تیت جی بل در انتظار مدیریتی اولین با زباله جدید پاندا

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 5:24 PM EDT مه 6 2020یکی دیگر از دور تاریخ تصویب شنبه در موشک شهرستان

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

یکی دیگر از دور تاریخ تصویب شنبه در موشک شهرستان سطل زباله پانداهای افتتاحیه فصل تقویم با تیم مدیریت جی بل حدود 1600 مایل دور در آریزونا خانه در نزدیکی ققنوس.

نمادین فاصله برای مطمئن برای مطابقت چگونه گسترده ای از عدم قطعیت وجود دارد در زمانی که لیگ اصلی بیس بال و همه جزئی لیگ اعضا ممکن است قادر به شروع سال 2020 فصل است.

Coronavirus همه گیر شده است, البته, تبدیل همه چیز در ورزش جهان وارونه قرار داده و از سرگیری بیس بال و بسیاری از لیگ های دیگر در شک و تردید.

جمعه بود برای شروع یک سری بازی با Pensacola آبی Wahoos بازدید زباله پانداها در ورزشگاه تویوتا زمینه در مدیسون Ala., فقط در خارج از هانتسویل.

این در حال حاضر لغو شده سریال در برابر آبی Wahoos انجام شده معنی خاص برای بل, Tate بالا فارغ التحصیل که از این لایحه پیوند جوانان لیگ در پنساکولا و سپس دبیرستان ستارگی به 18 بازی تزئین فصل در لیگ های بزرگ.

"من از طرفداران بزرگ از آنچه (آبی Wahoos مالک) پنجم Studer انجام داده است که ورزشگاه -- و من می دانم که من ممکن است کمی مغرضانه -- اما آن را تا کنون محل های مورد علاقه من برای رفتن به زمانی که من آنجا بودم (با موبایل BayBears کارکنان) که یک فصل (در سال 2012) گفت:" بل, 54, که, همسر, لورا, همچنین رشد, در پنساکولا منطقه است.

"من فکر می کنم به عنوان فوق العاده است که به عنوان ورزشگاه است که در بخش جنوبی ما (جنوب) لیگ, ورزشگاه ما در مدیسون خواهد بود که حسادت از بخش شمالی لیگ" بل گفت. "اما من فکر می کنم چیزی که ما می خواهید انجام دهید این است به یاد داشته باشید این ضرب المثل قدیمی است که شما فقط می توانید کنترل controllables ما نمی تواند کنترل آنچه که اتفاق می افتد."

بل که منجر تیت Aggies به مسابقات قهرمانی کشور در سال 1984 قبل از تبدیل شدن به شماره 1 پیش نویس انتخاب از دوقلوها مینه سوتا (هشتم پلیر به طور کلی گرفته شده است که پیش نویس) می داند که او هیچ کنترل این وضعیت است.

در عوض او باقی می ماند در تماس مداوم با زباله پانداهای جمهور رالف نلسون آورده است که بل به عنوان infielder به آریزونا دایاموند در طول توسعه خود را نجومی در سال 1998 و جشن با او زمانی که تیم برنده سال 2001 جهان سری.

آنها در حال حاضر بخشی از یک حق رای دادن جدید دو-A وابسته به لس آنجلس فرشتگان که نقل مکان از تلفن همراه. تلفن همراه BayBears تا به حال 22 سال وجود به عنوان وابسته از سازمان های مختلف از جمله دایاموند.

زباله پاندا' 7,000 صندلی $40 میلیون ورزشگاه تکمیل شد در زمان برای اصل-برنامه ریزی صفحه اصلی اولین آوریل 15.

"این فوق العاده است ورزشگاه. من به دنبال به جلو به اینکه بخشی از این حق رای دادن وجود دارد" گفت: بل که صرف سه سال گذشته به عنوان مدیر در نیویورک یانکیز سازمان پیشرو سه گانه-A وابسته به Scranton-ویلکس بر (Pa.) RailRiders به 2019 لیگ بین المللی, Northern Division, عنوان.

"من به دنبال به جلو به میزبانی تیم در سراسر جنوب لیگ و ما هیجان زده در مورد آنچه که در فروشگاه. ما در یک موقعیت در حال حاضر که در آن ما نمی خواهیم به overthink آن است. ما فقط می خواهید برای آماده سازی و آماده خود را برای یک فصل است."

چه بل انجام می شود پس از بهار آموزش بود ناگهان متوقف مارس 12 توسط کمک در تمرینات با هر دو از فرزندان خود را در بیس بال حرفه ای. Brent Bell, 25, یک infielder در Cincinnati Reds سازمان است. براک بل, 22, یک پارچ در Boston Red Sox سازمان است.

گذشته هفت هفته به ارمغان آورده اند همه آنها را با هم در یک باند فوق العاده به عنوان آنها در بیس بال شکل در نزدیکی میدان. بل می اندازد پنبه حلاجی تمرین به برانتلی و بازدید زمین زیر کشت grounders در حیاط خلوت. او سوئیچ را به کار به عنوان یک شکارچی با براک.

"برای من این یک کمی سناریو های مختلف از بسیاری از مربیان هستند که همسالان من در فرشتگان سازمان به دلیل برانتلی و براک هر دو در اینجا در شهر" جی بل گفت. "من هنوز هم قادر به بیرون رفتن و انجام مسائل را با آنها در هر روز است.

"بنابراین من خاراندن من خارش کمی پس به صحبت می کنند که بسیار قابل توجهی برای وضعیت روحی من. آنها (پسران) سخت در حال کار برای آماده برای رفتن به عقب هر زمان که از آنها خواسته می شود."

در زمان خاموش شدن را فراهم کرده است بل با چشم انداز منحصر به فرد. در سال 1995 او در لیگ ملی بازیکن نماینده در حالی که infielder با دزدان دریایی پیتسبورگ در یک اعتصاب کوتاه MLB فصل است. او یکی از کمک به مذاکره حل و فصل با MLB مالکیت.

در آن صورت اعتصاب رخ داده است پس از فصل سال 1994 پس از آن انجام شده به بهار آموزش قبل از فصل به طور منظم آغاز شد و در آوریل 25 و 144 بازی کرده است ،

"شرایط متفاوت هستند" بل گفت. "در زمستان سال 94 و بهار سال 95 قبل از ما به پایان رسید تا رفتن به بازگشت به کار بچه ها آماده رفتن آنها در انتظار بازگشت به بهار آموزش.

"آنها می دانستند که در برخی از نقطه این اعتصاب که قرار بود برای پایان دادن به. سطح انتظار بود اما واقعیت بود که ما می دانستیم چه بود. در این سناریو ما نمی دانیم که چه چیزی در حال آمدن است."

بل می شنود و می خواند همان سناریوهای ارائه شده در رسانه های مختلف در مورد چگونه فصل بیس بال ممکن است از سر گرفت. او معتقد است که بازیکنان می خواهند به سر بازی در کوتاه فصل و جزئی لیگ را به وجود داشته باشد در برخی از مد.

اما وجود دارد هیچ قطعی تاریخ شروع و یا طرح توافق شده است.

"تنها افرادی که واقعا می دانم که چیزی است که می تواند اتفاق می افتد هستند (MLB کمیسر) راب مانفرد و (بازیکن اتحادیه rep) تونی کلارک" بل گفت. "و تا زمانی که آنها می آیند تا با چیزی بتن, من فکر می کنم همه در حال رفتن به زندگی می کنند در این وضعیت به عنوان ما در حال حاضر.

"نکته اصلی این است که شما به همدلانه به همسایگان و همنوعان و امیدوارم که ما به خواسته بازگشت به کار ما می تواند بخشی از زندگی مردم برای درمان این ملت یک بار دیگر."

در حالی که MLB می توانید با استفاده از گسترش فهرست بل گفت: minor league بازیکنان باید آماده به صورت بالقوه تماس بگیرید تا شرایط است.

"من فکر می کنم یک بار لیگ اصلی بیس بال شروع می شود, آنها در حال رفتن به مجبور به جایگزینی بچه ها و آنها را مجبور به جایگزینی بچه ها که آماده هستند و قادر به بازی," او گفت:. "و برای بچه ها به قادر و آماده به بازی بازی های لیگ, آنها را مجبور به بازی جزئی بازی های لیگ.

"وجود دارد به نوعی از برنامه ریزی در محل که به اتفاق می افتد. من هنوز هم امید. اما من می توانید زمان زیادی را به فکر کردن در مورد آن است. من در تلاش برای قطع کردن و پرتاب حد (تمرین پنبه حلاجی شده) به عنوان من می توانم به پسران و آنها را آماده برای رفتن به عقب و خواهیم دید چه اتفاقی می افتد."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب