشتیبانی بهتر پادشاه موسسه مالی و افزایش آن وقف. دانش آموزان نیز تهدیدی کمک های مالی به موسسه آنلاین از طریق سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

شهردار و رئیس دانشکده علوم انسانی و علوم انجام خواهد شد یک دانشگاه گسترده "مطالعه" برای تعیین یک ساختار برای حمایت از مطالعات از نژاد و قومیت که همچنین در نظر گرفتن وضعیت AAAS و "آیا آموزشی و پژوهشی ماموریت های دانشگاه خواهد بود بهتر خدمت ادارات به جای ساختار فعلی از برنامه های میان رشته ای."

"به عنوان یک مدیر و آفریقایی مطالعات آمریکا و به عنوان یک تاریخدان من نا امید که وجود ندارد بیشتر در مورد توسعه و تقویت و ساختمان آفریقایی مطالعات آمریکا در دانشگاه استنفورد" چچنی هابز در مصاحبه با گفت: روزانه. هابز است AAAS مدیر و یک تاریخ آمریکا دانشیار.

"من فکر می کنم این همیشه خوب است که این مسائل دانشگاه بیانیه ای در مورد نژادپرستی در مورد اهمیت ایجاد یک جامعه فراگیر, اهمیت گوش دادن به اعضای جامعه و شنیدن نگرانی های خود را و در نظر گرفتن مراحل را برای تغییر دانشگاه ما, فرهنگ," او اضافه شده است.

یکی دیگر از درخواست خواهان departmentalization از AAAS به دست آورد تا نزدیک به 5000 امضا پس از آن شروع به گردش چند هفته پیش. آن را می پرسد استنفورد به "توزیع مجدد آن منابع عظیم به اولویت بندی و به طور کامل پشتیبانی" AAAS و در میان دیگر خواسته اجازه یک "خوشه ای استخدام" در نظم و انضباط به طور خاص.

"من دوست داشتم به دانشگاه را قوی تر بیانیه ای در مورد استخدام بیشتر دانشکده که در آفریقایی آمریکایی مطالعات" هابز گفت. "در آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات ما یک آموزش و مشاوره ای در بحران ما در 47 رشته و صفر هیئت علمی که اختصاص داده شده به آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات همه چیز متقابل است-ذکر شده است. همه دانشکده های ما در بخش های دیگر."

Tessier-لوین نیز خواسته خواست گروه و دانشکده در دانشگاه استنفورد به برگزاری "گوش دادن جلسات" قبل از پایان سال تقویمی با این هدف که به شنیدن داستان از دانشجویان اعضای هیات علمی و کارکنان در مورد تجارب "مربوط به نژادی آب و هوا در پردیس" و همچنین به دنبال توصیه های در مورد چگونه به منظور بهبود آب و هوا از هر واحد. نمایندگان از رئیس جمهور و شهردار دفاتر دیدار خواهد کرد در گروه های کوچک با هر سیاه کارکنان عضو که مایل به شرکت در گفتگو "به عنوان این بخش از جامعه ما شده است بیش از حد اغلب نادیده گرفته شده در نهادی تغییر طرح." علاوه بر این دانشگاه "متعهد به ارائه ضد تعصب آموزش است."

رئیس جمهور همچنین متعهد به انجام منظم نظرسنجی از دانش آموزان و دانشجویان مقطع فوق دکترا دانشکده و کارکنان به ارزیابی نژادی آب و هوا در استنفورد. دفتر نهادی پژوهشی و پشتیبانی تصمیم گیری ادامه خواهد داد برای به روز رسانی ایده آل داشبورد با جمع آوری اطلاعات. دانشگاه را نیز به شکل یک جامعه سیاه و سفید شورای اسلامی برای تعامل, سیاه, فارغ التحصیلان با دانش آموزان و کارکنان و اعضای هیات علمی برای نظارت از طرح های تمرکز در جامعه است. این شورا وجود داشته باشد حداقل به مدت سه سال.

"من فکر می کنم وجود دارد که بسیار به هیجان زده در مورد رئیس جمهور Tessier-لوین ایمیل به جامعه دانشگاه" جفرسون نوشت. "اما من به عنوان فارغ التحصیل مدرسه مشاور گفت: هر وقت من رفتم او را هیجان زده در مورد برخی از پیدا کردن من تا به حال کشف شده در تحقیقات شیطان در جزئیات بنابراین من با توجه به چگونه همه این گستراند و تشویق دیگران برای انجام همان."

تماس با اما Talley در emmat332 'در' stanford.edu



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن