UCLA دریافت نزدیک به 14 میلیون دلار از NIH به بررسی ژن درمانی برای مبارزه با HIV

محققان UCLA و همکاران دریافت کرده اند $13.65 میلیون دلار کمک مالی از موسسه ملی بهداشت به منظور بررسی بیشتر و ت

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

محققان UCLA و همکاران دریافت کرده اند $13.65 میلیون دلار کمک مالی از موسسه ملی بهداشت به منظور بررسی بیشتر و توسعه سلول های بنیادی شناخته شده به عنوان ماشین T که با استفاده از اصلاح شده ژنتیکی سلول های بنیادی به هدف قرار دادن و نابود کردن HIV.

پنج سال اعطای بخشی از یک NIH تلاش برای توسعه ژن-مهندسی فن آوری به درمان اچ آی وی/ایدز را به صندوق همکاری میان UCLA; CSL-Behring یک شرکت بیوتکنولوژی در ایالات متحده و استرالیا و دانشگاه واشنگتن–Fred Hutchinson مرکز تحقیقات سرطان.

اسکات آشپزخانه, استادیار پزشکی در بخش هماتولوژی و انکولوژی و Irvin چن مدیر UCLA ایدز, موسسه در , دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA, پیشرو تلاش. پروژه ساخت خود را در تحقیقات قبلی با استفاده از ماشین T درمانی برای مبارزه با این ویروس است که به طور مداوم جهش و دشوار است به ضرب و شتم.

"فراگیر هدف ما پیشنهادی مطالعات برای شناسایی یک ژن جدید درمان استراتژی با خیال راحت و به طور موثر تغییر بنیادی خود بیمار سلول به مقاومت در برابر عفونت HIV و به طور همزمان افزایش توانایی خود را برای تشخیص و از بین بردن سلول های آلوده در بدن به امید درمان عفونت اچ آی وی" گفت: آشپزخانه, که همچنین هدایت انسانی ماوس هسته ای آزمایشگاهی برای دانشگاه UCLA مرکز تحقیقات ایدز و Jonsson مرکز جامع سرطان. "این است که یک افزایش بزرگ به تلاش های ما در UCLA و در جای دیگر برای پیدا کردن یک استراتژی خلاق به شکست HIV."

تنها درمان شناخته شده از فرد آلوده به HIV اعلام شد در سال 2008. معروف به "بیمار برلین" دریافت پیوند سلول های بنیادی از یک اهدا کننده که سلول ها به طور طبیعی فاقد یک گیرنده بسیار مهم است که HIV متصل می شود و به منظور کشتن و از بین بردن سلول های سیستم ایمنی بدن. مشکل اصلی با این روش محققان می گویند که اهدا کننده و دریافت کننده باید بسیار همسان — اغلب یک رویداد نادر است و که آن را اغلب قادر به تولید مقدار کافی از HIV محافظت شده با سلول های است که می تواند پاک کردن ویروس از بدن است.

"پيوند خون-تشکیل سلول های بنیادی شده است تنها درمان استراتژی که منجر به کاربردی برای درمان عفونت اچ آی وی" آشپزخانه گفت. "بیش از 13 سال پس از اولین موفقیت درمان ایدز-آلوده بیمار وجود دارد و قابل توجهی نیاز به توسعه استراتژی است که قادر هستند که در هر کس با عفونت HIV."

یکی از کسانی که استراتژی های ماشین T به موضوع مطرح شده از تحقیقات در حال انجام در UCLA توسط چن و دیگران. این رویکرد شامل مهندسی ژنتیکی یک بیمار را خون تشکیل سلول های بنیادی برای حمل ژنهای برای کايمريک آنتی ژن گیرنده و یا اتومبیل. هنگامی که این سلول های بنیادی در حال تغییر و پیوند به بیمار آنها به صورت تخصصی مبارزه با عفونت سلول های سفید خون شناخته شده به عنوان سلول های T — در این مورد, ماشین, سلول های T — است که به طور خاص به دنبال کردن و کشتن مبتلا به HIV به سلول. در یک مطالعه اخیر UCLA دانشمندان دریافتند که مهندسی خودرو سلول های T نه تنها نابود کردن سلول های آلوده بلکه زندگی می کردند بیش از دو سال — طول مطالعه.

تفکر پشت NIH-بودجه پروژه محققان می گویند این است که ترکیبی از اتومبیل و گسترده خنثی سازی آنتی بادی ممکن است در طولانی مدت شاید دائمی, درمان اچ آی وی است.

"کار ما تحت NIH grant ارائه خواهد شد مقدار زیادی از بینش به راه پاسخ ایمنی می تواند اصلاح شود برای بهتر مبارزه با عفونت اچ آی وی" گفت: چن که یک استاد پزشکی و میکروب شناسی ، ایمنی شناسی و ژنتیک مولکولی در گفن دانشکده پزشکی. "توسعه از این استراتژی منحصر به فرد است که اجازه می دهد تا بدن به منظور توسعه راه های متعدد برای حمله به اچ آی وی می تواند تاثیر در بیماری های دیگر نیز از جمله توسعه رویکردهای مشابه هدف قرار دادن دیگر انواع مزمن و عفونت های ویروسی و سرطان."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب