این Tanyard شد و بخش مهمی از پنساکولا اقتصاد | جان Appleyard

جان Appleyard Pensacola تاریخچهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 19, 2020یک مقام دولتی یک بار خطاب به ی

توسط NEWSSALAM در 29 تیر 1399

یک مقام دولتی یک بار خطاب به یک سازمان مدنی جزئیات محلی تغییرات اقتصادی به ظاهر در نیروی. در اظهارات خود سخنران به اشاره به Tanyard. به عنوان برخی از شنوندگان خارج شد جلسه اتاق فکر "فقط چه بود Tanyard? جایی که بود ؟ و هنگامی که?" وقتی که می تواند اندازه گیری از 1765 به حدود 1810. این که مربوط به چندین بلوک احتمالا حدود 20 در سمت غرب از مرکز شهر که در مورد رئوس خیابان. چرا که عوامل نیاز به توضیح و آمد به تمرکز بسیار شبیه به این:

زمانی که استعمارگران انگلیسی وارد شده در این منطقه به دست آوردن همه از فلوریدا توسط پیمان رهبران خود عمل کرده و بی درنگ به ایجاد یک اقتصاد است. برای این رژیم صهیونیستی است. جانستون و دیگر تصمیم به دنبال طرح در حال حاضر در حال استفاده توسط زبان انگلیسی در کرلینس. در این برنامه که اقتصاددانان دریافتند که در تجارت ممکن است توسعه یافته با آمریکایی های بومی که ارز پوست و خز آنها تا به حال به دام افتاده برای تولید اقلام مانند گلدان و تابه و آشپزخانه و اجناس و muskets آورده از انگلستان است. توسط اواسط 1760s این مبادلات را به خوبی پذیرفته شده و دو طرف معمولا جلسه در یک ملاحظه اوایل پاییز گاه به خود را توزیع.

Pensacola آماده بود برای حمله احتمالی در طول جنگ مکزیک

داستان پشت اردوگاه را نام می رود بیش از 200 سال

این Pensacola واردان به سرعت مرتب برای واگذاری در اینجا از جان استوارت است که ابزاری در کارولینای فعالیت است. Creeks, Choctaws و بیشتر درگیر شد. به عنوان تجارت جلسات تکميل انگلیسی به سرعت اقدام با پایه های ساده روش خشک کردن تازه pelts برای این نیست که انجام شده است, پوست و خز به احتمال زیاد دچار پوسیدگی و یا قالب به عنوان آنها سفر به انگلستان است. این خشک کردن محل شناخته شده به عنوان Tanyard. برخی از گزارش ها گفته اند که به زبان انگلیسی معرفی کار برده برای خدمات وجود دارد.

در سال 1781 از طریق محاصره رهبری ژنرال برنارد ده گالوز اسپانیا به دست آورد مالکیت فلوریدا و فرمانداران جدید به دنبال تکراری تجارت خز آوردن کالاهای تولید شده از اسپانیا و فرانسه به جای انگلیسی. اما آمریکایی های بومی نمی مانند جایگزین مواد. آنها را تهدید به نوبه خود به جای آمریکایی ها که به تازگی تشکیل ایالات متحده باور یانکی ها می تواند با ارائه کیفیت مطلوب.

اتفاقات باور نکردنی از تاریخ 4 ژوئیه سال 1826 هستند یادآوری کشور آغاز

باغ خیابان نام ریشه به خانواده باغ در 1700s

رژیم صهیونیستی. اونیل و رژیم صهیونیستی است. انریکه سفید توصیه شد برای ایجاد یک تجارت ترتیب با دو در جنوب فلوریدا انعطاف پذیر Scotsmen ویلیام Panton و جان لسلی بودند که اپراتور مستقل است و می تواند به دست آوردن بریتانیا ساخته شده کالا. و بنابراین Panton-لسلی پست تجارت تشکیل شد و با آن آمد یک بزرگ شدن Tanyard. به عنوان تجارت گسترش حیاط رشد بیش از حد و گزارش ادعا نیروی کار رسیده حدود 75 بردگان از جمله چند که در خدمت معامله گران در خانه و دفاتر خود را.

تجارت ادامه داد: حتی پس از Panton و لسلی بازنشسته شد اما تا پایان دهه اول قرن 19 بومی آمریکا بودند در حال نقل مکان کرد و تا مراحل به پایان رسید. آنچه تا به حال بوده است Tanyard متوقف به وجود داشته باشد و زمین قرار داده شد برای دیگر استفاده می کند. اما برای کسانی که 50 تا 60 سال Tanyard بود در قلب اقتصاد محلی تحت دو پرچم.

سوال دیگر گاهی اوقات خواسته بود, چرا, پوست و خز بسیار یک بازار در اروپا ؟ که جواب میده از صفحات مد. در این سال اشاره کرد و مردان و زنان شادی در داشتن کت و کلاه تشکیل شده از مواد حیوانی و یا آراسته با آنها. اما پس از آن در پست ناپلئون در سال سفارشی پژمرده. در ایالات متحده, پوست و خز ادامه داد: به عنوان یک بازار برای استفاده در لباس است که مردم گرم نگه داشته.

جان Appleyard است Pensacola مورخ و می نویسد هفتگی تاریخی ستون در پنساکولا اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب