باغ دادگاه مواد غذایی باز در Palafox شنبه با سه airsteam مواد غذایی تریلر

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 15, 2020مرکز شهر Pensacola سابق نقاشی

توسط NEWSSALAM در 25 تیر 1399

مرکز شهر Pensacola سابق نقاشی با آبرنگ روی گچ دادگاه مواد غذایی تغییر کرده است دوباره طراحی و دوباره تصور و در حال حاضر آن را فقط در مورد آماده به بازگشایی شده است.

فاز اول باغ خواهد بود برای عموم رونمایی دوشنبه زمانی که همه چهار نفر از آن جریان هوا مواد غذایی تریلر باز برای کسب و کار. دادگاه های غذایی در 501 S. Palafox سنت است که در حال حاضر مجهز به یک جزئی سقف برای جلوگیری از خورشید و آب و هوایی سخت ،

صاحب ملک و پروژه توسعه دهنده Michael Carro گفت: او هیجان زده به در نهایت تحقق چشم انداز خود را پس از در نظر گرفتن علاوه بر این از یک سقف برای کاهش Pensacola را فروزان داغ تابستان. فضا بسته شده است به مدت هشت ماه پس از شروع ساخت و ساز در ماه نوامبر.

"ما قطعا هیجان زده در مورد آن" Carro گفت: قبل از صحبت کردن به مفهوم مزیت در زمان پاندمی-خدشه آب و هوا. "ما بسیار خوش شانس است که این یک, در بیرون محل برگزاری این نوع که در آن مردم هستند راحت با بهره گیری خود را در ناهار و شام و کوکتل."

Calavera Tacos, Esaan بوکا لاتین آشپزخانه و ذوب شدن چهار مواد غذایی تریلر که هر یک از آنها در حال امضا به مدت سه سال قرارداد با توجه به Carro.

Calavera ماند در دادگاه های غذایی تنها بازگشت مستاجر از نقاشی با آبرنگ روی گچ. هر یک از سه تن دیگر از تریلر های در حال اجرا توسط یک آشپز و یا کارآفرین از یک در حال حاضر با نام تجاری تاسیس در پنساکولا و دو از مفاهیم جدید در حال ساخت خود را Pensacola آغاز بکار.

Esaan یک تایلندی مواد غذایی خیابانی مفهوم است اجرا شده توسط SaBai در جفرسون صاحب رستوران Pam VanNess. بوکا آمریکای لاتین, آشپزخانه, یکی دیگر از خیابان مواد غذایی اسپین آف نشات گرفته از آقای Pollo Pensacola. آقای Pollo و بوکا صاحب ادواردو Arraez آورده برادر خود را در قانون مانوئل رودریگز به عنوان آشپز. رودریگز خواهد بود که مرد پشت تریلر را arepa, امپانادا و pepito ونزوئلا ساندویچ دستور العمل های.

"کسانی که تخصص ساندویچ که برگشت به صفحه اصلی تماس با ما حزب پس از وعده غذایی" Arraez گفت: از pepitos. "آنها در حال پر استیک بیکن و متفاوت سیر سس است که شما می توانید در پیدا کردن آقای Pollo."

چهارمین و آخرین تریلر ذوب که بدست نام خود را به عنوان به خوبی به عنوان آن لذیذ, ماکارونی و پنیر و ذوب ساندویچ — خارج وجود دارد در یک راه اصلی پس از باز کردن در اوایل ماه ژوئن است. ذوب مفهوم راه اندازی شد Kendrick هابز سابق دیرین صاحب شرکت بین Boneheads رستوران.

داستان اصلی در نقاشی با آبرنگ روی گچ است 2019 انتقال: نقاشی با آبرنگ روی گچ بازار مفهوم تفاسیر جدید شامل نوار و رستوران در محل Shux

"نقش من در این مورد به عنوان مالک یا برنامه نویس از مواد غذایی است که به اطمینان حاصل شود که آنها در خطوط خود و انجام آنچه انجام می دهند علاوه بر این به خوبی به جای جسارت کردن و ایجاد یک محیط رقابتی از همان مواد غذایی" Carro گفت. "و من فکر می کنم ما انجام داده ایم که با تجربه است. شما می دانید من نمی خواهم سه نفر در خدمت همبرگر."

مهمانان با ورود به باغ از Palafox بعد از ملاقات با, در بیرون سالن بخشی از فضا که توسط برجسته اشکال مختلف, روشن, زرد, مبلمان. سه تا از مواد غذایی تریلر در فوری غربی دیوار دادگاه مواد غذایی در حالی که ذوب شدن است سراسر از آنها را بر روی دیوار شرقی. به عنوان شما راه رفتن در شمال از طریق اصلی ناحیه پنج کیوسک خط همان طرف دادگاه است که ذوب شدن است.

Carro گفت: او را به توافق نامه با چهار کیوسک مستاجران همه از آن خواهد خود را به ارمغان بیاورد دسر اسموتی یا نانوایی به سبک مفهوم به باغ.

کامیون مواد غذایی را امتحان کنید: چهار Pensacola کامیون مواد غذایی که در آن شما می توانید جشن تابستان امسال

آن چهار مستاجر هستند بستنی Shoppe که دارای پنج تکدی مکان و آن را در خدمت خود نام تجاری منحصر به فرد از برف مخروط; Deorum را که acai با کاسه آب تازه و مخلوط; گل اطلسی نانوایی در حال حاضر در حال تاسیس Pensacola نانوایی در غرب سروانتس و داریو های اجرا شده توسط یک دسر آشپز.

"ما به اندازه کافی به عنوان دور به عنوان دسر گرا کسب و کار" Carro گفت. "من واقعا می خواهم برای دیدن چیزی متفاوت است که در آخرین کیوسک. ما نمی دانیم که در نهایت آنچه که در حال رفتن به."

کیوسک انتظار می رود برای باز کردن یکی پس از دیگری از بین اواسط جولای تا اواسط ماه اوت است.

در انتهای شمال دادگاه مواد غذایی است باغ نوار که Carro انتظار برای باز کردن در اواسط تا اواخر ماه اوت است. هنگامی که آن را می کند و باز آن را انجام خواهد داد تا با نام خود و مفهوم است.

در نهایت مرحله چهارم از چند وجهی دادگاه مواد غذایی باید رول در ماه سپتامبر هنگامی که باغ را سنگ بنای رستوران باز می شود در فضایی که قبلا پر شده توسط Shux صدف نوار.

"ما بسیار هیجان زده در مورد (رستوران). من نمی توانم به کسانی که اطلاعات در مورد آنچه در آن است کاملا رتبهدهی نشده است, اما آنها را انجام دهید که زمانی که آنها در حال آماده" Carro روز سه شنبه گفت.

جدید Pensacola آبجوسازی آمدن این ماه: جلبک Beer Co. باز مدتها در انتظار Pensacola آبجوسازی در شرق تپه

به موقف اجتماعی فاصله تنها حدود 12 جدول را اشغال مرکز دادگاه مواد غذایی که از آن باز می شود دوشنبه ، یکی دیگر از 10 یا جداول را خط سمت ساختار مجاور به خیابان اصلی و همیشه وجود دارد سه ایستاده جداول فاصله در مرکز دادگاه.

Carro گفت که مشتریان می توانند کامل 100% رایگان لمسی سفارش و وانت اگر آنها را انتخاب کنید و با دنبال کردن خودآموز گام در thegardenpensacola.منو.

"ما touch-کمتر سفارش, سیستم های تمام airstreams," Carro توضیح داد. "شما می توانید محل سفارش خود را از تلفن و یا کامپیوتر خود حتی از تلفن خود را در حالی که شما در حال ایستاده در اینجا منظور از هر چهار airsteams. آنها وزوز شما زمانی که آنها آماده است و شما می توانید برای آن پرداخت آنلاین."

شروع پنج شنبه, باغ باز خواهد شد از ساعت 11 صبح تا 9 بعد از ظهر در هفت روز هفته برای شروع است. هنگامی که نوار باز می شود, Carro گفت: این تسهیلات به احتمال زیاد باقی می ماند باز تا ساعت 1 صبح

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن