پیشنهاد برای محافظت از شرق خلیج فارس از اکتشاف نفت و گاز است را رد کرد

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 6:02 PM EDT Jun 11, 2020واشنگتن — در میان گزارش هایی که دولت

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

واشنگتن — در میان گزارش هایی که دولت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و با توجه به حرکت می کند به باز کردن آب های سواحل فلوریدا به اکتشاف نفت و گاز اگر تهمت انتخابات به دور دوم در ماه نوامبر به گزارش ایسنا ، ریک اسکات, R-Fla., متعهد در اوایل این هفته به حفاظت از دولت خط ساحلی از حفاری دریایی.

حرکت طراحی شده است که هر دو برای کمک به دولت در صنعت گردشگری با محدود کردن امکان فاجعه زیست محیطی مانند 2010 نشت نفت آبهای عمیق افق و به حفظ و زنده ماندن از یک نظامی تست محدوده در شرق خلیج مکزیک است.

متاسفانه برای اسکات تعهد خود آمد و چهار روز قبل از کمیته نیروهای مسلح سنا که در آن اسکات در خدمت رد پیشنهاد خود را اصلاح دفاع ملی مجوز عمل 2021(☀) — جارو بیل پرداختن هزینه های نظامی و سیاست — به تمدید یک مهلت قانونی موجود در اکتشاف نفت و گاز در شرق خلیج مکزیک با 25 سال است.

توقف در حال حاضر این است که میله میله به پایان می رسد در تاریخ 30 ژوئن 2022.

این کمیته بود, اما, شامل اسکات-اصلاحیه پیشنهادی به مجلس سنا نسخه ☀ نیاز وزارت دفاع به گزارش اهمیت خلیج تست و آموزش در محدوده یک 120,000-مایل مربع در بخش شرقی خلیج مکزیک است. محدوده پشتیبانی از طیف وسیعی از نظامی و تست ماموریت آموزشی در میان ملت خدمات نظامی. این نظارت توسط پایگاه نیروی هوایی Eglin را 96 آزمون بال.

"من نا امید همکاران من تصمیم خود را شامل من متمم به تمدید مهلت قانونی حفاری دریایی در شرق خلیج فارس, اما من خوشحالم که من اصلاح به اهمیت خلیج فارس محدوده آزمون شامل بود" اسکات گفت: در روز شنبه در بیانیه ای.

همچنین در این بیانیه اسکات قول داد برای ادامه کار به حد اکتشاف نفت و گاز در شرق خلیج مکزیک است. "این مبارزه نیست بیش از" اسکات گفت: "و من را حفظ خواهد کرد برای محافظت از فلوریدا منابع طبیعی برای نسل های آینده."

روز چهارشنبه انتشار اخبار از اسکات را به نمایش قصد او اشاره کرد که "(d)uring بحث مالی سال 2021 دفاع ملی مجوز عمل (☀) و بزرگ آمریکایی در خارج از منزل عمل سناتور ریک اسکات را شامل مقررات مربوط به حفاظت از سواحل فلوریدا از حفاری دریایی."

اسکات و فلوریدا دیگر سناتور جمهوری خواه مارکو روبیو را ساخته اند تلاش های قبلی برای تمدید مهلت قانونی از جمله لایحه معرفی شده در ماه ژانویه سال گذشته که حرکت تاریخ انقضا آن تا 30 ژوئن 2027.

این لایحه اختصاص داده بود به مجلس سنا کمیته انرژی و منابع طبیعی است اما دیده می شود هیچ اقدام دیگری.

در دیدگاه های قبلی این هفته به تپه سیاسی, اخبار وب سایت, روبیو سخنگوی این سناتور گفت: "و کل فلوریدا هیئت متعهد به گسترش مهلت قانونی برای حفاری دریایی در سواحل فلوریدا."

سنا عدم فعالیت تا کنون در مورد اکتشاف نفت و گاز در شرق خلیج مکزیک می ایستد در مقابل علامت گذاری به عمل در مجلس نمایندگان.

در سال گذشته به تصویب مجلس لایحه ای را که ایجاد دائم مهلت قانونی برای اکتشاف نفت و گاز در شرق خلیج مکزیک است. در میان شرکت حامیان این لایحه بود تشکر. مت Gaetz R-Fla., که Northwest Florida منطقه شامل پایگاه نیروی هوایی Eglin.

"فلوریدا گرانبها خط ساحلی است که یک گنجینه ملی و حیاتی نظامی دارایی" Gaetz گفت: در بیانیه صادر شده پس از رای دادن در سال گذشته خانه لایحه که به تصویب 248-180. "این غیر قابل درک است که یک حفاری توقف نمی خواهد اعمال شده در یک منطقه که در آن آزمايش موشک در حال تست و راه اندازی شد."

که لایحه است نه نقل مکان کرد و در همه حال در سنا فراتر از انتساب آن به مجلس سنا کمیته انرژی و منابع طبیعی.

قانونی اقدام یا عدم اقدام در مهلت قانونی اکتشاف نفت و گاز است و بازی کردن در برابر پس زمینه از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گزارش داد علاقه ای به باز کردن خلیج مکزیک به اکتشاف نفت و گاز.

با توجه به چهارشنبه گزارش از سیاست, سیاسی, اخبار سازمان "مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال آماده سازی برای باز کردن درب به حفاری نفت و گاز خاموش فلوریدا ساحل — اما صبر کنید تا بعد از انتخابات ماه نوامبر برای جلوگیری از مقاومت در نوسان دولت که آب هر دو طرف به مدت طولانی در نظر گرفته مقدس با توجه به چهار نفر آشنا با برنامه است."

دفتر وزیر کشور David L. برنارد گرفته موضوع را با سیاسی داستان. در پنج شنبه, ایمیل, Berhnardt مطبوعاتی دبیر بن Goldey نوشت: "ما رد این داستان و آن منابع ناشناس. شده است وجود دارد هیچ تغییری در مورد این موضوع از وزیر امور خارجه در مصاحبه با وال استریت ژورنال در ماه آوریل 2019 است و نه برنامه ریزی وزارت به موضوع این گزارش بلافاصله پس از انتخابات است."

در وال استریت ژورنال, داستان برنارد گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پیشنهاد بسیار گسترش نفت و گاز حفاری شده بود کنار به طور نامحدود.

گزارش فرستاده شده به یک کمیته مجلس با تشکر. رائول Grijalva D-آریزونا در پیشبرد سال گذشته Hosue رای دائم قانونی اشاره می کند که یک سال 2018 گزارش از وزارت داخله اداره مدیریت انرژی اقیانوس پیشنهاد افتتاح شرقی خلیج مکزیک به اکتشاف نفت و گاز که زمان توقف منقضی می شود.

در استدلال برای عبور از دائم و توقف در نهایت به تصویب مجلس Grijalva گزارش نشان می دهد که برگ برنده دولت در نظر دارد "صبر کنید تا بعد از سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری که در فلوریدا ممکن است یک نوسان کلید دولت قبل از آشکار منفور به طرح اجاره از فلوریدا ساحل."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن