ارشد ستون: بیانیه پایانی

اگر شما تا به حال به راه رفتن به سمت اندرسون مجموعه از اصلی چهار حق گذشته ساپ مرکز شما در سراسر یک درخت. یک در

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

اگر شما تا به حال به راه رفتن به سمت اندرسون مجموعه از اصلی چهار حق گذشته ساپ مرکز شما در سراسر یک درخت. یک درخت یوکای امریکایی که جین استنفورد پیوند وجود دارد و در سال 1894 به علامت گذاری مرز از آنچه که تبدیل به Cantor Arts Center. به عنوان یک محل استنفورد است و جمعیتی با چنین متمایز درختان — این junipers در لانداو این ficus در mlb trade rumors طلا wattles در میفیلد. درختان امد و شد زیاد پردیس.

در آن باقی می ماند

جایی که من آن را دیدم

سپس آن را نقل مکان کرد کسری

به سمت چپ و سپس دو بار که

فاصله دوباره بیشتر و بیشتر

در این شعر منتشر نشده مایکل برف متوجه لرزش راه است که در آن درختان رشد می کنند. در ابتدا هر گونه تغییرات به سختی قابل توجه است اما در طول زمان یک چشم انداز می تواند تغییر به طور چشمگیری به عنوان برای تبدیل شدن به غیر قابل تشخیص است. مراحل نوپای یک درخت در چرخه زندگی پنهان در آن به طور کامل توسعه یافته شکل. در عین حال که توسعه تعریف شکل فعلی آن است. در "دو سنین" سورن کیرکگارد توصیف خطاب ساعت پدربزرگ که حملات در فواصل یکنواخت در طول روز است. هر سنج نشانه گذشت زمان اما نه در فواصل زمانی منظم مانند یک ساعت است که معمولا انتظار می رود. نه شکسته و نه ثابت این ساعت زمان حاضر به شکستن را به طور کامل. با ارسال به یک کنترل جدید ساعت اقدامات یک نوع متفاوت از زمان بیگانه به ما 24 ساعته مفهوم. تحول از ساعت و درخت به طور یکسان بستگی نهفته گذشته که همیشه فقط از درک.

در نظر اول مقاله من پیشنهاد کرد که دانش آموزان اجازه داده شود به "زندگی" هنر در اتاق خوابگاه خود. در حالی که چنین سیاست تاسیس شده است ما مجاز به زندگی در میان ارواح از گذشته: ساختمان ها و درختان و حتی حیوانات از قرن گذشته. استنفورد به عنوان یک محل است sedimented بایگانی multigenerational ارگانیسم های شرکت موجود است. فیزیکی از دانشگاه استنفورد belies یک سری از تصمیمات و تاریخ است که occluded از شکل فعلی آن است. در یک بیولوژیکی سطح ریشه های این درختان ناشناخته و بیشتر از جمله اطلاعات فراتر از مراقبت از دانش آموزان که مجموعه ای از دیگر نگرانی های روزمره: که تصمیم به حرکت باغ کاکتوس چرا با وجود یک تکه از یک هزار سال پیر ردوود در هوور زیرزمین چرا دیوید استار اردن گیاه titoki درخت در محوطه دانشگاه ،

داشتن زندگی در این پردیس برای بخشی بهتر از چهار سال من تبدیل شده اند آشنا تنگاتنگی با طبیعت از آن درخت است. احساس توس برش به آسفالت خارج از دینک کار افتادگی خاکستر پشت Tresidder سه گونه از ردوود در امتداد اصلی چهار. و روانی-جغرافیای تعریف شده شکل فکر من; من بسیاری از مقالات مدت در ریتم و تکرار رشد خارج از پردیس درختان. تکرار هر غیر قابل تشخیص بلند من را تراوش می کند به من بدن و در عین حال متناقض متمایز است.

محیط زیست دانشگاه استنفورد به عنوان سایت از یک شکوفایی زیست کره. این دانشگاه یک اکوسیستم پر رونق است که اجازه می دهد تا برای میلیاردها باکتری سلول به رشد است. در یک هزار سال آنچه را برای زنده ماندن از دانشگاه ما است نه طبقات ساختمان ها و نه مردم بلکه موجودات زنده است که همیشه در اینجا زندگی می کردند. دانشگاه به عنوان یک انبار از زندگی است. و برای من استنفورد است و بهترین عمل در خارج از آن ادعا تابع. این یک ماشین است که اثبات صحت آن کاربران با دانش و درجه اما تجربه من از مدرسه نهفته است فراتر از این اصولی ظرفیت. در لحظاتی که چنین normativity دور افتد زمانی که من از دست دادن آهنگ از زمان من احساس می کنم که دانشگاه استنفورد به عنوان یک موسسه آموزشی کار می کند بهترین. حتی استنفورد چشم انداز — جسمی و affectively — مکانیکی است. آن وجود دارد به اعتبار صاف بیش از ارائه یک متریک برای دیگران به قضاوت. و در عین حال چنین یکنواخت و خسته کننده توابع به عنوان شرط امکان برای یک تجربه.

در 14-کتاب "مقدمه," وردزورث یادداشت: "وجود دارد در ما وجود لکه های زمان / که با متمایز افتخاری پیش حفظ کنند." این straightforwardness از او تعبیر نشان می دهد به سادگی به زمان. آن را به سادگی وجود دارد هیچ چیز بیشتر می شود گفت: در مورد آن است. گذشته تراوش از طریق در حال حاضر فقط به عنوان درختان جوانه زدن از طریق استنفورد را چشم انداز ماهرانه تعریف آن است.

درختان به عنوان وسیله ای برای حفظ استنفورد. پردیس درختان تمامي وجوه دانشگاه با هدف خدمت به عنوان استاتیک نمایندگان halcyon دوره. درختان بی سر و صدا حفظ این تاریخ در حالی که همچنین ارائه ابزاری برای بازیابی آن. به عنوان آلفرد نورث وایتهد یادداشت "هنر جامعه آزاد متشکل اول در نگهداری از کد نمادین و در مرحله دوم در شهامت و بی باکی از تجدید نظر به امن که کد در خدمت آن اهداف که برآورده روشن عقل است." هنر وجود دارد برای روشن کردن یک مجموعه ای از ارزش ها و باورها و مفروضات فراهم می کند و وسیله ای برای بی ثبات کردن آن دسته از روايات ، اگر درختان نشان دهنده چنین "هنر" آنها در خدمت به obscurely حفظ صورت ظاهر نظم. آنها پنهان خاص خود را تاریخ در حالی که ارائه یک سطح صاف و تخت — تظاهر است که شکل کنونی خود است ابدی خود را در فرم. دانشگاه استنفورد هم چنین لوازم آرایشی و بهداشتی مانده از نهفته های تاریخ — یکی از سخت فشرده برای پیدا کردن پلاک تاریخی پوشش در دانشگاه, خیابان و یا باقی مانده از دهه 1960 شد.

از طریق زمان من در مقطع کارشناسی به عنوان به عنوان من علمی و اجتماعی تعهدات ذوب دور هر شب من قادر به تبدیل شدن به مانند یک درخت است که ندانسته embalms استنفورد ، رها از آن تعهدات من به کاوش در دانشگاه استنفورد مانند صدها نفر قبل از من: از دست دادن خودم در قفل شده پشته سبز در مقابله با یک راکون در سقف McMurtry پیچهای تودرتوی پایین ضعیف روشن ارومیه مسکن در میفیلد. در این انفرادی لحظه های من تبدیل شدن به یک بخشی از چشم انداز حفظ جغرافیایی تاریخچه که من کاملا نمی تواند به طور کامل درک. درختان رکورد مجموعه ای از امکانات است که فعال هستند با پژواک از گذشته در حال حاضر در دسترس تنها در حذف. وجود دارد, من در آغوش یک ریشه که شامل من استنفورد که در آن "بینهایت کوچک آثار مجوز درک عمیق تر در غیر این صورت دست نیافتنی واقعیت است."

اگر ارواح نماد اعتقاد و احترام به انباشته گذشته وجود ندارد ارواح در دانشگاه استنفورد تنها احیای اسکلت های پنهان شده در درختان.

نسخه قبلی این مقاله ضمنی که واگنر در حال حاضر معاون سردبیر روزنامه. این حذف شده است. روزانه تاسف این خطا.

تماس با جاش واگنر در jwganer4 'در' stanford.edu.

جاش واگنر '20 بود سردبیر اجرایی دوره 254.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن