آخر هفته خلاصه خبرنامه ایمیل: ژوئن 15, نسخه

      خلاصه آخر هفته     به انجمن خوش آمدید تابستان ، در اینجا برخی از نکات برج

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399
 
 

 
 

 
 
Handmade signs form neat rows across the grass of the Oval, each bearing the name and face of a Black person killed by racial violence and police brutality.
 
دانش آموزان و دیگر اعضای جامعه در ادامه به اعتراض هر دو در فرد و آنلاین نزدیک به چهار هفته پس از کشته شدن جورج فلوید قرار داده شده یک نور افکن در جریان مبارزه ضد سیاه نژادپرستی و خشونت پلیس. روز یکشنبه صدها نفر در راهپیمایی از میدان به پالو آلتو شهرستان سالن. معترضان خواستار تغییر در سراسر کشور و در دانشگاه استنفورد اصرار دانشگاه برای منحرف کردن بودجه از دانشگاه پلیس و سرمایه گذاری بیشتر در آفریقا و آمریکا (AAAS) از جمله departmentalizing این AAAS برنامه و افزایش بودجه به مارتین لوتر کینگ جونیور پژوهش و آموزش موسسه.

دانشجو, سازمان همچنین احداث یک بنای یادبود در دانشگاه استنفورد بیضی در تصویر بالا به زندگی از دست به خشونت پلیس و نژادی و خشونت است. بیش از یک صد نشانگر هر نام و چهره یک فرد کشته شده است. دو ردیف اختصاص داده شده به لباس زنان و جنسیت غیر منطبق با افراد در به رسمیت شناختن نامتناسب تلفات خشونت در آن جوامع است.

و فعالان در حال آماده سازی خود برای دیگر دراز مدت تلاش به عنوان به خوبی. در روز پنج شنبه حدود 100 نفر با حضور در تاون هال قرار داده و در StandFor یک ائتلاف جدید در مرکز ساختمان در جاده های بین فعال سازمان در دانشگاه استنفورد.

 
Calling on Stanford to divest from fossil fuels, students marched from White Plaza to Main Quad in February. Pictured are the students as they march down Jane Stanford Way in front of Main Quad.
 
استنفورد نخواهد محروم از عموم معامله نفت و گاز شرکت های هیئت امنا تصمیم هفته گذشته است.

امنا بر اساس آنها تصمیم گیری در مورد اینکه آیا سرمایه گذاری در این شرکت ها ملاقات "شنیع و اخلاقی غیر قابل توجیه" استاندارد به تصویب رسید و در سال 2018 توسط دانشگاه استنفورد شرکت مدیریت شرکت است که مدیریت وقف. "ادعا است که نفت و گاز شرکت های درگیر در نقض حقوق بشر" به اندازه کافی برای حمایت از یک "پتو صنعت گسترده" تصمیم رئیس هیئت مدیره جف Raikes '80 گفت: اگر چه شرکت های خاص را می توان مورد به مورد و بر اساس.

در حالی که دانشگاه استنفورد در حال حاضر هیچ مستقيم منابع در 100 شرکت شناسایی شده توسط فسیلی رایگان دانشگاه استنفورد دانشگاه به طور غیر مستقیم سرمایه گذاری در صنعت سوخت فسیلی از طریق ابزارهای مالی مانند صندوق شاخص. سرمایه گذاری در سوخت های فسیلی را کمتر از 1.5 درصد از ادغام ،

امنا' تصمیم به محروم است در خط با دانشکده سنا را 28-11 رای در برابر divestment اما می آید با وجود دانشجو و هیات علمی فعالیت پیشگام گروه های فسیلی رایگان دانشگاه استنفورد. در هفته گذشته بیش از 600 دانش آموز و 100 هیات علمی امضا دادخواست درخواست هیئت امنا به محروم از سوخت های فسیلی است.

 
Stanford hospital entrance at 300 Pasteur Drive
 
زن دانشکده گزارش سوء رفتار جنسی در دانشگاه استنفورد مدرسه پزشکی سرزنش فرهنگ آزار و اذیت جنسی و جنسیتی برای آنچه آنها می گویند ناکافی دانشگاه در پاسخ به اتهامات اعم از نامناسب دست زدن به نادرست حرفه ای-تضعیف شایعات.

گزارش های خود را در خط با ژانویه 2019 نتایج نظر سنجی پیدا کردن که 21 درصد از زنان استنفورد دانشکده تا به حال تجربه "توهین آمیز objectifying و یا رفتار تبعیض آمیز" با توجه به جنس خود. به عنوان یک نتیجه از استادان با توجه به خروج و یا در سمت چپ دانشکده پزشکی.

به طور جداگانه در یک هیئت مشورتی است که کار با دفتر شهردار به اصلاحات خشونت های جنسی سیاست و برنامه نویسی. روزانه نیز در زمان یک نگاه دقیق تر در حوادث و سیاست های اطراف عنوان نهم در دانشگاه استنفورد به عنوان به خوبی به عنوان در دانشگاه استنفورد را آزار و اذیت جنسی آمار پشته تا با کسانی که در نهادهای همکار.

 

 
A researcher pours something into a container.
 
  • دانشکده مهندسی هستند دادخواست به معکوس 100-واحد کلاه در رشته های اصلی است که به تحمیل مصوب آینده از عمده پیشنهاد.
  • Stanford Law School (SLS) دانشکده رای داده اند نیاز به تنوع و شمول آموزش برای همه مدرسان در پاسخ به اعتراض بیش نژادی و بی عدالتی در هر دو SLS و کشور بزرگ.
  • استادان عقب نگاه تاریخی چهارم از آموزش از راه دور.
  • محققان با صحبت روزانه با توجه به سابقه تلاش های مشترک است که به کمک آنها توسعه یک تست آنتی بادی برای COVID-19.
  • دانش آموز مدیران دولتی منتشر شده خود را در پایان سال گزارش موفقیت های برجسته مانند افزایش ثبت نام رای دهندگان و COVID-19 صندوق امداد.
  • هیچ استنفورد بیس بال بازیکنان انتخاب شدند در MLB پیش نویس برای اولین بار در 49 سال هر چند در سال جاری پیش نویس کوتاه شد.
  • اشتباه junior بن Hallock برنده 2020 Peter J. Cutino جایزه داده شده به ملت را بالا دانشگاهی, واترپولو, بازیکن, برای دومین فصل متوالی.

  •  
    Screenshot of three text messages saying, 'Hello?' 'Senior Year' and 'Are you there?'
     
    در خرد کردن, تنها, Ehrlich نشان دهنده چگونگی تغییرات خواستار COVID-19 می تواند کمک به افراد مبتلا به بیماری های مزمن و حتی پس از همه گیر. در ورزش Cybele ژانگ بررسی آنچه COVID-19 شیوع بیماری در آلاباما و ایالتی اوکلاهما تیم های فوتبال می تواند برای Pac-12 فصل. در هنر و زندگی, علامت نیویورک و Nitish Vaidyanathan نقد و بررسی فیلم "قرن 20" و "هفت سامورایی" و "V for Vendetta." در طنز, تانیا Watarastaporn گزارش Ben & jerry's, جدیدترین طعم بستنی: سخن بی معنی وبیهوده 12, سفید, فندق امتیاز و بیشتر.

    کردن صفحه روزانه تصویری تیم revisits مصاحبه با مدیر Martin Luther King, Jr., پژوهش و آموزش موسسه به عنوان بسیاری از تماس در دانشگاه استنفورد برای افزایش این موسسه مالی. همچنین مصاحبه با پنج از دانشگاه استنفورد جالب ترین سالمندان است.

    روزانه خواهد بود تبریک به سالمندان خود را و همه اعضای کلاس 2020 در فارغ التحصیلی خود را. شما می توانید به خواندن روزانه ارشد کارکنان' وداع ستون در اینجا: تبریک به Mikaela Brewer, کورتنی Cooperman امیلی Elott آنجلینا رنگ یاس کربر و یاس لیو.

     

     
    Failing COVID-19 with class: They said to flatten the curve ... so we did.
     
    So long, farewell, auf Wiedersehen, goodbye
     
    Goodbye
     
     

    این است که ما در گذشته خلاصه ای از 2019-20 سال تحصیلی. در طول تابستان ما در ادامه شما را به استنفورد پوشش از طریق رسانه های اجتماعی ما و وب سایت ما stanforddaily.com. ما رزومه منظم خبرنامه ایمیل در سقوط سه ماهه.

     


    tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
    آخرین مطالب