استاد سلامت عمومی به رسمیت شناخته شده برای نظارت توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی

توماس برنج, استاد برجسته حوزه سلامت, سیاست و مدیریت در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی به رسمیت شناخته شده ت

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

توماس برنج, استاد برجسته حوزه سلامت, سیاست و مدیریت در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی به رسمیت شناخته شده توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی برای مشاوره دانش آموزان خود را.

"من مفتخرم و لمس برای دریافت این نظارت جایزه ویژه پس از نامزدهای آمده از فعلی ما دانشجویان دکترا و فوق دکترا و محققان و" برنج گفت. "آن بوده است چنین لذت قادر بودن به کار با این افراد با استعداد برای نزدیک به سه دهه است. آن را نیز معنی دار به این دلیل که منبع — آژانس ایالات متحده برای تحقیقات بهداشتی و کیفیت اولیه سازمان که بودجه من در زمینه انتخاب شده: خدمات بهداشتی و پژوهش است."

این آژانس برای تحقیقات بهداشتی و با کیفیت, بخشی از وزارت بهداشت و خدمات انسانی, نام برنج 2020 دریافت کننده John M. آیزنبرگ تعالی در راهبری جایزه. این جایزه به نام AHRQ مدیر از سال 1997 تا 2002 و برندگان انتخاب شده بر اساس نامزدهای توسط زمان AHRQ همکاران و کارآموزان.

"نامزدی خود نمونه زیر معیارهای" Dr. Francis D. چیسلی ، جونیور مدیر AHRQ را از اقلیت سلامت نوشت: در نامه ای به برنج. "آگهی با مثال و نشان می دهد یکپارچگی; دارای چاشنی تجربه در زمینه پژوهش در خدمات بهداشتی, سلامت, سیاست, و/یا مراقبت های اولیه تحقیق و مایل به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص خود را با دیگران; ایجاد فرصت ها و درهای باز برای دانش آموزان فراهم می کند راهنمایی و پیشنهادات و انتقادات سازنده; الهام بخش دیگران و خدمت به عنوان یک مدل نقش در رهبری و حرفه ای; یک توسعه دهنده استعدادها و حمایت از دانشجویان در دانشگاهی/حرفه ای جامعه است. این است که برای این استعداد ویژه ای است که ما به سبب این جایزه در دکتر آیزنبرگ را بگیرد."

برنج به عنوان مدیر یا مدیر شرکت فیلدینگ مدرسه در منطقه لس آنجلس پژوهش در خدمات بهداشتی برنامه های آموزشی که ارائه حق الزحمه و کمک درسی برای دانش پژوهان از سال 1993. در هر زمان داده شده, این برنامه ساخته شده است تا نه فیلدینگ مدرسه دکترا و فوق دکترا و آن را دریافت کرده است و در مجموع حدود 10 میلیون دلار در حمایت دولت فدرال. استاد بازنشسته ران اندرسنهمچنین از وزارت بهداشت, سیاست و مدیریت شد این برنامه اولین مدیر.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن