WeatherTiger 2020 طوفان هوا: 65 درصد شانس از یک "غیر طبیعی فعال سال'

رایان Truchelut WeatherTigerمنتشر شده 2:59 PM EDT 28 مه سال 2020در سبک توجه داشته باشید: فصل طوفان 2020. شیطان

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

در سبک توجه داشته باشید: فصل طوفان 2020.

شیطان شما می دانید است. بر خلاف یک بیماری همه گیر حداقل مصرف پایین کرکره پس از طوفان نمی خواهد آن را بازگشت.

این به این معنی نیست که فصل طوفان 2020 خواهد بود مناسب است. WeatherTiger به روز رسانی فصلی هوا و اجماع دیگر هدایت نفع غیر طبیعی فعال سال است. ما انتظار داریم فعالیت خالص دو سوم بیش از ميانه فصل با 95% شانس بیشتری طوفان از دکتر Birx اتحاد روسری.

اول سریع گرایش های جدید خوانندگان: من دکتر رایان Truchelut رئیس جمهور و رئیس هواشناس در WeatherTiger یک تالاهاسی مبتنی بر تجزیه و تحلیل آب و هوا و قانونی هواشناسی شرکت است. من یک دکترای هواشناسی از دانشگاه ایالتی فلوریدا و 15 سال از کالا آب و هوا و پیش بینی گرمسیری را تجربه کنند.

این است که من سال چهارم ارائه طوفان تجزیه و تحلیل برای امروز ایالات متحده آمریکا فلوریدا شبکه nary آرام فصل هنوز به نام من است. انتظار یک ستون و Facebook بحث زنده و تصویری در هر هفته با بیش مکرر به عنوان پیش بینی وضعیت حکم.

من هم پدر به 1 - و 3-year-old, بنابراین من به تازگی تبدیل شده ایم نیمه وقت اپراتور از دو دانش آموز پیش دبستانی, R-هیچ آکادمی (طلسم: این Fightin' Fomites; شعار: "همه برنامه های شما r-هیچ.").

اگر من آهسته بازگشت ایمیل این سال من احتمالا تعمق در چگونگی "VeggieTales" باند انتخاب کنید تا چیز بدون دست در حالی که مینی ماوس برچسب عاشقانه کاربردی به صورت من. ارسال شراب.

اصول زیر بنای چشم انداز ما عمدتا بدون تغییر از ماه گذشته. درجه حرارت آب بین غرب آفریقا و شرق برزیل باقی می ماند در حدود 1°C بالاتر از نرمال; بیش از هر منطقه دیگر, گرم بهار ناهنجاری وجود دارد presage فصل شلوغ. این اقیانوسی سیگنال تایید توسط قوی بهار در حرارت پایین جو بیش از شرق اقیانوس اطلس.

2020 پیش بینی: گرمسیری رود NOAA می گوید تا 19 به نام طوفان ممکن است

از مارس: در اتصالات قالب برای سال 2020 فصل طوفان به نظر می رسد خطرناک | WeatherTiger پیش فصل هوا

اما استوایی اقیانوس آرام سرد است به طور قابل توجهی در ماه مه. قبلی ما چشم انداز برجسته امکان تابستان La Niña توسعه اما شواهد روشنی از جریان گذار در اقیانوس آرام را افزایش می دهد کسانی که شانس. La Niña شرایط مرتبط با کمتر عمودی باد برشی در کارائیب و خلیج فارس و غربی اقیانوس اطلس. بیشتر باد برشی به معنی ضعیف تر و کمتر طوفان بنابراین La Nina-تحت تاثیر طوفان فصل ها فعال تر و مخرب تر از خود ال نینو یا ENSO خنثی شد.

یک خبر خوب: طوفان گرمسیری آرتور که خار گذشته بیرونی بانک ها در این هفته هیچ ارزش اخباری برای سال پیش رو. از 10 فعال ترین ذرت در, رکورد پنج سال به پایان رسید در زیر و پنج به پایان رسید بالاتر از ميانه فصل طوفان. آرتور یک شات بیش از تعظیم اما هیچ چیز بیشتر.

متصل کردن داده ها به WeatherTiger پیش بینی الگوریتم نتیجه به احتمال زیاد برای سال 2020 در حدود 160 واحد از انباشته cyclone انرژی (ACE) با 19 طوفان گرمسیری هشت طوفان و چهار عمده طوفان است. که هوا به طور قابل توجهی بالاتر از ميانه فصل که حدود 95 آس واحد است.

بیایید ترجمه که هوا به احتمال یک در زیر, در نزدیکی و بالاتر از نرمال فصل با نمونه هایی از چگونه فلوریدا شانس در هر نوع از سال است.

نرمال: 10% شانس

اگر یک نرمال (70 آس واحد) فصل بدون در نظر گرفتن که به دلیل وجود نداشته است یکی پس از سه سال آرام به پایان رسید در سال 2015. و زیر فصل عادی اغلب در ارتباط با ال نینو شرایط. چنین قوی برشی در نزدیکی ایالات متحده معمولا قرار می دهد kibosh در فلوریدا قابل توجهی landfalls و تنها یک طوفان گرمسیری آمار دولتی بیش از 2013-2015. گاهی اوقات یک فصل می تواند به طور غیر منتظره شعله برای غیر-El Niño ویژه دلایل که در سال 2013. اما من نمی روی آن حساب در سال 2020 است.

نزدیک به نرمال: 25 درصد شانس

وسط سوم (70-125 ACE) نشان می دهد تعجب آور حقیقت: چگونه بسیاری از طوفان گرمسیری توسعه در یک فصل توضیح می دهد که تنها حدود 20 درصد از تنوع چگونه بسیاری از طوفان اعتصاب آمریکا با توسعه محل تشدید favorability و فرمان باد بیشتر عوامل مهم است. بنابراین شلوغ-فصل عادی مانند سال 2011 به همراه داشت صفر فلوریدا landfalls در حالی که آرام و عادی مانند سال 1992 آورده رده 5 طوفان اندرو. به یاد داشته باشید که به طور متوسط طوفان فصل یک تا دو ایالات متحده طوفان landfalls و آن را واقعا واقعا فقط یک طول می کشد.

بالاتر از نرمال: 65% شانس

بالا سوم از طوفان فصل (ACE>125) شامل انبوه اعم از یک سوم بیش از دو و نیم برابر حالت عادی فعالیت است. مدل ما نشان می دهد که تا سال 2020 متمایل به سمت انتهای عمیق استخر با 40-45% شانس آس بیش از 160 و 10% شانس بیش رکورد 250 آس واحد است.

فرمان هنوز هم تعداد زیادی. بدترین نتیجه چیزی است مثل سال 2010 که با وجود آس 165 پنج عمده طوفان منحنی برخورد میکنه به باز کردن اقیانوس اطلس با تنها دو متواضع طوفان گرمسیری رسیدن به ایالات متحده است. بدترین سناریو این است که سال 2004 زمانی که به طور کلی بیش فعالی (225 ACE) و قوی غرب مبتنی بر برمودا بالا bludgeoned فلوریدا با چهار طوفان landfalls در شش هفته. بالاتر از نرمال سال معمولا باید حداقل یک ایالات متحده عمده طوفان و باران سیل آسا.

در خلاصه سال فعال می باید متواضع اثرات و بالعکس. ما باید یک ایده بهتر چگونه کسانی که انتقادی فرمان جریان ممکن است شکل تا بعد از این تابستان اما در این میان یک درخواست به آینده نگر 2020 طوفان: لطفا ورزش جدی اجتماعی فاصله گرفتن از آمریکا در این سال است. شما نمی خواهید به اینجا می آیند.

من برای اولین ستون هفتگی و تصویری از سال در اوایل ماه ژوئن هنگامی که یک اختلال در غرب کارائیب ممکن است تهدید به چشم پوشی از آن عقل سلیم دستورالعمل.

و به دور ما. تماشای آسمان.

رایان Truchelut بنیانگذاران و رئیس هواشناس در WeatherTiger یک تالاهاسی مبتنی بر راه اندازی ارائه پیشرفته آب و هوا و آب و هوا, تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی هواشناسی و متخصص شاهد خدمات و پیش بینی راه حل برای شرکت های کوچک و بزرگ. در تماس گرفتن در ryan@weathertiger.com.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن