UCLA فارغ التحصیلان مدیره کانون استقبال اعضای جدید

UCLA فارغ التحصیلان و اعضای هیأت مدیره کانون انتخاب هفت عضو است که از نظر آغاز ژوئیه 1. داوطلب-led هیئت مدیره

توسط NEWSSALAM در 11 تیر 1399

UCLA فارغ التحصیلان و اعضای هیأت مدیره کانون انتخاب هفت عضو است که از نظر آغاز ژوئیه 1. داوطلب-led هیئت مدیره شامل فارغ التحصیلان و داوطلبان که با هم کار کنند با پردیس رهبران بیشتر به انجمن ماموریت به "غنی سازی زندگی از فارغ التحصیلان و شامل آنها را در دانشگاه UCLA آینده است."

هیئت مدیره جدید رئیس جمهور این است که D ' Artagnan Scorza, مدیر اجرایی و بنیانگذار عدالت اجتماعی موسسه آموزش و رئیس هیئت مدیره آموزش و پرورش برای Inglewood Unified School District. همچنین یک سخنران برای UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت Scorza یک UC السلطنه بازنشسته.

Scorza یک نیروی دریایی ایالات متحده جانباز و پس از بازگشت از جنگ عراق به زادگاه خود را از Inglewood او ایجاد شهری دانشمندان برنامه برای کمک به دانش آموزان دریافت حمایت علمی و شغلی و مسیر هدایت و رشد شخصی و بورس های تحصیلی کالج. او همچنین نوشت و همكاري مقالات که متمرکز بر بهبود شیوه های سواد برای جوانان رنگ در جوامع شهری.

او به رسمیت شناخته شده به عنوان یکی از 40 نوظهور مدنی مدیران زیر 40 در سال 2018 برای هموار کردن راه در, دفاع, سیاست و انسان دوستی و دریافت UCLA اخیر فارغ التحصیل جایزه دستاورد در سال 2016. او آموزش و پرورش پیشگامان همکار و اتحاد کسب و کار محلی برای زندگی اقتصاد همکار, کار برای پایان دادن به تبعیض در مناطق روستایی و جوامع شهری و او را در خدمت در این مسیر تا مشورتی هیئت مدیره حمایت از نیروی کار و توسعه فن آوری است که درمان بیماری های مزمن در زیر خدمت مناطق. او مدرک کارشناسی (2007) و دکترا (2013) از UCLA.

Scorza موفق Cheryl Lott که همچنان رهبری خود را به عنوان فارغ التحصیلان السلطنه-تعیین.

به تازگی انتخاب مدیران عبارتند از:

  • Araceli Almazan مشاور عمومی. ارشد کاردانی Alvarez-Glassman & Colvin. 2004 فارغ التحصیل از UCLA Almazan خود را به دست آورده J. D. از دانشگاه UC Davis, مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت عمومی از دانشگاه کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در امور عمومی از مدرسه اقتصاد لندن و علوم سیاسی.
  • پخش كردن, Flores, رئیس هیئت مدیره. عضو هیئت مدیره کالیفرنیا کشاورزی روابط کار هیئت مدیره. فلورس به دست آورده مدرک لیسانس خود را در رشته علوم سیاسی از دانشگاه UCLA در سال 2010.
  • اد لیو ، دستیار ارشد مشاوره, شرکت والت دیزنی است. Lew به دست آورده مدرک لیسانس خود را از دانشگاه برکلی و یک J. D.) از دانشگاه UCLA School of قانون در سال 1998 است.
  • تاد سارجنت معاون صندلی. استعداد جهانی و توسعه سازمانی راه حل های والت دیزنی پارک تجارب و مصرف کننده محصولات. سارجنت به دست آورده مدرک لیسانس خود را در رشته علوم سیاسی از دانشگاه UCLA مدرک کارشناسی در سال 1996 و در ادامه به کسب M. B. A. از جورج واشنگتن دانشگاه دانشکده کسب و کار و مدیریت.
  • مارتا Saucedo خزانه دار. رئیس امور خارجی افسر AEG. Saucedo دریافت مدرک لیسانس در رشته علوم سیاسی از دانشگاه UCLA در سال 1996 و M. B. A. نامزد در UCLA اندرسون دانشکده مدیریت.
  • دیانا Zschaschel هیئت مدیره و مدیر. دندانپزشک, L. A. دندانپزشکی روز اسپا. Zschaschel به دست آورده او مدرک لیسانس (1992) و D. D. S., (1997) از UCLA.

دفعات بازدید عضو هیئت مدیره کامل بایوس در UCLA فارغ التحصیلان سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب