رعد و برق به ادامه در پنساکولا منطقه از طریق پنج شنبه جزئی سیل ممکن است

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:19 PM EDT Jul 15, 2020اخیر چرخه در دوباره خاموش-دوباره رعد و برق با

توسط NEWSSALAM در 26 تیر 1399

اخیر چرخه در دوباره خاموش-دوباره رعد و برق باید باقی بماند در پنساکولا از طریق پنج شنبه, اما خبر خوب این است که آخر هفته باید کمی خشک کن.

شهری کوچک و جریان سیل مشاوره در اثر مرکز شهر Pensacola منطقه از طریق 10:30 صبح روز شنبه با توجه به خدمات ملی آب و هوا در موبایل, Alabama. غربی فلوریدا به عنوان یک کل باید همچنان به تجربه سنگین باران تا اوایل بعد از ظهر.

"شهری کوچک و جریان سیل مشاوره به معنی شما می توانید انتظار می رود برخی از جزئی خیابان جاری شدن سیل و شاید برخی از ponding در حد معمول کم ارتفاع نقاط گفت:" NWS هواشناس جک کالن در روز چهارشنبه. "اما ما در حال انتظار به اندازه کافی به نیاز به یک فلش هشدار سیل."

طوفان در پنساکولا شنبه باید حرکت داخلی نسبت به اوایل بعد از ظهر در آن زمان این شهر است که انتظار برای گرفتن یک استراحت از باران. اما کالن گفت که او انتظار دارد طوفان به redevelop اواخر روز چهارشنبه بعد از ظهر و اوایل شب است.

"شما در حال رفتن برای دیدن پتانسیل بیشتر رگبار و رعد و برق, بعد, به خصوص هنگامی که این پاک کردن و آفتاب گرم این منطقه تا یک کمی" کالن اضافه شده است. "و حتی به شب. همه چیز باید آرام شبانه و سپس آن را بازیافت خود و احتمالا نگاه طوفانی دوباره مثل این (پنج شنبه صبح)."

یکی پس از دیگری پیش بینی شده روز بارانی پنج شنبه در خدمات ملی آب و هوا خواستار جمعه و شنبه به بیشتر خشک در پنساکولا. یک چشم انداز مثبت در آب و هوای طوفانی است که انتظار می رود در اوایل هفته آینده آغاز و تا روز دوشنبه.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن