تحقیق خلاصه: پناهگاه در محل اثرات آتش سوزی جنگل پیش بینی سطح فقر برآورد

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در محوطه دانشگاه و یا در غیر این صورت مربوط به دانشگاه استنفورد. در اینجا ما هضم برای هفته مارس 17– 23.

پناهگاه در محل تاثیر بر انتشار دی اکسید کربن

روزانه دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای کاهش یافته است 17 درصد در سطح جهان به عنوان یک نتیجه از پناهگاه در محل سیاست یک مطالعه منتشر شده در تاریخ 19 مه در "Nature Climate Change" یافت می شود.

"کاهش جهانی انتشار گازهای گلخانه ای برآورد ما این سال را شگفت زده خواهد کرد برخی از مردم در حال 'تنها' 4-7 ٪ به دلیل پناهگاه در محل قوانین موقتی هستند و مبهوت در سراسر کشورهای مختلف" سیستم زمین استاد علوم راب جکسون گفت استنفورد اخبار. "اما آن را هنوز هم بزرگترین تولید گازهای گلخانه ای رها کردن پس از جنگ جهانی دوم هر چند به صورت نامطلوب و غیر قابل تحمل ، جای تعجب بیشتر ایالات متحده در تولید گازهای گلخانه ای کاهش یافته و یک سوم برای بخشی از آوریل تکان دهنده افت رانده تحرک کاهش تولید و تقاضای برق."

این یافته ها نشان می دهد که تغییرات در تولید گازهای گلخانه ای می تواند موقتی باشد زیرا آنها نه ناشی از تغییرات ساختاری برای اقتصادی حمل و نقل و یا سیستم های انرژی. با توجه به مقاله طول پناهگاه در محل سیاست ممکن است طیف گسترده ای اثرات در سال 2020 سالانه دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای.

اگر پناهگاه در محل این سیاست ها برداشته تا اواسط ماه ژوئن به پایین برآورد نشان می دهد 4 درصد کاهش سالانه تولید گازهای گلخانه ای. اگر سلول باقی می ماند استاندارد جهانی تا پایان سال 2020 محققان انتظار بالا برآورد 7 درصد کاهش سالانه تولید گازهای گلخانه ای.

هوش مصنوعی پیش بینی آتش سوزی جنگل ها در میان آتش نجومی

عمیق-مدل های یادگیری و هوش مصنوعی (AI) می تواند به دانشمندان کمک کند پیش بینی آتش سوزی جنگل ها به عنوان بسیاری از کشورهای غربی به آتش فصل یک مطالعه منتشر شده در مارس 8 در "سنجش از دور محیط زیست" گزارش می دهد.

"یکی از بزرگ ما پیشرفت بود که به دنبال در یک جدیدتر مجموعه ای از ماهواره ها که با استفاده از مقدار طول موج های طولانی تر که اجازه می دهد تا مشاهدات به حساس به آب بسیار عمیق تر به جنگل سایبان می شود و به طور مستقیم نماینده از سوخت رطوبت محتوای" علم سیستم زمین استاديار الکساندرا Konings گفت استنفورد اخبار.

مدل های جدید و استفاده مکرر از شبکه های عصبی مصنوعی: هوش مصنوعی است که می تواند تشخیص الگوهای درون مقادیر زیادی از داده ها. محققان روت را آموزش مدل با استفاده از داده های ملی سوخت رطوبت پایگاه داده. این مدل می تواند برآورد زنده سوخت رطوبت سطوح شناخته شده و با کیفیت که تحت تاثیر خطر آتش سوزی و ایجاد نقشه های تعاملی است که سازمان آتش استفاده برای مبارزه با آتش سوزی است.

"ایجاد این نقشه ها اولین گام در درک چگونه این سوخت جدید رطوبت داده ها ممکن است بر خطر آتش سوزی و پیش بینی های" Konings گفت استنفورد اخبار. "در حال حاضر ما در حال تلاش برای واقعا پین کردن بهترین راه برای استفاده از آن برای بهبود آتش پیش بینی."

هوش مصنوعی در برآورد سطح فقر و توسعه تغییرات

تصاویر ماهواره ای و هوش مصنوعی می تواند کمک به محققان برآورد سطح فقر و تغییرات در زیرساخت های توسعه در طول زمان در روستاها یک مطالعه منتشر شده در 22 ماه مه در "ارتباطات طبیعت" گزارش می دهد.

سازمان های دولتی و سازمان ها می توانند با استفاده از این اطلاعات برای ارائه خدمات و ضرورت کمک به مردم است.

"بطرز شگفت انگیزی وجود ندارد واقعا هیچ راه خوبی برای درک اینکه چگونه فقر در حال تغییر است در سطح محلی در آفریقا" علم سیستم زمین پروفسور دیوید Lobell گفت استنفورد اخبار. "سرشماری مکرر نیست به اندازه کافی درب-به-درب نظرسنجی به ندرت بازگشت به همان مردم است. اگر ماهواره می تواند به ما کمک کند بازسازی سابقه فقر آن می تواند باز کردن یک مقدار زیادی از اتاق را برای درک بهتر و کاهش فقر در این قاره."

تصاویر ماهواره ای حاوی عکس های از هر دو روز و شب. در طول روز, تصاویر انسان زیرساخت های مرتبط با توسعه; شب تصاویر که شامل چراغ های مربوط به توسعه نیز هست.

هوش مصنوعی یادگیری عمیق و مدل تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای به شکل یک دارایی و ثروت شاخص های اقتصادی اندازه گیری مورد استفاده برای ارزیابی ثروت خانواده.

"بزرگ ما انگیزه برای بهتر توسعه ابزارها و فن آوری است که اجازه می دهد تا ما را به پیشرفت در واقعا مهم است مسائل اقتصادی است. و پیشرفت است و محدود به عدم توانایی اندازه گیری نتایج" علم سیستم زمین استاديار مارشال برک گفت استنفورد اخبار. "در اینجا یک ابزار است که ما فکر می کنیم می تواند کمک کند."

تماس با درک چن در derekc8 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب