دولت هنوز هیچ جدول زمانی برای بازگشایی دفاتر بیش از یک ماه پس از راه اندازی مجدد اقتصاد

آنا کبللس سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 17, 2020تالاهاسی --- بیش از یک ماه پس از

توسط NEWSSALAM در 28 خرداد 1399

تالاهاسی --- بیش از یک ماه پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis شروع مجدد فلوریدا اقتصاد خود را دولت صادر نشده راهنمایی برای چگونه سازمان های دولتی باید بازگشایی دفاتر به کارگران و مردم است.

به دلیل COVID-19 گیر بسیاری از کارکنان دولت کار کرده اند از خانه شده اند و زیر telework و مرخصی استعلاجی سیاست های صادر شده در ماه مارس توسط گروه مدیریت خدمات یک سازمان اجرایی است که نظارت دولت پرسنل مهم است.

اما این گروه تا به حال نمی برشمرد بازگشت به کار پروتکل های به روز سه شنبه تقریبا دو هفته پس از DeSantis نقل مکان کرد و به مرحله دوم دولت در امور اقتصادی بازگشایی طرح که شامل اجازه دادن به گسترش عملیات در رستوران ها و بازگشایی کافه ها و سالن های ورزشی. فاز اول آغاز شده و در اوایل ممکن است.

"بحث در حال انجام می باشد که برای بازگشایی ساختمان های دولتی. کار از سازمان های دولتی بوده است در ادامه با برخی از کارکنان از دفتر و یا teleworking" هلن آگور Ferre سخنگوی والی گفت: سرویس خبری فلوریدا یک ایمیل به دوشنبه.

Ferre جواب نداد تکرار سوال در مورد دولت برنامه ای برای بازگشایی ادارات دولتی و یا چرا DeSantis' جدول زمانی برای بازگشایی شده است های مختلف برای کسب و کار.

در همین حال برخی از سازمان های دولتی عامل زیر ماه-پیر راهنمایی برای telework گفت: تا زمانی که در غیر این صورت.

"FDOT (فلوریدا وزارت حمل و نقل) همچنان به دنبال راهنمایی های قبلی صادر شده از DMS (گروه مدیریت خدمات) در این زمان" بث Frady سخنگوی حمل و نقل آژانس گفت: سرویس خبری یک ایمیل به دوشنبه.

حداقل یک DeSantis دولت, سازمان وزارت بهداشت است در محل قرار داده داخلی بازگشایی طرح است.

در ژوئن 8, مقامات اداره ارسال یک ایمیل به کارکنان اشاره کرد که "فاز 2 از بازگشت از Telework طرح" تا به حال رسما لگد کردن با توجه به یک کپی از این ایمیل به دست آمده توسط سرویس خبری.

فاز دوم طرح اجازه می دهد تا 50 درصد از بخش کارکنان برای بازگشت به دفتر و بازگشایی بخش ساختمان و دفاتر عمومی و اجتماعی فاصله اقدامات ایمیل گفت.

"بخش مدیر و یا دیگر تعیین شده و دارای قدرت اختیار کامل در انتخاب است که کارکنان را به کار فاز دو" ایمیل گفت.

زمانی که وزارت بهداشت کارکنان وارد در کار آنها خواهد بود "تشویق" و نه نیاز به پوشیدن ماسک صورت در دفتر با توجه به دستورالعمل وزارت.

"کارکنان ممکن است پوشیدن ماسک در اختیار آنها است. این بخش را باید ماسک در دسترس بر اساس درخواست" مقامات اداره گفت: در ایمیل.

استفاده از پارچه پوشش صورت است که توصیه می شود در تمام زمینه های کسب و کار توسط دولت فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, مگر اینکه یک فرد دارای مشکل در تنفس است که قادر به تحمل آن را پوشیده و یا قادر به حذف آن را بدون کمک.

دیگر دستورالعمل از وزارت بهداشت شامل تمیز کردن بالا لمسی و مناطق پر ترافیک در دفاتر "حداقل روزانه" درخواست کارکنان برای جلوگیری از دست دادن و محله های نزدیک و غربالگری بازدید کنندگان برای علائم و نشانه های COVID-19 قبل از ورود به ساختمان.

آلبرتو Moscoso سخنگوی وزارت بهداشت و درمان پاسخ نمی دهند به درخواست های مکرر برای اطلاعات در مورد اینکه آیا این گروه را با دفاتر در سراسر کشور و یا اگر آن را رد دفاتر در استان ها که در آن COVID-19 بیشتر متمرکز شده است.

دادستان کل اشلی مودی و کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده که کار دفاتر خود را به طور مستقل از DeSantis دولت شده اند با توجه به شهرستان در سطح داده های آنها به عنوان حرکت به جلو با بازگشایی برنامه.

مودی در دفتر گردد بازگشایی طرح با کمک متخصصان پزشکی در دانشگاه فلوریدا آغاز شد که به اجازه می دهد تا به 25 درصد از بخش کارکنان برای بازگشت به کار به صورت داوطلبانه در ژوئن 2.

"در معرض خطر افراد ادامه خواهد داد به کار از خانه. دفاتر ما در میامی و فورت Lauderdale و پالم بیچ محروم هستند در این زمان" لورن کسیدی سخنگوی مودی گفت در آن زمان است. "علاوه بر این ماسک مورد نیاز خواهد بود و ارائه شده در فضاهای جمعی."

در جنوب شرقی فلوریدا تا به حال تا کنون بیشتر COVID-19 موارد در دولت است.

فلوریدا بخش کشاورزی و خدمات به مصرف کننده به ریاست سرخ شده, پیش نویس یک طرح بازگشایی خواهد شد که نیاز به کارکنان برای استفاده از ماسک صورت در محل کار و اجازه خواهد داد که کارکنان آسیب پذیر مانند کسانی که بیش از سن 65 یا که زمینه پزشکی شرایط برای ادامه کار از خانه.

پیش نویس این طرح به دست آمده توسط سرویس خبری اشاره می کند که میز و اتاقهای قرار داده خواهد شد شش فوت از هم جدا در جلسات حضوری خواهد بود محدود به 10 نفر و بازدید کنندگان مورد نیاز خواهد بود برای ایجاد قرار ملاقات در دفتر خدمات.

صندلی خواهد بود محروم از اتاق انتظار. اتاق استراحت و دیگر زمینه های مشترک خواهد بود به طور موقت تعطیل. بازرسان مورد نیاز خواهد بود برای استفاده از ماسک صورت در همه زمان ها در هنگام چک کردن موسسات غذایی و سوپر مارکت ها و یا دیگر کسب و کار خصوصی.

سرخ شده بارها bashed فرماندار را از دست داده و همه گیر و او را برای نگه داشتن او یک نیروی کار که در نگاه بازگشایی اقتصاد دولتی است.

در برخی موارد او را دستورالعمل های ایمنی می تواند سختگیرانه تر از آن مطرح شده توسط DeSantis دولت در غیاب گروه مدیریت خدمات بازگشت به کار دستورالعمل.

"کارکنان در خصوصی یا DMS-تسهیلات اجاره باید پایبند به هر دستورالعمل های ایمنی ارائه شده توسط مرکز مگر اینکه ما دستورالعمل ها سختگیرانه تر شد و پس از آن باید به دنبال," سرخ شده را که در آن برنامه است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن