دومین مظنون متهم در 17 سال سرد مورد مربوط به یک سال 2003 قتل

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:04 PM EDT Jun 29, 2020این Escambia County Sheriff را به طور ر

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

این Escambia County Sheriff را به طور رسمی متهم دوم شک دارم این هفته در یک مورد بود که طبقه بندی به عنوان "سرد" برای 17 سال است.

Keishaun Irby, 37 بود به اتهام قتل پنج شنبه به ظن شرکت در سال 2003 قتل مارکوس باکره.

Irby در حال حاضر یک زندانی در زندان فدرال با یک برنامه ریزی تاریخ انتشار set for Nov. 2 پس از آن او خواهد بود به عقب منتقل می شود به Escambia County, به صورت جلسات دادگاه مربوط به اتهام قتل.

اول مشکوک: ECSO باعث می شود در دستگیری 17-year-old سرد مورد مربوط به سال 2003 ناپدید شدن و قتل

مادر یک پسر از دست رفته: مادر تشکر ECSO برای استراحت در هوای سرد مورد قتل پسر التماس برای کمک به پیدا کردن مظنون

دیگری اخیر مورد سرد: ECSO بسته 42 ساله و سرد مورد قتل Escambia County مسکن

این ECSO دستگیر اول آن مشکوک مربوط به سال 2003 قتل دو ماه پیش.

دیوید لاشا دیل, 39, تبدیل, خود در و دستگیر شد مه 26 ظن قتل باکره.

تحقیقات جنایی را به باکره ناپدید شدن باقی مانده مورد سرد برای 17 سال تا زمانی که پیشرفت در تکنولوژی به تازگی اجازه ردیابی مقادیر از شواهد DNA به موفقیت reanalyzed و ارائه مسئولین به اندازه کافی علت احتمالی به نام دیل خود را به عنوان قتل مشکوک.

این ECSO اعلام کرد از طریق رسانه های اجتماعی در روز دوشنبه که دیل از نام Irby به عنوان یکی دیگر از شرکت کنندگان که عرضه یک وسیله نقلیه و اسلحه گرم به ارتکاب قتل.

باکره بود 24 سال در 8 مه سال 2003 هنگامی که او را به یک ماشین با دیل و Irby برای سفر به, همراه, آلاباما و هرگز دوباره دیده توسط خانواده اش با توجه به ECSO.

بدن خود را هرگز در بر داشت.

مورد رفت و سرد تا ECSO واقع ماشین آنها را در شب ناپدید شدن در سال 2007 و کشف مقدار بسیار کم از خون بر روی فرش در داخل تنه با توجه به دیل گزارش بازداشت.

با توجه به محدودیت های تکنولوژی DNA که در آن زمان و اندازه کوچک نمونه تجزیه و تحلیل خون نشد عملکرد مثبت DNA مشخصات منطبق است.

به عنوان سال گذشت DNA مربوط به فن آوری بهبود یافته است.

DNA به تازگی reanalyzed و در مقایسه با نمونه خون ارائه شده توسط باکره پدر و مادر. نتایج نشان داد بیشتر از 99.98% احتمال است که خون موجود در ماشین اجاره تنه متعلق به یک فرزند پسر از پدر و مادر.

"شده است وجود دارد هیچ دیگر بیانیه داده شده توسط هر فرد است که می تواند توضیح دهد که حضور باکره DNA در تنه انتظار نظریه جرم مطرح در این حکم" خواندن گزارش دستگیری و حکم شارژ دیل با قتل باکره.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن