ساندنس سال 2020 بخش 2: Sci-fi پوچی طول می کشد در مرکز صحنه با "پالم اسپرینگز" و " صرفه جویی در خودتان!'

این دومین قطعه در روزانه 2020 جشنواره فیلم ساندنس سری A&L نویسندگان جولی Fukunaga و اولیویا Popp. به عنوان

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

این دومین قطعه در روزانه 2020 جشنواره فیلم ساندنس سری A&L نویسندگان جولی Fukunaga و اولیویا Popp.

به عنوان یک فن از داستان های علمی تخیلی/نظری آثار کمدی و من شروع به پریدن کرد در این فرصت به دیدن دو فیلم ساندنس به نظر می رسد که برای در بر گرفتن هر دو فقط در حدود 90 دقیقه (پیوستن به این باشگاه از فیلم است که با موفقیت ضبط یک داستان کامل در یک روح مقدار از زمان). آنچه که من انتظار نمی بود برای دیدن دو فیلم بسیار متفاوت با مکانیک تلاش برای مقابله با معنای زندگی در آن ساعت و نیم با setups مشابه: یک مرد و یک زن با هم گیر در یک وضعیت پوچ هستند و در نتیجه نیاز به مقابله با تمام احساسات آنها اجتناب شده است به منظور زنده ماندن.

هنگامی که آن پایین می آید به آن, هر دو فیلم احساس آنها در حال تلاش برای گفتن چیزی در مورد زندگی زندگی را به کمال است — حتی اگر شما تلاش برای کشف کردن آنچه در آن است — و است که نیاز به شخصیت های محوری بودن به, عجیب و غریب نظری شرایط برای تحقق بخشیدن به آن است. "پالم اسپرینگز" و "صرفه جویی در خودتان!" هر دو با عجله خود را از طریق انعقاد یادداشت اگر چه سابق اجازه می دهد تا شخصیت های آن به کاوش خود را عاشقانه و احساسی شک خیلی بیشتر به طور کامل قبل از finales ایجاد یک مقدار بیشتر انجام نتیجه نهایی.

پالم اسپرینگز

من تا به حال این فرصت را به دیدن "پالم اسپرینگز" (به کارگردانی حداکثر Barbakow) در اککلس تئاتر ساندنس بزرگترین غربالگری محل که در آن ushers اقدام به پر کردن کل سالن (فروخته شده به عنوان تبلیغ!). اگر چه من تا به حال بدست بلیط برای فیلم قبل از آن منفجر ساندنس رادارهای من آموخته است که "پالم اسپرینگز" به سرعت شروع به پریدن کرد به بالا از همه ساندنس فهرست پیگیریهای من زمانی که این عناوین ساخته شده برای تنظیم یک رکورد جدید برای ساندنس فروش. نئون و Hulu به دست آورد این فیلم برای $17.5 میلیون — و یا به جای $17.5 میلیون و 69 سنت, ضرب و شتم رکورد قبلی که بسیار حیله گر 69 سنت. به نظر می رسد مانند یک خرده (یا در نهایت بسیار باهوش) حرکت برای جلب توجه برای این فیلم که قضاوت فروخته ساندنس مخاطبان به نظر می رسد به کار.

"پالم اسپرینگز" می تواند در نظر گرفته شود قابل هضم البته تصادف در جهان بینی فلسفی: خدمتکار افتخار سارا (Cristin Milioti, "USS Callister" از "آینه سیاه") در دیدار با اعتماد به نفس, عجول و بی پروا Nyles (Andy Samberg, "بروکلین 99") در سابق خواهر (Camila مندس, "ریوردیل") لوکس eponymously واقع عروسی آنها فورا آن ضربه — اما پس از آن طرح پیچ و تاب! در حالی که صرف برخی از وقت با کیفیت با هم در صحرا آن شب سارا می بیند Nyles دریافت تعقیب و ضربه در کون, با یک پیکان با یک camo-پوشیدن مرد (J. K. Simmons) و سقوط به یک غار مرموز ساطع نور عجیب و غریب — و پس از آن او به پایان می رسد تا بیدار شدن از خواب در پشت در صبح روز عروسی گیر در یک زمان حلقه از آن روز. Samberg نمایشنامه خوب, Samberg یا حداقل یک شخصیت کلاسیک Andy Samberg, سبک, دارای گونه های برامده و گستاخ با قلبی از طلا است که "دوست داشتنی مرد سفید" معاصر رام-coms. اما Milioti است standout از دو منجر به ارائه یک قوس روایت است که محدوده از حزب محبت کلبی در رمانتیک کلیشه از Nyles' wiles به unstoppably تعیین ادم خسیس و پست می آموزد که خودش کوانتومی و فیزیک در تلاش برای فرار از حلقه زمان.

"پالم اسپرینگز" پذیرای پوچی با لمس نور — فقط فکر نمی کنم در مورد مکانیک بیش از حد. در ورید از "روز موش خرمای کوهی امریکا" ملاقات عروسی romcom فیلم خود مشتق می خندد از خوشخو بدبینی. هر چند بسیار کمتر تیره تر از "عروسک روسی" آن سبک بی خیال شخصیت مرگ — و در نتیجه ماشه برای شروع مجدد بعد دوباره — شبیه reveling در شوق و شعف از آنچه شما می توانید انجام دهید اگر شما می توانید هرگز نمی میرند. این فیلم موفق توسط هر دو اخلال و درگیر شدن با فیلم "محمد" ساخته فرمت: Nyles و سارا در سقوط و از عشق به عنوان آنها مجبور به زندگی در همان روز بارها و بارها با یکدیگر — یک روز که شروع به ریشه کن کردن و باز کردن احساسات عمیق برای هر دو آنها را. در سبک استند آپ کمدی مجموعه "پالم اسپرینگز" حفظ جنون انرژی است که می تواند مخاطبان بسیاری را از طریق آن سریع ساعت-و-یک-نیمه — فیلم حکم چند viewings به واقع انتخاب کنید تا بر روی تمام پلک زدن-از-یک-چشم لحظات. اما این فیلم اغلب فکر می کند آن را خنده دار تر از آن واقع است: آن می درخشد بیشتر در آن تکراری, اکشن, بر اساس مونتاژهای از آن را در آن جدول دو طرفه و گفت و گو جوک.

در حالی که ما یاد بگیرند که Nyles است پوچ گرا (انگشتان عبور برای هم صدا جنگهای صلیبی کیفیت عمدی) — داده تا تمام امید بازگشت به زمانی به واقعیت و به جای آن اجازه خود را به افراط در هر چه بخواهد و سارا اگزیستانسیالیسم — اصرار وجود دارد که باید یک راه برای خارج شدن از حلقه زمان خود وجودی احساس وحشت و نگرانی رانندگی او را به نقطه ناامیدی. به عنوان او می شود unhinged در پیگیری برای بازگشت به زندگی عادی — هرچند ناقص — "پالم اسپرینگز" در نهایت می شود چشم انداز که در آن شخصیت ها رایگان برای کشف آنچه که آنها هرگز نمی تواند در واقعیت با استفاده از نظری جهان به کمال آن است.

Sunita مانی و ژان پل رینولدز ستاره در "صرفه جویی در خودتان!" (حسن نیت ارائه میدهد از Sundance Institute)

صرفه جویی در خودتان!

فیلم با یک علامت تعجب در عنوان خود را (فکر می کنم "هواپیما!" و "ماما میا!") معمولا به من بگویید که آنها در حال تلاش برای گفتن "لطفا من را بیش از حد جدی است." همان چیزی که می توان گفت در مورد "نجات خودتان!" — جذاب اولین ویژگی توسط writer-مدیران الکس هیوستن فیشر و النور ویلسون که ممکن است به عنوان قوی به عنوان "پالم اسپرینگز" اما زیاده روی در بیشتر اهل تفریح و بازی سمت سفته بازی تخیلی, کمدی.

Su (سونیتا مانی, "درخشش") و جک (جان پل رینولدز "غریبه همه چیز") هستند که کلیشه ای endearingly-در-عشق هزار ساله زن و شوهر شما در فیلم و تلویزیون — با وسواس روند و مد چسب به همراه شبه hipsters که افسوس عدم مینیمالیسم. همان لحظه ای که آنها تصمیم به رفتن در یک عقب نشینی به یک کابین از راه دور و رفتن سرما ترکیه از زمان روی صفحه نمایش آنها را از دست ندهید خبر بسیار مهم که...بیگانگان در حال تهاجم به زمین است.

البته در آن طول می کشد در حالی که برای آنها را به درک چه خبر است. "صرفه جویی در خودتان!" شمع نمایشی طنز مخاطبان ضروری برای بدن پرواز در اطراف در خارج از کابین در حالی که سو و جک تلاش برای لذت بردن از طبیعت دوست داشتنی گریز بی اعتنا به همه چیز. هنگامی که زن و شوهر در نهایت متوجه می شود این فیلم به معرفی موجودات فرازمینی با چنین کمدی فضل است که ممکن است انجام دو را در فازی pouf کوسن-مانند بیگانگان (آنها خیلی نرم و fuzzy!) قبل از آنها به سرعت ترک یک دنباله خونین از بدن مرده در پی خود. آنها مجبور به مقابله با کسانی که آنها واقعا هستند بدون تلفن های خود را که شادی واقعی فیلم — چگونه آنها را نگه دارید تا به عنوان یک زن و شوهر از ارتباطی به پایه غرایز بقا. هنوز خیلی از نیمه دوم فیلم devolves به meandering فرار از pouf بیگانگان که جانبی پرتاب در یک ناشی از مواد مخدر توهم دنباله و یک کودک است که آنها باید برای مراقبت از.

یک عدد تعجب آور از بدن مرده برای یک فیلم که یک کمدی — اما آن را کاملا یک کمدی تاریک. من می توانم ببینم "صرفه جویی در خودتان!" عنوان خلبان یک سریال کمدی با ما پیشرو و شوهر محوری به عثمانی تحت سلطه دنیای جدید است که آنها باید با هم حرکت. درست مثل علامت تعجب نشان میدهد این فیلم, نور دل, absurdist روح است که با هدف کشف رابطه زن و شوهر به عنوان کاراگاه millennials به جای استفاده از یک گریم خاص مير. بنابراین حتی اگر آنها ممکن است در نهایت به عنوان را انتخاب کنید و بازماندگان را از تهاجم بیگانه آن را به خوبی ممکن است فقط شانس قرعه کشی.

تماس با اولیویا Popp در oliviapopp 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن