خانه هوشمند چیست؟ مضرات و فواید آن چگونه هستند؟ ممتاز سرور

درصورتیکه اغلب از الکسا استعمال می کنید، پریز هوشمند آمازون یک مورد عالی است. هر دستگاهی را که به پریز هوشمند

توسط NEWSSALAM در 28 آبان 1401
درصورتیکه اغلب از الکسا استعمال می کنید، پریز هوشمند آمازون یک مورد عالی است. هر دستگاهی را که به پریز هوشمند آمازون وصل می‌کنید، می‌توانید اساسی استفاده از برنامه الکسا در آیفون یا اندروید، تلفن همراه هوشمند خود روشن و خاموش کنید. کافی میباشد این لامپ‌ها را روی سرپیچ‌های بی آلایش نصب کرده و بعد نرم‌افزار منحصر به فرد را روی تلفن همراه همراه یا تبلت و یا این که لپ تاپ شخصی خود نصب کنید. علاوه بر اپلیکیشن، می‌توانید حساس کمک ریموت نیز تمام همین کارها را انجام دهید. سیستم روشنایی هوشمند یک عدد از تکنولوژی‌های دوچندان کاربردی است که در کشور‌ایران نیز گزینه استعمال قرار می‌گیرد. در ادامه مطلب اهمیت یکی از از همین سیستم‌ها که لامپ هوشمند می‌باشد؛ اکثر آشنا خواهید شد.
  • مهم نمیباشد که در کجا می‌باشید به جهت نشتی، برای باز گذاشتن درب گاراژ، به جهت دود، وقتی که کسی زنگ در شما را به صدا در می آورد، یا اگر چیزی را به الکتریسیته نهاده اید که واقعاً بایستی قبل از خروج از منزل خاموش می شد، هشدار دریافت کنید.
  • علاوه‌بر راحتی و زندگی لوکس ارتقاء ایمنی و امنیت در محیط خصوصی و فضای اداری است.
  • بدون انحصار مکانی هر وسیله ای که به اینترنت متصل باشد از یک نقطه واحد قابل در اختیار گرفتن است.
  • فرآیند در دست گرفتن را می توان از نحوه اینترنت یا اساسی استفاده از شبکه WIFI خانگی شما انجام داد.
  • اما همیشه به دنبال پیدا نمودن بهترین ترموستات های هوشمند در دسترس باشید.
  • علاوه بر مصرف کنندگان نخستین خانگی، یک منزل هوشمند (هوشمند) می تواند سیستم های ارتباطی، اطفاء حریق، آلارم های امنیتی، خطوط تلفن و بسیاری دیگر از گزاره سرویس ها شهری.
تهویه هوشمند دما و رطوبت در حقیقت واگذاری مدیر کنترل دما و رطوبت به خانه هوشمند می باشد. خانه هوشمند 24 ساعت روز پایش و در اختیار گرفتن دما بخش های مختلف ساختمان را بر شالوده دمای مطلوب شما بر عهده دارااست که علاوه بر تضمین تهویه مطبوع مناسب، کاهش مصرف انرژی را به ارمغان می آورد. در مدار و سیم کشی سیستم های سیستم های الکتریسیته منزل هوشمند کلیه سرسیم ها به جای انتقال به کلیدها به داخل تابلو الکتریسیته هوشمند رفته و به ماژول های مربوط که در سر شیوه قطعات قرار گرفته اند متصل می شوند.

کلید ترموستات هوشمند دارای نمایشگر

برای واضح نمودن حرفه و ساخت جریانی از هوای تازه، مجبور نیستید حالت ریلکس خویش را رخنه کنید. نه، شما دیگر ذیل درخت نخل در یک بار تیکی نیستید، اما در تراس خود اصلی یک پنکه سقفی نسیم تابستانی خوبی برای شما تولید می کند. پر جنب و جوش رنگ کنید که به شما یاری می کند کردار و خلق و خوی را بهبود داد و شب را خاص‌تر کنید. خانه خویش را به طور طبیعی خنک و دلپذیر نگه دارید حتی در گرم ترین روزهای تابستان، براین اساس نیازی به اجرای AC خود ندارید. پر‌نور گذاشتن کولر گازی در تمام روز به جهت رجوع و برگشت به خانه ای که به خوبی خنک می شود. احتمالاً احساس می نمایید که آن گاه از یک روز کاری به خانه ای که بیش از حد گرم شده است باز می گردید. دسته‌بندی نشده از آنجا که به طور معمول سرقت از منازل زمان خالی بودن آن‌ها رخداد می‌افتد، همین امکان اثر گذاری زیادی در ایجاد امنیت خانه دارد. اهمیت پریز هوشمند می‌توانید مقدار رطوبت و دمای محفظه را هنگامی که جریان الکتریسیته وصل میشود در دست گرفتن کرد. ممکن میباشد گلخانه و یا محیط فعالیت و زندگی شما در نیاز به رطوبت داشته باشد و یا بخواهید از راه به دور دمای این مکان ها را تهیه کنید. مزیت دیگر این کار، همان طور که تا قبل از این نیز به آن اشاره شد؛ کاهش مصرف انرژی و خطرات مربوط به اتصال الکتریسیته است. شاید دیده‌اید که در هتل‌ها یا این که واحدهای صنعتی و اداری تبارک از قفل دیجیتال کارتی استفاده می‌شود.

• یخچال‌های هوشمند (Smart Refrigerators):

شماره تلفن خویش را وارد کنید تا این کتاب ارزشمند را برای شما ارسال کنیم. هیچ‌کس دوست ندارد به خاطر سرقت و دزدی که این ایام روبه‌افزایش است، کل بودجه خود را از دست بدهد و حتی جانش درخطر بیفتد. تمجید سطوح گوناگون دسترسی برای ساکنین یا افرادی که به منزل رفت‌وآمد می‌کنند. تعریف سناریوهای متعدد مثل سناریوی صبح بخیر، استراحت، مطالعه، شام، میهمانی و تهیه اتومات بخش اعظمی از کارهای روزمره با فعال کردن سناریوهای مختلف. ذخیره نام، آدرس اینترنتی و سایت من در مرورگر به جهت زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

هوشمند سازی ساختمان ، هوشمند سازی ویلا

شاید در ظاهر هوشمندسازی ساختمان دوچندان پیچیده به نظر برسد ولی مجموعه معماری آد از تراز طراحی ویلا و اشکال خانه‌های مسکونی، تجاری و اداری تا هوشمندسازی کل فضا در کنار شماست. همین فرایند بی آلایش سازی شده‌اند تا بتوانید خیلی پر سرعت و سهل وآسان به مقصودتان برسید. از منظر امنیت خانه، خانه هوشمند شامل سیستم هشدار، درها و پنجره ها، قفل‌ها، آشکارساز دود، دوربین‌های چک کردن و همه‌ی سنسورهایی که به آن متصلند هم می‌شود. این یکی از آن دستگاه‌های کوچکی میباشد که می‌تواند دستگاه‌های گنگ موجود شما را حساس هزینه اندک هوشمندتر کند. یک بلستر IR/IF می‌تواند نیز به دستگاه تلفن همراه و هم به وسایل در اختیار گرفتن از راه به دور شما مانند پنکه‌های پایه یا سقفی، شومینه، واحدهای AC قابل حمل و پرده‌ها متصل شود.

صرفه جویی در انرژی و هزینه

فیلم های دیگر تصورات تخیلی از منزل هوشمند را نشان می دهد که از لحاظ علمی بعید به نظر می رسد. استعمال از محصولات و همینطور پياده‌سازی سامانه‌ی هوشمند پيشنهادی شرکت استیلا سوای نياز به تغيير در سيم‌کشی ساختمان های ساخته شده و یا در درحال حاضر ساخت امکان‌پذير خانه هوشمند است. هرچه شرایط اقتصادی میهن کلیدی چالش بیشتری مواجه شود، ترک طبقاتی عمیق‌تر شده و مطابق آمارها مقدار جرائمی مثل سرقت ارتقا می‌یابد. در چنین شرایطی حفاظت از امنیت خانواده و دارایی‌ها در فضای منزل که محل آرامش هست از شیوه خانه هوشمند مهیا می شود.

ورود به سایتایجاد حساب کاربری

دستگاه های اکسس در اختیار گرفتن به جهت کنترل ورود و خروج اشخاص آیتم به کارگیری قرار می گیرد. عضو گرامی لطفا حیث خویش را در باکس پایین متن و پس از مطالعه قوانین و مقررات وب وب سایت سژین کلید ارسال را کلیک کنید. به کارگیری از سیستم شیر برقی منحصربه‌فرد به جهت انقطاع کردن جریان آب گرم و بایپس نمودن آن در مدار برگشت آب.

مدیریت مصرف انرژی در خانه‌های هوشمند

وجود دارند که شما آن گاه از گذراندن عصر تمامی روشها را اهمیت اعتنا به کاربری سیستم گزینش نموده و طراحی و کارگزاشتن می کنید. ماژول های گسترش عملکردسیستم‌های خانه هوشمند متنوع‌ترین عملکرد را دارا‌هستند و معمولا به یک رابط رابط مشترک یا این که ویژه متصل می‌شوند. آن ها لیستی از عملکردهای خانه هوشمند کنترلر را گسترش می دهند، به عنوان مثال، ماژول پیام صوتی در دست گرفتن سیستم را مهم استفاده از اوامر صوتی (صدایی) امکان پذیر می کند. همچنین این قابلیت وجود دارد که سیستم در اختیار گرفتن منزل هوشمند پیام های صوتی (سلام، هشدار، شادباش و ...) را بر روی بلندگوها پخش کند.

فروش تجهیزات هوشمند سازی ساختمان

در شکل مشاهده‌ی عبارات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر حذف شده و دسترسی وی به سایت جدا خواهد شد. در زومیت شما توانمند به تغییر و تحول تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بی‌ربط و توهین آمیز حذف خواهد شد. ممکن است به جهت شما نیز پیش آمده می باشد که زمانی از منزل خارج می‌آیید یا این که برای مدتی به مهاجرت می‌روید، از اتفاقاتی که ممکن می باشد در منزل بیفتد و شما از آن ها بی‌خبرید،‌ مبتلا نگرانی شوید. تردیدهایی چون پایین گاز را خاموش کردم؟ دزدگیر را فعال کردم؟ بچه‌ها در خانه سرگرم انجام تکالیف هستند یا دارند تلویزیون مشاهده می‌کنند؟ ممکن میباشد آرامشی را که قصد داشتید در مسافرت به دست آورید، از شما بگیرند.

انواع

با اعمال چنین برنامه ای شما هیچ وقت در خانه‌ای بدون‌نور روش نمی‌روید. دستگاه های یک منزل هوشمند به یکدیگر متصل هستند و می اقتدار از یک نقطه مرکزی به آن ها دسترسی پیدا کرد، نظیر تلفن هوشمند، تبلت، لپ تاپ یا این که کنسول بازی. قفل در ها، تلویزیون ها، ترموستات ها، مانیتور های خانگی، دوربین ها، چراغ ها و حتی وسایلی نظیر سردخانه را می اقتدار از روش یک سیستم اتوماسیون خانگی در اختیار گرفتن کرد. همین سیستم بر روی تلفن یار یا این که سایر دستگاه های کانال کارگزاشتن شده است و عضو می تواند برنامه های زمانی را به جهت اعمال بعضی تغییرات تولید کند. شما می‌توانید ساعاتی پیش از ورود به منزل مهم اتصال به اینترنت از پخته شدن شام، روشن بودن سیستم گرمایشی مرکزی، تر و تمیز بودن و کشیده شدن پرده‌ها یا واضح بودن اجاق گاز اطمینان خاطر پیدا کنید.

آیا کسی می‌تواند سیستم امنیتی شما را هک کند؟

نمایی تشکیل شده از شش ضلعی های که هر کدام به شش مثلث متساوری الضلاع تقسیم شده اند. این مثلث ها کلیدی اعتنا به مقدار اخذ نور در ساعت‌ها متعدد باز یا این که بسته می شوند و نور محل ورود را کنترل می کنند. نمای هوشمند این برج ها حیاتی توحه به شرایط اقلیمی حیطه طراحی شده تا میزان اخذ انرژی از نمای آن ها در اختیار گرفتن شود. برج های البحر در به نقل از وب سایت خبرگذاری 29 طبقه اجرا گشته اند و در زمره ساختمان های بلند هوشمند گونه بندی می شوند. همچنین برای بررسی هرچه اکثر محیط بیرون و خارج منزل می‌توانید از دوربین های بی سیم به کارگیری کنید. دوربین را به یک منشا برق متصل نمایید و آن‌گاه روشن نمایید پس از انجام این پروسه می‌توانید تصاویری زنده در در موبایل، تبلت و یا این که مرورگر خود ببینید.
آخرین مطالب