دانشمندان با دقت اشاره کردن تعجب آور تابع جدید برای هیستونها

یافته های UCLA دانشمندان را شناسایی کرده اند یک تابع جدید برای هیستونها این هماهنگی به شکل پروتئین و تنظیم بیا

توسط NEWSSALAM در 19 تیر 1399

یافته های

UCLA دانشمندان را شناسایی کرده اند یک تابع جدید برای هیستونها این هماهنگی به شکل پروتئین و تنظیم بیان ژن و کمک به بسته های طولانی رشته DNA به داخل سلول. در نتیجه ماتریس به نام کروماتین فراهم می کند و ساختاری پایه و اساس کروموزوم.

در یک جای تعجب برای پیدا کردن که دریافت بیش از 1400 "دوست" و بیش از 600 سهام در توییتر در عرض چند روز اول پس از مطالعه منتشر شد, محققان کشف کردند که هیستونها نیز تابع به عنوان آنزیم است که تبدیل مس به یک فرم است که می توان با استفاده از سلولهای بدن.

دانشمندان تا به حال فرض بر این است که مس خود به خود تبدیل به یک فرم قابل استفاده یک بار در داخل سلول است. در عوض تیم UCLA یافت که هیستونها تسهیل سلول ها با استفاده از مس در حضور اکسیژن است که به طور معمول مانع از مس استفاده. این به نوبه خود اجازه می دهد تا مس برای رسیدن به آن همراه مقاصد و اهداف پروتئین از جمله پروتئین ها در میتوکندری سلول ها منبع قدرت است. برعکس اختلال در فعالیت آنزیم در هیستونها باعث اختلال در بسیاری از فرآیندهای سلولی مانند میتوکندری تنفس که بستگی به مس به تابع.

روش

ترکیب تکنیک های از بیوشیمی و زیست شناسی مولکولی دانشمندان با استفاده از خمير به عنوان یک مدل برای نشان دادن که هیستونها اتصال به مس و تبدیل آن به شکل قابل استفاده.

تاثیر

این مطالعه نشان می دهد که حضور هیستونها در جد از یوکاریوت و این سلول که حاوی یک هسته — نقش اساسی برخی از 2 میلیارد سال پیش در تکامل تاریخ اولین سلول یوکاریوتی که باعث به تنوع گسترده ای از انسان ها و دیگر حیوانات و گیاهان و قارچ.

با توجه به اهمیت کروماتین و مس برای سلامت انسان, این کشف همچنین می تواند ارائه بینش چگونه پیشرفت بیماری در سرطان و بیماری های میتوکندری اختلالات عصبی و انواع دیگر شرایط.

نویسندگان

این مطالعه منجر نویسنده سیاوش Kurdistani, صندلی های بیولوژیکی شیمی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA. Co-اولین نویسندگان Narsis عطار (در حال حاضر در بیمارستان عمومی ماساچوست) اسکار کامپوس ماریا Vogelauer.

مجله

مطالعه و مرتبط با تفسیر منتشر شد در علم است.

بودجه

هشت سال مطالعه با حمایت مالی از W. M. کک, بنیاد موسسه ملی سلامت Whitcome برنامه یاران و Amgen دانشمندان برنامه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن