استنفورد برقرار احتمالی برای تغییر نام Arrillaga ساختمان اجرا می شود از نام

دولت پس از آمدن تحت فشار بسیار زیاد برای تغییر نام جردن سالن در نور آن اسم تاریخی حمایت از بهسازی جنبش را آغاز

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

دولت پس از آمدن تحت فشار بسیار زیاد برای تغییر نام جردن سالن در نور آن اسم تاریخی حمایت از بهسازی جنبش را آغاز کرده است برای قرار دادن در محل اقدامات احتمالی در مورد هر ساختمان دیگر نیاز به تغییر نام داد.

یک اندازه گیری از جمله تشکیل یک کمیته وظیفه حفظ و نگهداری یک لیست از امکان جایگزینی نام برای ساختمان های مختلف در محوطه دانشگاه.

"نقش ما واقعا این است که به یک backstop" گفت: رئیس کمیته Reyna Baltramonaitis. "وقتی که می آید به چیدن یک نام جدید یکی پس از دیگری اهدا کند چیزی غیر قابل بیان باک اینجا متوقف می شود."


"مثلا ما امن Philz قهوه به عنوان یک جایگزین بالقوه برای فیل نایت" Baltramonaitis توضیح داد. "به این ترتیب ما فقط باید به خراش شش نامه و تمام نشانه ها در GSB صرفه جویی در پول و به حداکثر رساندن بهره وری."

مشکل در شروع دم اما زمانی که این کمیته تبدیل توجه خود را به شاید پرکار ترین از همه استنفورد اهدا کنندگان: John C. Arrillaga.

"این یک کابوس" Baltramonaitis گفت: پرتاب دست او را در هوا. "وجود دارد که فقط بیش از حد بسیاری از ساختمان ها بعد از او به نام. ما نمی تواند نگه دارید تا! ما در حال حاضر استفاده می شود تا نام هر سگ متعلق به یک عضو و هر کلمه ای که ما می تواند از فکر می کنم که قافیه با Arrillaga."

"آنچه در مورد چیهواهوا" ما خواسته است. Baltramonaitis ساخته شده توجه داشته باشید.

به منظور کاهش این مشکل به این کمیته اختصاص داده Arrillaga یک round-the-clock محافظ جزئیات. کار خود را به مطمئن شوید که او انجام نمی دهد هر چیزی بیش از حد بد نتیجه مجبور دانشگاه به قلم خود نام تعدادی از ساختمان های بسیار وسیع و حتی دولت را از دست داده و تعداد.

"استخدام مردم به اندازه کافی به حذف نام او از هر راهرو پلاکارد و مهم توجه داشته باشید به تنهایی خواهد ثابت کند از نظر مالی خراب," Baltramonaitis توضیح داد. "ما تا به حال یک تماس نزدیک هفته گذشته زمانی که او در سمت چپ صندلی توالت اما ما احساس می کنیم که این تنها راه حل است."

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با بنیامین Midler در bmidler 'در' stanford.edu و نیکلاس Midler در midler 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن