UCLA در اخبار 9 ژوئیه سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط NEWSSALAM در 19 تیر 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

مبارزه برای عدالت می تواند بیشتر شامل زنان سیاه | NPR "همه چیز در نظر گرفته شود"

اما اسامی برخی از زنان که بودند به طور کلی از دست رفته از آمریکایی ها' خاطرات جمعی می گوید [دانشگاه UCLA] Kimberlé Crenshaw از بنیانگذاران و مدیر اجرایی آفریقایی سیاست های فروم. می گویند نام او کمپین ایجاد شده توسط Crenshaw گروه در سال 2014 است که به منظور عبارتند از: زنان در ملی گفتگو در مورد مسابقه و پلیس.

بیشتر جرایم ناشی از نفرت در پی تظاهرات و زندگی موضوع دستاوردهای | ایالات متحده آمریکا امروز

ادوارد دانبار بالینی استاد دانشگاه و روانشناس در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس که تحقیقات در جرایم ناشی از نفرت می گوید: اجرای قانون در جوامع خارج از جنوب به لحاظ تاریخی بیشتر احتمال دارد به گزارش حملات علیه مردم رنگ به عنوان جرایم ناشی از نفرت. "بهترین پیش بینی کننده یک گزارش دولت جرایم ناشی از نفرت برای 25 سال گذشته است چه طرف بودند و شما برای جنگ داخلی," او می گوید. "اتحادیه دارای بالاترین گزارش ها آمده است که در هیچ یک از طرفین باید یک تعداد مناسب و ایالات جنوبی دارای کمترین تعداد."

در L. A. اقتصاد ساخته شده بر روی مترجمان آزاد وتکه | وال استریت ژورنال

"این مترجمان آزاد آنها بیشتر رنج می برند زیرا آنها نمی توانند با تکیه بر این شرکت بزرگ برای محافظت از [آنها] گفت:" ویلیام یو یک اقتصاددان در UCLA اندرسون دانشکده مدیریت.

تماس با ردیابی نیازهای جامعه خرید | بلومبرگ قانون

که نگرانی را می توان برجسته در Latinx جوامع که در آن ترس از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده با مقامات اداره مهاجرت می تواند مردم تمایلی به صحبت با تماس با ردیاب با توجه به Vickie M. ذرت یک UCLA استاد که بر اقلیت سلامت و نابرابری. "من می دانم که ما در یک بیماری همه گیر است و ما نیاز به پاسخ و ما نیاز به انجام این کار به سرعت به عنوان امکان پذیر است. اما ما همچنین نیاز به درک که اطلاعات یک کالا است که می تواند جمع آوری شده توسط یک نهاد دوباره با هدف و با استفاده از یکی دیگر از" او گفت:.

COVID-19 و آنفلوآنزای اسپانیایی | MarketWatch

مورخان بر این باورند که بیشتر تلخ آنفلوانزا سویه آمار در طول یک تا سه ماه در سال 1918 و گسترش نیروهای نظامی در حال حرکت از طریق اروپا در طول جنگ جهانی اول. "1918 آنفلوآنزای اسپانیایی دوم شد موج ویرانگر تر از اولین موج" Ravina کوللر های عفونی-بیماری, متخصص بیماری های عفونی و جامعه امریکا و عضو هیات علمی کمکی در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس گفت: MarketWatch.

مجلس لایحه 5 به رهبری کارگران توانایی کار | Orange County Register نظر

UCLA دانشمند علوم سیاسی Margaret E. پطرس اشاره می کند که "بلافاصله پس از مرگ سیاه" چندین کشور اروپایی تصویب دستمزد و تحرک ، "در 1400s بیشتر متحده به ویژه کسانی که در شرق اروپا" محدود تحرک نیروی کار و افزایش بار بردگی. "این قوانین افزایش در شدت خود را در 1500s و 1600s به نقطه که در آن جنبش دهقانان بود بسیار محدود است. در مقابل بسیاری از بردگی قوانین لغو شد و یا کاهش یافته بود به استفاده نامناسب در غرب اروپا در طول همان دوره است."

Zika ممکن است آسیب دیده اند بیشتر نوزادان مغز از انتظار | اخبار سلامت

"Zika ویروس در معرض نوزادان بدون میکروسفالی که ممکن است به نظر می رسد طبیعی در زمان تولد ممکن است اختلالات دیگر در حال حاضر در فرکانس های بالاتر از آنچه انتظار می رود در جمعیت عمومی" گفت: نویسنده مطالعه جسیکا کرانستون. او یک سوم سال در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

انتاریو به ممنوعیت تعلیق برای دانش آموزان جوان | ویندزور استار

کالیفرنیا ممنوع دانش آموزان از مهد کودک تا کلاس 3 برای اینکه به حالت تعلیق جزئی سوء رفتار در سال 2014. یک مطالعه در حقوق مدنی پروژه در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس در بر داشت این اقدام منجر به کاهش نرخ تعلیق و بالاتر تحصيلی برای هر مسابقه. کالیفرنیا گسترش این اندازه گیری شامل دانش آموزان از درجه چهار به هشت و در آن زمان اثر در روز چهارشنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب