محققان دریافت بخش انرژی کمک مالی برای تبدیل دی اکسید کربن به مواد ساخت و ساز

یک تیم تحقیقاتی UCLA دریافت کرده است دو سال 2 میلیون دلار کمک مالی از دپارتمان انرژی ایالات متحده برای حمایت ا

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399

یک تیم تحقیقاتی UCLA دریافت کرده است دو سال 2 میلیون دلار کمک مالی از دپارتمان انرژی ایالات متحده برای حمایت از توسعه یک فرایند است که می تواند تبدیل دی اکسید کربن به مواد ساخت و ساز.

که عطا کند و اضافی $905,000 در بودجه جدید از UCLA وجوه احتیاطی و شرکای صنعت خواهد شد پیشبرد تحقیقات به رهبری Gaurav سانت استاد مهندسی عمران و محیط زیست و علوم و مهندسی مواد در دانشگاه UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی. یک تیم به رهبری سانت اختراع CO2بتنیک قالب از بتن ساخته شده است که در بخشی از دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای که یک علت تغییر آب و هوا.

تکنولوژی آنها ابداع قطاری دی اکسید کربن از خام گاز دودکش آن را به عنوان خروجی نیروگاه های سیمان گیاهان و دیگر تولید دی اکسید کربن و کاهش تولید گازهای گلخانه ای به جو است. این فرآیند همچنین کاهش در استفاده از سنتی سیمان اتصال عامل در بتن می باشد. از آنجا که سیستم توسعه یافته توسط سانت تیم قطاری دی اکسید کربن به طور مستقیم از خام گاز دودکش آن را حذف هزینه های بالای دی اکسید کربن جذب.

Sant گفت که این محصول را باید یک کربن 50 درصد به 70 درصد کمتر از بتن معمولی مورد استفاده در ساخت و ساز. تولید سیمان و در نتیجه بیش از 8 ٪ سالانه انسان ساخته شده از دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای.

"ما بسیار خوشحال به حمایت وزارت انرژی و صنعت ما و بشردوستانه همکاران که در کنار استعداد UCLA, دانشکده, دانشجویان و دانش پژوهان بوده است بنیادی به کار ما شده اند قادر به انجام" گفت سانت است که مدیر از دانشگاه UCLA موسسه مدیریت کربن. "این پشتیبانی اجازه می دهد تا موسسه برای پیشبرد ماموریت خود را به decarbonize صنایع سنگین عملیات و به منظور توسعه راه های بهتر برای استفاده از زباله های دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای."

UCLA ابتکار یکی از 11 پروژه در چهار حوزه مورد علاقه انتخاب کرده اند برای به اشتراک گذاشتن در مجموع حدود 17 میلیون دلار از طریق کربن استفاده برنامه است که اداره وزارت انرژی از انرژی فسیلی. UCLA تیم با دریافت این جایزه تنها در منطقه "تولید مواد معدنی: به حداکثر رساندن جذب در بتن و سیمان است."

این تیم همچنین یکی از پنج فینالیست رقابت برای $7.5 میلیون دلار جایزه در زغال سنگ آهنگ از NRG COSIA کربن XPRIZE است که به دنبال مناسب ترین تکنولوژی برای تبدیل دی اکسید کربن به محصولات با ارزش است. (کربن XPRIZE همچنین دارای یک دسته بندی جداگانه برای مطالب موجود در گاز طبیعی از مسیر است.)

در اصل برنامه ریزی شده برای ماه فوریه اما با تاخیر به دلیل COVID-19 گیر دور نهایی رقابت آغاز شد و در ماه ژوئن هنگامی که UCLA تیم نقل مکان کرد و به وایومینگ یکپارچه مرکز آزمون به نشان می دهد سیستم خود را در مقیاس صنعتی. آزمون مرکز بخشی از خشک چنگال ایستگاه مبتنی بر زغال سنگ نیروگاه در خارج از ژیلت, Wyoming.

این تظاهرات را اجرا خواهد کرد برای 90 روز و تولید بیش از 140 هزار متریک تن (بیش از 300 ، 000 پوند) از شرکت2بتن. برخی از این محصول حاصل خواهد شد مورد استفاده برای پروژه های کوچک در دانشگاه UCLA و برخی از اهداء خواهد شد برای استفاده در سایت های ساخت و ساز در جای دیگر.

UCLA تیم قبلا دریافت شده در میان دیگر منابع مالی $500,000 از XPRIZE سازمان پس از رسیدن به فینال در سال 2018 یک 1.5 میلیون دلار هدیه در سال 2017 از آنتونی و جین پریتزکر بنیاد خانواده و همچنین به عنوان یک جداگانه 1.8 میلیون دلار کمک مالی از وزارت انرژی در سال 2019. در مجموع این تیم مطرح شده است و بیش از 8 میلیون دلار به سمت توسعه شرکت2تکنولوژی بتن.

سانت است همچنین موسس و مدیر عامل شرکت2بتن یک شرکت خصوصی مستقر در نیومکزیکو بود که راه اندازی تجاری این تکنولوژی در حال توسعه در UCLA. تمام تحقیقات کمک های مالی و بشردوستانه هدیه برای حمایت از پژوهش در فن آوری به UCLA.

دیگر اعضای تیم UCLA در حال دانته Simonetti, استاد شیمیایی و biomolecular engineering و گابریل Falzone و ایمان مهدی پور کارکنان دانشمندان در موسسه مدیریت کربن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب