مددکاران اجتماعی شناسایی وخیم نیاز به آماده سازی مدارس برای از سرگیری کلاس

به عنوان مناطق آموزش و پرورش سراسر کشور دست و پنجه نرم کردن با چگونگی و زمانی که با خیال راحت به بازگشایی در م

توسط NEWSSALAM در 27 تیر 1399

به عنوان مناطق آموزش و پرورش سراسر کشور دست و پنجه نرم کردن با چگونگی و زمانی که با خیال راحت به بازگشایی در میان COVID-19 گیر یک نظرسنجی از 1,275 اجتماعی کارگران در سراسر ایالات متحده نشان می دهد که عظمت و چالش های پیش رو.

نتایج حاصل از بررسی انجام شده توسط UCLA و تحقیقات همکاران از دانشگاه لویولا شیکاگو, Cal State فولرتون و دانشگاه عبری بودند منتشر شده امروز در یک تحقیق مختصر که در تماس های مقامات منتخب و دیگر رهبران به سرعت وارد عمل شده و سرمایه گذاری به شدت به تقویت ملت مدارس.

در علاوه بر این به نگرانی در مورد سیستم عامل آموزش آنلاین و فیزیکی فاصله پروتکل های مدرسه اجتماعی کارگران گزارش شده است که بسیاری از دانش آموزان و خانواده های آنها در حال مبارزه با خود را از اساسی ترین نیازهای طول COVID-19 عصر.

"آنها گزارش قریب به اتفاق تعداد دانش آموزانی که مواد غذایی را ندارید که اصلا پایدار مسکن یا خدمات بهداشت و درمان است که خانواده ها درد و رنج" گفت: این مطالعه همکاری نویسنده ران Avi Astor, استاد رفاه اجتماعی در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی که همچنین دارای یک دانشکده انتصاب در UCLA فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش و اطلاعات و مطالعات.

"گفتگوهای ملی در بازگشایی مدارس است متمرکز بر این در حال حاضر, اما مددکاران اجتماعی به ما می گوید با صدای بلند و روشن است که جلسه نیازهای اساسی انسان برای تعداد زیادی از دانش آموزان است که این مسئله بزرگ مدارس صورت در پاییز."

اجتماعی کارگران بودند که در این نظر سنجی با دانش آموزان از پیش دبستانی تا 12 درجه عمدتا کم درآمد و اقلیت. خدمت در خط مقدم در بسیاری از مدارس محروم اجتماعی کارگران هستند و منحصر به فرد مجهز به شناسایی دانش آموزان, اجتماعی, بهداشت روانی و جسمی نیاز دارد و به کمک آدرس آنها هنگامی متحده و مدارس وارد یک فاز بهبود ،

به عنوان یک مددکار اجتماعی که در مطالعه شرکت کردند خاطر نشان کرد: "ایجاد آموزش و پرورش عادلانه نیست در مورد چک کردن لیست. آن را در مورد به کار گرفتن به دانستن نیازهای جامعه و ملاقات با آنها را به جایی که آنها هستند."

مختصر خواستار ایجاد یک ملی سریع-پاسخ تیم از جمله معلمان, مدیران, متخصصان پزشکی, مشاوران روانشناسان و مددکاران اجتماعی به ارائه راهنمایی برای مدارس به عنوان آنها وزن در فرد به صورت آنلاین و یا ترکیبی مدل های یادگیری.

"هر مدرسه منطقه است بازسازی چرخ و بیش از بیش و بیش از دوباره و ما فکر می کنم این امر می تواند عاقلانه به روشنی ملی استراتژی" آستور گفت.

این گزارش همچنین توصیه می کند که ملی کمک های فنی مرکز ایجاد می شود برای کمک به هر مدرسه تنظیم آن مراحل در صورت نیاز.

"واقعیت های اطراف این ویروس در حال تغییر است و روز به روز" آستور گفت. "ما نمی توانیم فقط یک طرح در ابتدای سال و صبر کنید تا پایان سال آینده به پیدا کردن آن کار نمی کند."

► مرتبط: مدارس خواهد بود امن این سقوط ؟

سیاست توصیه های تماس برای استخدام گسترده تعدادی از مددکاران اجتماعی پرستاران ، روانشناسان و دیگر متخصصان در سخت ترین-آمار مدارس که بسیاری از خدمت کم درآمد و اقلیت های دانش آموزان است.

"که به پول هزینه. اما معلم نمی تواند آن را انجام دهد به تنهایی" گفت: آستور که اضافه شده است که دولت فدرال و سرمایه گذاری مورد نیاز برای گسترش و حمایت از کارکنان در مدارس است که در طول تاریخ با کمبود بودجه روبرو شده است.

"اگر کشور ما دارای تریلیون دلار به قید وثیقه بزرگ و ثروتمند و شرکت های بزرگ ما نیز باید به اندازه کافی برای ایجاد یک طرح مارشال–مانند برنامه برای بازسازی و ارائه اولیه به پشتیبانی از کشور دانش آموزان مدارس و جوامع" او گفت:.

نویسندگان این گزارش اشاره کرد که یافته های خود را می آیند در میان خواستار تغییرات سیستماتیک موجب سیاه زندگی مهم جنبش است. "سوال از نحوه بازگشایی و سرمایه گذاری مجدد در مدارس است که در خدمت تحت ذوات جوامع و دانش آموزان از رنگ به دست آورده شهرت و ضرورت" آنها نوشت.

در علاوه بر این به ارائه منابع و پشتیبانی برای سلامت روان, تغذیه و مسکن و حمل و نقل و خدمات پزشکی یک تیم حرفه ای است که نیاز به کردهاید و reengage تعداد زیادی از دانش آموزان — تا 30% با توجه به برخی از گزارش ها — که به ندرت نشان داد تا یک بار کلاس های درس رفت مجازی این بهار, این گزارش گفت:.

این توصیه ها با هدف اجتناب از یک "نسل" از دانش آموزان آستور گفت.

"خواهد بود که مظهر بی عدالتی اجتماعی," او گفت:. "ما نیاز به یک کمپین را به دانش آموزانی که کاهش یافته است و یا رها به علت سیستمیک انفعال دوباره بریزید. ما نیاز به نشان می دهد که مدارس ما نه فقط در مورد نشستن در کلاس درس و یادگیری ریاضی و یا دیگر مطالب علمی — که ما در مورد مراقبت از خود را به خوبی به عنوان یک کل.

"این یک پیام مهم برای کشور ما به ارسال این نسل از دانش آموزان و خانواده های آنان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب