دانشگاه کالیفرنیا جشن دیوان عالی کشور برنده در DACA

رئيس جمهور از دانشگاه کالیفرنیا جانت ناپولیتانو همه 10 UC روسا و John A. Pérez صندلی از UC Board of Regents ار

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

رئيس جمهور از دانشگاه کالیفرنیا جانت ناپولیتانو همه 10 UC روسا و John A. Pérez صندلی از UC Board of Regents ارسال یک پیام به کل UC جامعه ابراز حمایت خود را از این تصمیم دیوان عالی کشور صادر شده 18 ژوئن گذارم اقدام معوق برای ورود دوران کودکی سیاست.

به UC جامعه:

ما در نوشتن به شما در یک روز تاریخی برای دانشگاه کالیفرنیا برای ملت ما و برای صدها هزار نفر از IF گیرندگان در سراسر کشور که زندگی و کار کنند و مطالعه در جوامع ما.

UC اولین دانشگاه در کشور به یک فایل طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن دولت فدرال پیشنهاد فسخ DACA. بیش از سه سال گذشته ما کار کرده اند با هم برای پیشبرد مورد ما از طریق دادگاه و به حمایت از IF گیرندگان در هر جبهه. و امروز تلاش های جمعی پرداخت.

ما تحسین دیوان عالی ایالات متحده تصمیم به حمله کردن به دولت دلخواه تلاش برای پایان دادن به یک سیاست است که فعال است برخی از 650,000 مهاجران – به ارمغان آورد به آمریکا به عنوان کودکان برای زندگی و کار در کشور تنها آنها می دانند که به عنوان صفحه اصلی.

امروز ما ارسال ما از صمیم با تشکر از این افراد از دانشگاه که ارائه اظهارنامه ایجاد واقعی رکورد مورد ما به UC حقوقی و دیگر UC کارکنان که کار خستگی ناپذیر برای تقریبا سه سال به دنبال و حمایت از این دادخواهی همه از دیگر شاکیان که در زمان خطر توسط پله به جلو تیم حقوقی در کاوینگتن & برلینگ برای ارائه نرم افزار رایگان پشتیبانی و از همه شما به صورت ایستاده با ما در حمایت از مستند نشده اعضای UC جامعه است.

به عنوان UC رهبران ما شنیده ایم از بسیاری از دانش آموزان و کارکنان و خانواده های آنان در مورد تاثیر IF در زندگی خود را. IF گیرندگان در UC جامعه آمده از طیف گسترده ای از کشورها و در عین حال بسیاری از آنها را به اشتراک گذاشته مشابه داستان: شادی اولیه و امداد قادر به مطالعه و کار در این کشور از نظر قانونی و بدون ترس از اخراج; ناامیدی از یادگیری است که وضعیت مهاجرت آنها ممکن است نگه داشتن آنها را از دنبال تحصیلی و یا فرصت های حرفه ای اگر IF حمایت شد لغو و اضطراب در مورد اینکه آیا خود DACA نرم افزار می تواند مورد استفاده قرار گیرد در برابر آنها و یا عزیزان خود.

این مردم امید خود را و توانایی های بالقوه خود را – در قلب دانشگاه را از طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن فسخ DACA. در هر مرحله در مورد ما ما آگاه از ملموس مضر, اثرات, پایان دادن به DACA سیاست در زندگی این افراد و خانواده های آنها و در جوامع که در آن آنها ارزش همکاران. امروز تصمیم یک پیروزی سختی برای این DACA گیرندگان خود را در خانواده و در کل جامعه ما. این یک پیروزی برای عدالت و دادرسی. و آن را یک پیروزی برای چه قانونی است و چه چیزی درست است.

دادگاه امروز برگزار کرده است که دولت باید به درستی حساب برای آن تصمیم گیری و نمی تواند به سادگی عمل در هوی و هوس. اما این نیز مهم است به یاد داشته باشید که بیشتر کار باقی مانده است که باید انجام شود و ما نیاز شما را به ایستادگی کردن با ما.

UC جامعه باید صحبت می کنند و با یک صدا در تماس در کنگره به تصویب قوانین به طور دائمی محافظت IF گیرندگان و ارائه یک مسیر به شهروندی. ما باید با هم ایستاده به تقاضای اصلاحات جامع مهاجرت که می تواند ثبات و یقین به خانواده های کارگران و کسب و کار و جوامع در سراسر کشور. و ما باید صحبت کردن برای ما اساسی ترین ارزش های تنوع ورود شفقت و عدالت است.

در دانشگاه کالیفرنیا ما ادامه خواهد داد به شدت دفاع از حریم خصوصی و حقوق مدنی ثبت نشده دانش آموزان و همه اعضای جامعه ما و به ارائه خدمات حقوقی رایگان از طریق UC مهاجر خدمات حقوقی مرکز اختصاص داده شده و مستند نشده دانشجو در مراکز دانشگاه های ما.

UC هرگز سکوت زمانی که اقدامات غیر قانونی ما را تهدید می کند دانش آموزان و اعضای جامعه. ما بسیار سپاسگزار برای همه شما که باید پیوست با ما به اطمینان حاصل شود که UC باقی می ماند امن و استقبال و چراغ فرصت – برای همه است.

مال شما خیلی واقعا

جانت ناپولیتانو
رئیس دانشگاه کالیفرنیا

John A. Pérez
صندلی Board of Regents

ژن D. بلوک
رییس دانشگاه UCLA

ناتان Brostrom
صدراعظم UC Merced

کارول T. مسیح
صدراعظم UC برکلی

هوارد Gillman
صدراعظم UC Irvine,

سام Hawgood
صدراعظم UCSF

Pradeep Khosla
صدراعظم UC سان دیگو

سینتیا Larive
صدراعظم UC سانتا کروز

Gary S. ممکن است
صدراعظم UC Davis

کیم فروردین
صدراعظم UC ریورساید

Henry T. Yang
صدراعظم UC Santa Barbara



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب