بازسازی کلیسای تاریخی در پنساکولا به نظر می رسد به گذشته برای, طراحی داخلی, نکات

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 8, 2020نوسازی یکی از قدیمی ترین

توسط NEWSSALAM در 18 تیر 1399

نوسازی یکی از قدیمی ترین کلیساها در فلوریدا واقع در مرکز شهر Pensacola به دنبال نمادین مجدد یک کلیسای کاتولیک به آن سابقه طولانی و غنی.

اولین تجسم آنچه که در حال حاضر کلیسای سنت مایکل فرشته بود کوچکتر و کمتر عجیب ساختمان از یکی که در حال حاضر در تقاطع Palafox و تعقیب خیابان.

پس از اسپانیایی سربازان دوباره Pensacola از بریتانیا در سال 1781 یک کشیش فرانسیسکن خوشا به یک انبار قدیمی در نتیجه تبدیل آن به یک کلیسا و ایجاد اهل محله از سنت مایکل فرشته در شهرستان. بیش از 239 سال های محله را خانه عبادت مواجه شده است و آتش سوزی, طوفان, رنگ, مشاغل, گناهان, اعترافات و منتقل شده و بازسازی شده حدود پنج بار.

فعلی پیشوا این کشیش یوسف "پدر جو" Callipare, استفاده, پیر نقاشی ها و عکس های سیاه و سفید از کلیسا در گذشته فضای داخلی طی یک روز اخیر به عناصر تزئینی از تاریخ طولانی خود به ساختمان طراحی داخلی مدرن.

"من می خواستم به سعی کنید به تکرار آنچه که در اینجا بوده است و قبل از به رسمیت شناختن است که اتصال ما به کلیسای سنت پیتر به خاطر ما وضعیت" Callipare گفت.

یک "کلیسای" عنوان است عطا بر یک کلیسا از اهمیت توسط پاپ و کلیسای سنت مایکل فرشته در پنساکولا شد کلیسای آن در حال حاضر است که در دسامبر. 28, 2011 با برکت و رحمت از پاپ بندیکت شانزدهم.

"هنگامی که من در زمان بیش از هفت سال پیش کل کلیسا بود که این نقاشی رنگ" Callipare گفت: با اشاره به بژ دیوار. "اما از آنجا که ما باید وضعیت یک کلیسای ... من می خواستم را به ما بدهد که بیان احساس یک کلیسای."

قوسی سقف بالای کلیسای را محراب شد repainted شبیه به یک آسمان شب با ستاره های طلایی مجموعه ای در برابر عمیق آبی رویال.

هنرمندان از شرکت ترمیم کنراد اشمیت Studios Inc. شروع بازسازی در اواسط ماه آوریل به پایان رسید و در اواسط ماه ژوئن و با استفاده از 23-عیار طلا برگ به ایجاد آن ستاره و طلایی مرز که پیچد لبه به رنگ آسمان.

Callipare خواسته هنرمندان به مدل جدید طراحی سقف پس از یک آرشیو نقاشی او را کشف و به تصویر می کشد محرابی سقف در سال 1900 زمانی که آن را تا به حال شبیه شب نقاشی دیواری.

مقدس اجاق: Pensacola را کلیسای قلب مقدس تحت توسعه نوسازی پروژه

نگه داشتن ایمان: چگونه Pensacola کلیساها در حال مقابله با COVID-19

"Muralist در سال 1900 تا به حال نقاشی بر روی محرابی سقف یک آسمان آبی — نه این آبی; آن را تا به حال بیشتر خاکستری به آن — و ستاره" Callipare گفت. "پس برای هفت سال گذشته من بوده ام به دنبال حق آبی و من آن را در محوطه دانشگاه نوتردام در کلیسای قلب مقدس."

کنراد اشمیت Studios Inc. نقاشان قادر به موفقیت در مطابقت با رنگ آبی استفاده می شود در طول روز اخیر در پنساکولا به آبی Callipare دیدم در نوتردام در کلیسای.

در مقابل بازسازی مجسمه سازی سقف وجود دارد که یک دایره نقاشی به تصویر می کشد که "روح القدس" ارائه شده توسط یک کبوتر. کبوتر به نظر می رسد در پیش زمینه مجموعه ای در برابر "sunburst" پس زمینه با اشعه های خورشید منشعب از نقاشی های مرکز و اطراف پرنده.

"آنها طراحی شده برای ما sunburst با روح القدس در این مرکز است. 12 اشعه که نشان دهنده 12 رسولان هستند در غیر فلزی طلا. در بین هر یک از ری برگ طلا," او گفت:. "این تصاویر وجود دارد این است که یک کپی از روح القدس پنجره در کلیسای سنت پیتر (در رم).

Lorie طبقه است که با حضور در کلیسای سنت مایکل فرشته در پنساکولا از سال 1995 بوده است به اروپا چندین بار و به گواه شباهت.

"وقتی که من راه رفتن به آن را در حال حاضر احساس می کنم که من راه رفتن به اروپا کلیسا" طبقه گفت. "من فکر نمی کنم که دیگر کلیسا در پنساکولا است که اروپا احساس می کنم."

طبقه ازدواج کرده بود در کلیسا در سال 1997.

"من فکر می کنم این نوسازی را بالا بردن محله های کشیش نشین ما و بیشتر مردم خواهد آمد به بازدید از زمانی که آنها در شهر برای تابستان و یا در تعطیلات," او اضافه شده است. "اگر من در وب سایت برای کلیساها در منطقه اگر من از شهر, من می خواهم انتخاب کنم St. Michael چون من فکر می کنم آن است که زیباترین کس در آن اطراف."

بیشتر ترمیمی لمس یو پی اس شامل اصلاح کلیسای این لوستر به LED-لامپ سازگاری و به طور کامل مرمر کاری شبستان داخلی ستون.

جو و Tootie Wanek شده اند اعضای این سنت مایکل محله برای 47 سال.

"فرزندان من ساخته شده خود را برای اولین بار و همدلی وجود دارد, نوه های ما بودند غسل تعمید وجود دارد و با فرزندان ما ازدواج کرده بودند وجود دارد" Tootie Wanek گفت. "وجود دارد محله های کشیش نشین شده اند وجود دارد طولانی تر از ما بود ما قطعا برخی از قدیمی ترین آنهایی که هنوز هم ایستاده است."

او و همسرش هر دو از تصویب این نگاه جدید و جو Wanek معتقد است نوسازی سنت مایکل خوب است برای کل شهر Pensacola.

"این فقط به معنای زیادی به این شهر است. این کلیسا در مرکز شهر, معماری, واقعا نمادهای چه Pensacola واقعا" جو Wanek گفت. "البته سنت مایکل و سپس مسیح, کلیسا, کلیسای متدیست, کلیسای لوتری. کسانی که ساختمان های این شهر مرکز شهر نشانه. این مهم است که آنها ساختاری صدا. نگهداری آنها برای همه مهم است."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب