چرا من زانو زدن

در سال 2018 رفتم به یک داجرز در مقابل غول های بازی در سان فرانسیسکو با یک دوست و پدر او. هیچ چیزی در مورد این

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

در سال 2018 رفتم به یک داجرز در مقابل غول های بازی در سان فرانسیسکو با یک دوست و پدر او. هیچ چیزی در مورد این وضعیت جدید بود. به عنوان یک مادام العمر داجرز فن هیچ چیز عادی تر از رفتن به شهر برای تماشای تیم من بازی کند. اما من به یاد داشته باشید که روز به دلیل دیگری.

به ما گفته شد برای ایستادن اگر ما قادر به سرود ملی, من احساس دو دلی و تردید است.

پس khezri سرب برکلی دبیرستان, تیم ملی فوتبال اعتراض سرود ملی, و من در مورد آن نوشت برای مدرسه, دانشجو, روزنامه است. من شروع به خود من تحریم NFL و تاسیس یک پرچم لیگ برتر فوتبال در روزهای یکشنبه. من به حمایت از, اعتراض, اما من یکی از شرکت کنندگان.

برای برخی از این دلیل در آن روز در آنچه پس از AT&T پارک من ایستاد. بعد از آن دوست من پرسید: اگر من ایستاده بود و از آنجا که پدر او وجود دارد, اما من فکر نمی کنم که در آن بود.

من فکر نمی کنم من می ترسم از ایستاده ، من بعد از همه پوشیدن من داجرز کلاه در دریایی قهوه ای و نارنجی. من نگاه کرد اما من نمی تواند پیدا کردن یک دلیل که چرا من ایستاده بود. بنابراین با خودم می گفتم من نمی کنه.

در سال گذشته حتی زمانی که من در فرانسه با پوشیدن لباس قرمز و سفید و آبی تشویق در ایالات متحده زنان تیم ملی به جام جهانی طلا نشسته بودم. من پوشش تعداد زیادی از دانشگاه استنفورد دو و میدانی حوادث به صورت روزانه و من نشستن هنگامی که سرود ایفا کرده است.

یک بار دیگر نویسنده در مطبوعات ردیف پرسید: اگر من در اعتراض به سرود ملی.

من به او گفتم بله. من به او گفتم نه flippantly که "من یک فن از خشونت پلیس." او در پاسخ چیزی در امتداد خطوط از "هنوز بسیاری هستند."

راستش هر چند برای این glib پاسخ من این بود که همیشه من منطق. اگر واقعا چند طرفداران خشونت پلیس هر کس که شرکت در Kaepernick اعتراض. قبل از دانشگاه استنفورد که در آن عمدتا سیاه و ورزشکاران رقابت, من می خواهم به اطراف نگاه استنفورد ورزشگاه یا Cagan ورزشگاه و یا افرای غرفه و می دانیم که دانشگاه استنفورد طرفداران هستند و نه طرفداران خشونت پلیس.

بیش از آن است که اگر نه بسیاری از مردم طرفداران خشونت پلیس وجود دارد خواهد بود به طور قابل توجهی فشار بیشتر بر دادستان به دنبال عدالت است. اگر هر کس واقعا "نمی یک فن" وجود دارد خواهد بود به مراتب کمتر همدست مردم است. اگر وجود نداشت طرفداران خشونت پلیس ما نمی خواهد که به صبر برای بی رحمانه یک رویداد رخ می دهد به منظور جلوگیری از سفید supremacist سیستم. اگر هر کس دیدم مشکل این است که پلیس نمایندگی ما را لغو کرده اند ،

همان صدایی که تمسخر Kaepernick این تظاهرات مسالمت آمیز را می توان در تاریخ آمریکا در ایجاد یک برده گشت و در حال حاضر کروبی از تظاهرات برای تغییر به جای تمرکز برای چپاول. این همان است که صدای توصیف حزب پلنگ سیاه و سفید برای دفاع از خود به عنوان مبارز و صداهایی که خاموش شد وقتی رایگان صبحانه برای کودکان مدرسه برنامه ذکر کرد. به این دلیل است که همان صداهایی که villainize سیاه مردم تاسیس نیروی پلیس که سیستم در حال حاضر باید ریشه کن.

در حالی که من سعی می کنم من می دانم که من بیش از حد اغلب موفق به فعال مقاومت در هر نوبت. زمانی که من زانو زدن اما من به یاد دارم که حتی صلح آمیز ترین شکل از اعتراض و مقاومت در برابر نهاد. من به یاد دارم که چگونه سخت و ناعادلانه قوانین هستند. من به یاد دارم که نوع تغییر من به دنبال داده خواهد شد.

در امتداد آن خطوط همان پاسخ من نه است و نه به اندازه کافی. من نمی اعتراض به سادگی از آنجا که من یک فن از خشونت پلیس اما از آنجا که من به طور فعال مطالعه لینک های تاریخی به برده داری عمدا درگیر شدن نقش سفید همبستگی در جنبش های آزادیبخش و تلاش به صحبت می کنند و تا جایی که من می بینم بی عدالتی است. من زانو زدن به دلیل وجود شکستگی در هر نام و در هر سیستم که به نام. و خیلی بیشتر وجود من نیاز به انجام برای آموزش خودم.

فقط به عنوان من همیشه یک احساس غرور و افتخار در حال داجرز فن دانستن که جکی رابینسون مجتمع بیس بال, I am proud to پوشش دانشگاه استنفورد دو و میدانی به عنوان بسیاری از ورزشکاران و تیم های خود استفاده کرده اند سیستم عامل در این لحظه لازم برای ساختن تماس به عمل است. با غلیان احساسات از پیام های متحد-کشتی و یا حتی بهتر همدست-کشتی من به طور کامل انتظار می رود برای پیوستن به بیشتر مردم در اعتراض به زمانی که ورزش قادر به رزومه.

این یک پدیده جدید نیست, اما آن را به یک نقطه عطف است.

تماس با دانیل مارتینز-Krams در danielmk 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن