Steelers و Raiders هنوز نیازی به بازی ندارند. تا کی می توانند اینطور دوام بیاورند؟

[ad_1] تجزیه و تحلیل پیشرفته فوتبال نشان می دهد که رسیدن به پلی آف دشوار است، در حالی که امتیاز بیشتر

توسط NEWSSALAM در 23 دی 1400
[ad_1]

تجزیه و تحلیل پیشرفته فوتبال نشان می دهد که رسیدن به پلی آف دشوار است، در حالی که امتیاز بیشتری نسبت به کسب امتیاز می دهید. در اوایل سال جاری، 564 تیم پس از ادغام NFL و AFL در سال 1970 به پلی آف راه یافتند و تنها 46 تیم (8.2 درصد) با اختلاف امتیاز منفی موفق شدند. از این تعداد، تنها 10 نفر به حریفان فصل عادی اجازه دادند تا بیش از 3 امتیاز در هر بازی از آنها پیشی بگیرند. تیم های برجسته در این رده سیاتل سیهاوکس 2010 (6.06- امتیاز در هر بازی) و دنور برونکوس 2011 (-5.06) هستند که در کنار هم یک نوار جدید برای پیروزی ایجاد کردند و در عین حال پیشی گرفتند.

بازی هفته هجدهم بین لاس وگاس رایدرز و لس آنجلس چارجرز که برای مدت کوتاهی اینترنت را روشن کرد، به دلیل ترکیبی عجیب و غریب از زمان و انگیزه ها، احساس تاریخی کرد. تیم ها توانستند برای پلی آف به تساوی برسند و چند ثانیه قبل از اینکه گلی که از پرواز دنیل کارلسون به دست آمد، رایدرها را شکست داد و چارجرها را حذف کرد، فاصله داشتند. اما وقتی کارلسون پایش را از میان توپ رد کرد، داستان متفاوتی را رقم زد - این که برای دومین بار و برای اولین بار در تقریباً چهار دهه، دو تیم در همان سالی که میانگین بازی خود را از دست می دهند، به پلی آف راه پیدا می کنند. با یک هدف کامل. بازی یا بیشتر.

پلی آف برای فصل 2021 یک ناهنجاری است، زیرا هم Raiders با -3.82 امتیاز در هر بازی و هم Pittsburgh Steelers با -3.24 در رقص هستند. بر اساس تعدادی از عوامل فراتر از این دو عدد، یک مورد واقعی برای 10-7 لاس وگاس و 9-7-1 پیتسبورگ به عنوان بدترین زوج تیم های پلی آف وجود دارد که تا به حال در یک سال ظاهر شده اند. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها کرسی های خود را به دست نیاورده اند یا ارزش این را ندارد که مراقب بازی های وحشی آنها باشیم. درواقع خلاف این موضوع صحت دارد؛ یکی از جالب‌ترین توطئه‌های دور افتتاحیه این خواهد بود که آیا Raiders و Steelers می‌توانند همچنان از چیزی که مدت‌ها شبیه به مرگ قریب‌الوقوع به نظر می‌رسید اجتناب کنند.

به یک معنا، حضور دو تیم پلی‌آف، آنقدر بی‌نظیر، بازتابی اجتناب‌ناپذیر از تغییرات لیگ است. پلی آف از هشت تیم در سال 1970 به 14 تیم در حال حاضر افزایش یافته است. هیچ یک از این تیم ها نمی توانند این کار را در قالب اصلی انجام دهند. فولادی ها به عنوان هفتمین رده بندی AFC، در سال 2019 چهره خود را به شیشه چسبانده اند.

و حداقل یک مدعی معقول دیگر برای کسب عنوان بدترین زوج تیم های پلی آف وجود دارد: دیترویت لاینز و کلیولند براونز 1982 که 4-5 گلزنی کردند. فصل کوتاه شده 1982 - با یک فصل پس از تمدید با 16 تیم - مورد خوبی برای بدترین مجموعه تیم های پلی آف در کل لیگ است، به عنوان یک تیم دیگر در این سال، آن زمان St. لوئیس کاردینالز با اختلاف 3.89- امتیاز با رکورد 5-4 امتیاز داشت. تیم های متوسط ​​قبلاً فصل پست را انجام داده اند و دوباره سیزن پس را انجام خواهند داد.

اما ضعیف ترین تیم های پلی آف 2021 سزاوار توجه خود هستند تا به اینجا برسند، زیرا کاملاً خیره کننده است که آنها هنوز هم تیم های یازدهم و دوازدهم هستند تا با این اختلاف امتیاز به پلی آف راه پیدا کنند. و با توجه به اینکه بلیت های پس فصل خود را دقیقا در همان ثانیه یکشنبه خریداری کرده اند، مشخص نیست کدام تیم یازدهم و کدام دوازدهم خواهد بود.

این واقعیت که فولادی ها اینجا هستند، تکان دهنده است، زیرا آنها در بیشتر موارد بد هستند، و اصلی ترین چیزی که در آن خوب هستند - شلیک مدافع حریف - حتی آنها را در این سمت از توپ به ویژه خوب نکرد. اما بزرگترین مشکل، تخلف است.

NFL به یک لیگ دور ریختنی تبدیل شده است و تقریباً همه شاخص های عبوری به تدریج در طول دهه ها افزایش یافته است. اکنون هر تیم به پاس‌های طراحی‌شده بیشتری نیاز دارد تا دویدن. به نظر می رسد که رسیدن به پلی آف بدون حداقل یک کوارتربک متوسط ​​تقریباً غیرممکن است، و در واقع تنها یک تیم در پلی آف امسال یک کوارتربک داشت که در رتبه بندی ESPN کمتر از نوزدهم کلی بود: رنکینگ کوارتربک کلی Steelers با بن روتلیسبرگر. رتبه 25 از 31 متقاضی. 35.8 QBR او دومین بدترین رقم برای QB شروع تیم پلی آف این است قرن، درست جلوتر از مارک سانچز از نیویورک جتس در سال 2009.

NFL اکنون لیگ شادتری نسبت به آن زمان است. تیمی که در این دوره هوایی با یک کیو بی با کالیبر فعلی روتلیسبرگر وارد مرحله پلی آف شود، بی سابقه است. حتی ممکن است که QBR برای Roethlisberger 39 ساله، که در رتبه تهاجمی Pro Football Focus از 39 QB واجد شرایط در رتبه 37 و در رتبه بندی تهاجمی Pro Football Focus رتبه 28 را دارد، همانطور که انتظار می رود با خلاص شدن از شر آن، QBR بسیار بالا باشد. توپ را سریعتر از هر QB واجد شرایط دیگری پرتاب می کند و آن را کوتاهتر از همه به جز یک پرتاب می کند.

سپس می توان فرض کرد که یک بازی در حال اجرا عالی از Steelers پشتیبانی کرده است. علیرغم بهترین تلاش های ناجی هریس تازه کار، این اتفاق نیفتاد. طبق آمار و اطلاعات گروه ESPN، فولادها در حیطه حمل و نقل در رده 29 قرار دارند، اما در امتیازات مورد انتظار در رده هفدهم قرار دارند، که نشان می دهد آنها حداقل مقدار خوبی از یارد دریافت کرده اند. دارند تولید شده است. مقصر آسان خط حمله است. Steelers در یاردها قبل از تماس با انتقال ماقبل آخر و 30th در Run Block Rate برنده ESPN هستند.

در این مرحله، می توانید فرض کنید که دفاع نخبگان از فولادها حمایت می کند. این نیز اتفاق نمی افتد. استیلرز با 55 قهرمان لیگ شد، در حالی که تی جی وات با 22.5 به تنهایی با رکورد مایکل استرهان برای یک فصل برابری کرد. اما به طور کلی، دفاع قطعاً متوسط ​​بود: 12 در EPA در هر بازی، 19 در یارد در هر بازی و 20 در امتیاز. مشکل اصلی (اگرچه نه تنها) محافظت از عجله است که در حیاط حمل و نقل در رتبه آخر قرار دارد (5.0). هنگامی که استیلرز QB را در زمین قرار نمی داد، در کاهش سرعت حملات با مشکل مواجه می شد.

این آخرین مرحله باقی مانده از بازی نیز نیست. فولادی ها در تیم های ویژه EPA در رده هجدهم قرار دارند، اگرچه آنها یکی از ثابت ترین بازیکنان پرواز لیگ را در کریس بوسول دارند. در اینجا هیچ سس مخفی وجود ندارد، جز اینکه فولادی ها بارها و بارها بازی های حساس کافی برای غلبه بر مشکلات موجود در بازی ها پیدا کرده اند که به راحتی می توانند آن ها را از دست بدهند. آنها در مسابقات تک گل 8-2-1 و زمانی که اختلاف یک گل از زمین یا کمتر باشد 4-0-1 هستند. آنها یکی از 17 تیم از سال 2000 با حداقل 4 برد و بدون باخت در حواشی زمین یا کمتر هستند.

مسیر Raiders از جهتی استثنایی بود که هم شبیه به Steelers و هم متفاوت بود. آنها همچنین نتایج بسیار خوبی در مسابقات نزدیک به دست آوردند: 7-2 در ست های با یک نتیجه، 5-1 زمانی که اختلاف 3 امتیاز یا کمتر است. و آنها مبارزات خاص خود را با آلاباما کریمسون تاید سابق داشتند که پشت خط حمله بد بازگشته است، زیرا بازی در حال اجرا Raiders جاش جاکوبز 27 در حمل یارد و 31 در درصد پیروزی Run است. طنز خنده دار این است که بازی هایی که Raiders را در وقت اضافه در هفته 18 از کنار چارجرها کنار زد، چند طغیان غیرمنتظره از جیکوبز بود که در درایوهای برنده، مربع های 7 و 10 یاردی داشت در حالی که چارجرها برای یافتن راهی برای پر کردن تلاش می کردند. شکاف ها.

وگاس یک بازی خوب از QB Derek Carr (سیزدهم در QBR) دریافت کرد و گل های میزبانش را دریافت کرد تا حمله خود را که در رتبه 18 در EPA در هر بازی و 23 در حیاط بازی قرار دارد، از ترسناک نگه دارد. اما جنایت هنوز مرتکب نشده است خوب در بیشتر سال‌ها، رایدرها باید بر چیزی غلبه می‌کردند که فولادها نتوانستند انجام دهند: حداقل یک دفاع فرصت‌طلبانه در لیگ، که در نوع خود یکی از شکنجه‌آمیزترین دفاع‌ها در تاریخ فوتبال بود.

دفاع Raiders نهمین در NFL در یاردهای مجاز بازی است (5.2)، یک عدد با کیفیت که مشکلات بزرگ واحد را برطرف می کند. آنها در وقفه بازی EPA در رده 30 قرار دارند، که تنها به این دلیل امکان پذیر است که Raiders تمایل دارند در موقعیت های اهرمی بالا که برای حمله معنی زیادی دارد یاردهای زیادی را رها کنند. به نظر می رسید آنها بدترین دفاع خود را در زمانی انجام می دادند که خطاهای حریف کاملاً باید به یارد می رسید.

این تیم ها در نزول چهارم مقابل لاس وگاس با امتیاز خیره کننده 21 بر 29 هستند، نرخ تبدیل 72.4 درصدی که Raiders را در آخرین لیگ قرار می دهد. تنها یک تیم در این قرن، کلیولند براونز 2020 با 22، تعداد تبدیل‌های بیشتری نسبت به تیم چهارم را مجاز کرد. به طور مشابه، رایدرها از 21 توپ از 22 توپ نگهدارنده برای حریفان دست کشیدند، که بدترین میزان تعلیق در سایه تیر خود برای هر دفاع NFL در هزاره کنونی است. به عبارت دیگر، مهاجمان حمله شما را تا زمانی که مهم‌تر شود متوقف می‌کنند.

او را اضافه کنید و وگاس آنقدر در دفاع مشکل داشت که هفتمین امتیاز لیگ (25.82 در هر بازی) را کسب کرد. EPA Raiders's در دفاع از مسابقه 5.92- است، که پنجمین بدترین امتیاز برای هر تیم پلی آف است که گروه آمار و اطلاعات ESPN دارای داده‌هایی است.

رایدرها در بسیاری از موارد استثنایی نیستند، به جز مشکلات آنها در تبدیل شدن به دفاع و تاخیر و ضربه زدن به گل ها در هنگام حمله. آنها در لیگ گلزن پیشتاز هستند و 21.3 درصد از مالکیت آنها به اعتصاب ختم می شود. کارلسون یک ضربه زننده بسیار سازنده بود و 40 بار از 43 تلاش و 6 تا از 7 تا 50 یارد را انجام داد. پای طلایی او کلید توانایی رایدرها برای جستجوی پیروزی در جایی است که یافتن آنها سخت است.

Raiders مجبور بودند با شرایط اطراف محل کار خود کنار بیایند که ربطی به بازی نداشت. سرمربی آنها، جان گرودن، در ماه اکتبر پس از انتشار ایمیل‌های نژادپرستانه، همجنس‌گرا هراسی و زن‌ستیزانه که سال‌ها قبل ارسال کرده بود، با شرمندگی استعفا داد. مربی موقت ریچ بیساچا از آن زمان رکورد 7-5 را ثبت کرده است. این تیم همچنین در حال کار بر روی آزادی جانشین Henry Rugs III است که به DUI متهم شد و منجر به مرگ او در یک تصادف رانندگی در ماه نوامبر شد. هیچ عددی وجود ندارد که وظیفه ادامه کار در این رویدادهای مخرب مختلف را پوشش دهد.

Raiders احتمالا زیاد در پلی آف دوام نخواهند آورد، همچنین Steelers. تنها سه تیم با اختلاف امتیاز منفی برای فصل عادی تا به حال به مسابقات قهرمانی کنفرانس رسیده اند و هر یک از این تیم ها این اختلاف را در هر بازی یک امتیاز حفظ کرده اند. مدل پیش‌بینی FiveThirtyEight به تیم‌ها می‌دهد ترکیب شده 0.7 درصد شانس برنده شدن در سوپر بول را دارد و معتقد است که هر دو در یک راند وایلد کارت شکست خواهند خورد - رایدرها از بنگال ها بازدید می کنند، استیلرز به دیدار چیفز می روند که سه هفته پیش آنها را با 26 امتیاز شکست دادند.

لذت حضور این تیم ها این نیست که آنها اسب های تیره ای از سوپربول هستند. یعنی آنها در تمام فصل در گل و لای غلتیدند و آنقدر حریف را با خود همراه کردند که به نوعی علامت قابل توجهی برای فصل 2021 باقی گذاشتند. سری پلی آف آنها به احتمال زیاد به پایان می رسد، اما بزرگترین شرط بندی ها در این لحظه در حال حاضر هستند. نه با Raiders و Steelers، بلکه با رقبای واقعی برای Super Bowl، که با شکست دادن به آنها، شوت های واقعی را برای عنوان هدر می دهند.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی NFL.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن