قالیشویی در نیاوران

قالیشویی در نیاوران قالیشویی ملکه، با تشکیل یک تیم حرفه ای و مجرب، سعی دارد که خدمات خود را در سطح گسترد

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1400

قالیشویی در نیاوران

قالیشویی در نیاوران

قالیشویی ملکه، با تشکیل یک تیم حرفه ای و مجرب، سعی دارد که خدمات خود را در سطح گسترده ای ارائه بدهد. درست به همین منظور شعبه های خود را در نقاط گوناگون تهران تاسیس کرده است تا شهروندان ضمن بر خورداری از خدمات، بتوانند راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشند. یکی از این قالیشویی ها در نیاوران می باشد.

شهروندان شمال تهران می توانند از خدمات متنوع این قالیشویی در نیاوران بهره ببرند. این محدوده، قالیشویی های زیادی دارد که همه آن ها اعتبار زیادی دارند اما در این بین از قالیشویی ملکه، استقبال زیادی به عمل آماده است. سالانه تعداد زیادی از ساکنان شمال تهران، از این قالیشویی استفاده می کنند. این قالیشویی در نیاوران  قرار دارد و آماده سرویس دهی به ساکنان این ناحیه و ناحیه شمیران و کامرانیه و... است.

معتبر ترین قالیشویی تهران:

قالیشویی ملکه، معتبرترین قالیشویی در تهران است. بسیاری از کسانی که در نقاط گوناگون از این قالیشویی استفاده کرده اند، از نتایجی که دریافت کرده اند، کمال رضایت را دارند. یکی از موضوعاتی که بسیار در مورد آن صحبت می شود، کیفیت خدماتی است که این قالیشویی در نیاوران ارائه می دهد. قالیشویی ملکه، با خدماتی متنوعی که ارائه می دهد، توانسته است که رضایت بیش تر  مشتریان خود را جلب کند.

مجهز ترین قالیشویی تهران:

این قالیشویی به امکانات زیادی مجهز است. یکی از این امکانات، گرمخانه و ماشین های آبگیر هستند. اگر دقت کرده باشید در فصول سرد سال، عملکرد بسیاری از کسب و کار ها، از جمله قالیشویی هایی که از روش های سنتی استفاده می کنند، مختل می شود. توجه داشته باشید که به کسب و کار قالیشویی هایی که به روش های مدرن مجهز هستند، هیچ گونه لطمه ای وارد نمی شود.

استفاده از دستگاه های آبگیر و گرمخانه ها در کیفیت کار بسیار تاثیرگذار است. علی رغم آن، در هنگام بارش باران و برف، قالی و فرش های شما در گرمخانه های مربوطه، خشک می شوند. به همین دلیل هیچ اختلالی در روند کار ایجاد نمی شود. توجه کنید که فرش های شما در هر شرایطی طبق زمان مقرر، تحویل داده می شوند و هیچ تاخیر و دیرکردی در کار وجود ندارد.

چرا باید قالیشویی ملکه را انتخاب کنیم؟

هزینه مناسب:

هزینه ای که شما برای شست وشوی فرش ها و خدمات دیگر خود پرداخت می کنید، بسیار مناسب است. شما می توانید با پرداخت هزینه اندک، فرش های خود را با بالا ترین کیفیت شست وشو، سپس درب منرل تحویل بگیرد. هزینه ای که شما بایت خدمات دیگر پرداخت می کنید نیز بسیار ارزان است. تمام خدمات مربوط به مرمت فرش های شما، با قیمتی بسیار مناسب انجام می شود. حال با توجه به این نکته که هزینه تعمیر فرش، از خرید آن بسیار کمتر است.

ضمانت نامه کتبی:

این قالیشویی در نیاوران به شما متعهد می شود که به بهترین نحو ممکن به شما سرویس دهی کند. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه، با دقت و نظارت کارشناسان صورت می گیرد. به همین دلیل به شما ضمانت داده می شود تا بعد از انجام خدمات، فرش بدون هیچ آسیب یا خسارتی به شما تحویل داده شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن