استنفورد نخواهد محروم از سوخت های فسیلی هیئت امنا تصمیم می گیرد

هیئت امنا تصمیم به محروم از عموم معامله نفت و گاز شرکت با وجود تماس برای انجام این کار از دانش آموزان برخی از

توسط NEWSSALAM در 24 خرداد 1399

هیئت امنا تصمیم به محروم از عموم معامله نفت و گاز شرکت با وجود تماس برای انجام این کار از دانش آموزان برخی از اعضای هیئت علمی و گروه های فسیلی رایگان استنفورد, رئیس هیئت مدیره جف Raikes '80 گفت: روزانه است. این هیئت همچنین تصویب 7 میلیارد دلار بودجه سالانه برای سال مالی آینده.

هیئت امنا به این نتیجه رسیدند که سرمایه گذاری در این شرکت ها را برآورده نمی کند "شنیع و اخلاقی غیر قابل توجیه" استاندارد به تصویب رسید و در سال 2018 توسط دانشگاه استنفورد شرکت مدیریت شرکت است که مدیریت این بنیاد با توجه به Raikes.

فسیلی رایگان استنفورد ابراز مخالفت از این تصمیم.

"بیانیه هیئت مدیره منعکس نمی کند ضرورت ابلاغ توسط آب و هوا علوم مربوط به این مسئله نادیده گرفتن آب و هوا استانداردهای پنل بین دولتی تغییر آب و هوا (IPCC) و جامعه مبتنی بر تحقیقات" این گروه در بیانیه ای گفت. "هیئت مدیره ابراز ایمان در SMC اخلاقی سرمایه گذاری در چارچوب یک سند است که نتواند به طرح اقدامات شفافیت و پاسخگویی است."

در ساخت آن تصمیم هیئت مدیره را به حساب بودجه تحقیق و پژوهش از سوخت های فسیلی, شرکت Raikes گفت: روزانه است. از جمله ملاحظات بازی بخش بزرگی در ارومیه در مجلس سنا بحث و گفتگو قبل از بدن در نهایت رای دادند در مقابل سرمایه گذاری شده اند و موضوع انتقاد از دانش آموزان و برخی از اعضای هیئت علمی که حمایت از سرمایه گذاری.

سرمایه گذاری در سوخت های فسیلی را کمتر از 1.5 درصد از ادغام استخر که با توجه به استنفورد شرکت مدیریت شامل "قابل ملاحظه ای از دانشگاه استنفورد را investable وقف دارایی" با توجه به Raikes. 1.5% نشان دهنده بیش از 90 درصد کاهش از سال 2011 زمانی که سرمایه گذاری در سوخت های فسیلی ساخته شده 16 درصد از ادغام ،

در حالی که دانشگاه استنفورد در حال حاضر هیچ مستقيم منابع در 100 شرکت شناسایی شده توسط فسیلی رایگان دانشگاه استنفورد دانشگاه به طور غیر مستقیم سرمایه گذاری در صنعت سوخت فسیلی از طریق ابزارهای مالی مانند صندوق شاخص که پرتفوی سرمایه گذاری طراحی شده است برای پیگیری شاخص های بازار مانند S&P 500.

با توجه به ژن Sykes M. B. A. '84 صندلی هیئت مدیره کمیته ویژه سرمایه گذاری مسئولیت "استنفورد است که به طور کلی یکی از بسیاری از سرمایه گذاران و به طوری که آنها نمی تواند دیکته ترکیب سبد."

Sykes کمیته تشکیل یک کارگروه در ماه ژوئن سال گذشته به بررسی این موضوع از divestment از سوخت های فسیلی است. پس از آن هیئت مدیره برگزار کرده است 42 جلسات در مورد این مسئله از جمله چهار نشست با فسیلی رایگان دانشگاه استنفورد با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده به صورت روزانه به هیئت مدیره.

در نهایت هیئت مدیره در بر داشت که "مشارکت در امروز سیستم های انرژی — یا به عنوان تامین کنندگان یا مصرف کنندگان نیست و به خودی خود در حال حاضر دیدار با استاندارد مورد نیاز برای پتو divestment تحت استنفورد بیانیه در سرمایه گذاری مسئولیت" با توجه به بیانیه ای از هیئت مدیره که ذکر شده نیاز به استفاده از کمتر کربن فشرده سوخت های فسیلی در حالی که انتقال به انرژی پاک.

"ما همچنین در نظر گرفتن ادعای اینکه نفت و گاز شرکت های درگیر در نقض حقوق بشر است که حکم divestment از این صنعت به عنوان یک کل است." Raikes گفت. "هیئت مدیره به این نتیجه رسیدند که اتهامات از آن نوع باید ارزیابی در یک مورد خاص مورد ارزیابی و کلی ادعا بودند کافی برای حمایت از تعیین یک پتو صنعت گسترده قابلیت."

با توجه به Raikes هیئت امنا نیز تایید 7 میلیارد دلار بودجه عملیاتی برای سال مالی آینده که $620 میلیون پایین تر از آن شده اند که با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. از این مبلغ 7 میلیارد $1.42 میلیارد دلار را از پرداخت از وقف.

دانشگاه انتظار به پرداخت 3 درصد بیشتر از وقف برای حمایت از دانش آموز کمک های مالی کمک خواهد کرد که این دانشگاه در تعهد خود را برای پوشش هزینه های کمک درسی برای خانواده هایی با درآمد زیر $150,000. برای دانشگاه عملیات که شامل کمک های مالی استنفورد انتظار برای کاهش موقوفه پرداخت حدود 10٪.

تماس با ravenswood در mesp2021 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب