اتهامات پرواز در اطراف رد کرد وزارت بهداشت, رسمی, اما سوال در مورد COVID-19 داده باقی بماند

الساندرو Marazzi ساسون و جیم Waymer فلوریدا امروزمنتشر شده 8:49 PM EDT 21 مه سال 2020ماه گذشته در آوریل 20, Es

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

ماه گذشته در آوریل 20, Esri, یک شرکت است که فراهم می کند این نرم افزار ابزارهای مورد استفاده برای ساخت فلوریدا COVID-19 داشبورد جدا کردن "اختصاصی دانشمند در فلوریدا [که] ساخته شده حرکت سریع به نقشه این بیماری است." Esri بود صحبت کردن در مورد Rebekah جونز, Florida Department of Health manager که اخیر اخراج تنظیم کردن جنجال و نگرانی های جدی از محققان در مورد سانسور دولتی از COVID-19 داده است.

این Esri مقاله اعتبار جونز برای ساخت داشبورد و همچنین مدیریت آن را برجسته علمی و صلاحیت حرفه ای.

اما در اظهارات روز چهارشنبه در اورلاندو Gov ران DeSantis به چالش کشیده که سوال جونز' اعتبار و نقاشی او را به عنوان مخل کارمند و یک جنایتکار است.

"او را متهم به وسیله سایبر و سایبری آزار و اذیت جنسی" او گفت:, و اضافه کرد که این نیز بخشی از چرا او اخراج شد.

DeSantis سخنان آمد و سخت بر روی پاشنه از یک مقاله در capitolist.com سابق ریک اسکات سخنگوی برایان بورگس که متهم جونز و رسانه ای نوشت که در مورد او — از جمله فلوریدا امروز — از mischaracterizing نقش خود را به عنوان معمار داشبورد و یک دانشمند در حالی که glossing بیش از او سابقه کیفری.

داستان در مورد آنچه اتفاق افتاده است به جونز نقش خود و داشبورد داده است ناگهان تبدیل به یک زشت, سیاسی, سیب زمینی داغ از یک موضوع است.

"من در تلاش برای اخراج او [جونز'] اعتبار به عنوان فرماندار به دنبال" گفت: دولت نماینده آنا V. Eskamani یکی از چندین دولت دموکراتیک قانونگذاران خواستار رسیدگی به جونز' اخراج و اتهام دستکاری داده ها.

Eskamani گفت: این یک استراتژی مشترک برای حمله به کسانی که سوال وضعیت موجود به ویژه با زنان گفت: این مهم است که به بررسی اتهامات جونز ساخته شده در مورد تلاش برای دستکاری داده ها.

جونز حذف شد از او نقش مدیریت داشبورد در مارس 5, با توجه به مارس 15 ایمیل به کاربران داده که در آن او گفت: "به عنوان یک کلمه از احتیاط, من انتظار می رود تیم جدید به ادامه همین سطح دسترسی و شفافیت است که من ساخته شده مرکزی به روند طی دو ماه اول. پس از همه تعهد من به هر دو تا حد زیادی (مسلما به طور کامل) به همین دلیل من دیگر مدیریت آن است."

پس از فلوریدا گزارش امروز این ایمیل جونز گفت: CBS-12 در وست پالم بیچ که او اخراج شده است برای امتناع از "دستکاری" اطلاعات به نفع دولت بازگشایی. جونز گفت فلوریدا امروز که او ممکن است 15 ایمیل نیز به همین دلیل است.

میزان که اتهام دستکاری نمی شد تعریف شده است.

جونز تا کنون حاضر به صحبت با رسانه ها به جز در به طور خلاصه بیان, ایمیل زمانی که این خبر برای اولین بار شکست. اما در یک پاسخ خودکار در شب چهارشنبه او دو برابر کردن او نقش محوری در ایجاد دولت COVID-19 داشبورد بیان او "ایجاد اسکریپت و طراحی" آن و یادآوری ستایش داشبورد دریافت شده از دفتر والی و کاخ سفید است.

جونز' وکیل رابرت A. موریس که نشان دهنده این اتهام جنایی در یک بیانیه گفت: "این مایه تاسف است که خانم جونز شده است محوری به این نور افکن. من مطمئن هستم که مناسب تحقیق و پرس و جو از نظارت کمیته ها و دیگر سازمان های تحقیقاتی را نشان می دهد چه اتفاقی افتاده و چرا این اتفاق افتاده است."

موریس همچنین دفاع جونز از حمله به اعتبار خود را.

جونز رزومه می گوید: او دارای دکترای جغرافیا از دانشگاه ایالتی فلوریدا به عنوان به خوبی به عنوان یک لیسانس و کارشناسی ارشد در این رشته در کنار اعتبار در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی. دکترای او تاکید در اطلاعات علم با توجه به Esri. او همچنین تحقیقات منتشر شده در طوفان سازی هستند.

"خانم جونز, صدا, تحصیلی سابقه," او نوشت:, و اضافه کرد که "او قبل از تاریخ شخصی و چالش های مخلوط باید با شرایط حال حاضر. خانم جونز در حال کار سخت برای حل و فصل شخصی و خصوصی مسائل حقوقی که به طور کامل نامربوط به او بی دست و پا محوری به رسانه ملی از طریق انتخاب خود او."

جونز' می کند که سابقه اجرا فهم با اجرای قانون در فلوریدا. آن را شامل موارد متعدد همه اما تنها یک مورد بسته شده اند و بدون اعتقاد. یک سرقت شارژ که کاهش یافته بود که هیچ مدرکی تولید شد برای محاکمه. بقیه از جمله یک فعال مربوط به جونز' زندگی شخصی. او در حال حاضر رو به یک بزه تعداد cyberstalking ناشی از آنچه به نظر می رسد به یک acrimonious فروپاشی است.

روز یکشنبه فرماندار سخنگوی هلن Ferre در بیانیه ای گفت: جونز متوقف شد به دلیل "تکرار دوره از نافرمانی ... از جمله یک جانبه تصمیم گیری برای تغییر بخش COVID-19 داشبورد بدون ورودی و یا تایید از اپیدمیولوژیک تیم یا سرپرستان."

داخلی, وزارت بهداشت, ایمیل های به دست آمده توسط South Florida Sun Sentinel و مشترک با فلوریدا امروز نشان می دهد که جونز را عقب براند در دستورالعمل به لغو دسترسی به برخی از داده ها. جونز نوشت: این "اشتباه تماس" در مارس 4 ایمیل قبل از اینکه مطابق با سفارش. روز بعد او reassigned.

وزارت بهداشت سخنگوی آلبرتو Moscoso گفت فلوریدا امروز در یک ایمیل که جونز است از کار اخراج شده بود اما "با توجه به فرصت استعفا دهد. اگر او نمی کند و او فسخ خواهد شد." روشن نیست که این پیشنهاد را به استعفا شده بود. جونز بود تا روز پنجشنبه در 5 بعد از ظهر به تصمیم می گیرید.

در حالی که DOH و فرمانداری به نظر می رسد تلاش برای ایجاد جونز' پس زمینه با موضوع پرسش باقی می ماند بیش از شفافیت اطلاعات است که جونز به حال موفق به گسترده تایید از محققان

DeSantis ستایش مجموعه داده ها گفت: رسانه ها موفق به تشخیص فلوریدا "موفقیت" در دست زدن به این بیماری همه گیر.

"ما موفق شد. و من فکر می کنم که مردم فقط نمی خواهید به آن را تشخیص دهد چرا که این چالش ها خود روایت," او گفت:.

همانطور که از پنج شنبه صبح 2,144 ساکنان فلوریدا گزارش شده توسط دولت به درگذشت از COVID-19.

اما در چند هفته گذشته محققان و کاربران دیگر دولت داده متوجه تغییرات در دسترسی به اطلاعات اساسی و همچنین اشکالات و ناگهانی ناپدید و سپس ظهور داده است.

این باعث شده است که نگرانی برای محققان توانایی به منظور بررسی و ارزیابی داده های جدید در برابر داده های تاریخی.

که اعتماد به نفس نیز متزلزل قالب بندی و در غیر این صورت جزئی — تغییرات ساخته شده و بدون توضیح. جونز به حال به طور منظم ارائه ایمیل و به روز رسانی از تمام تغییرات و رفع اشکال به محققان.

"هر نوع اتهام آیا آن را بزرگ یا کوچک در مورد فلوریدا مجموعه ای از داده ها و شفافیت اطلاعات باید مورد بررسی قرار گیرد" گفت: دولت Represenative Eskamani.

ما که کنگره کتی کرچک (D–تمپا) گفت فلوریدا امروز در یک تماس تلفنی است که او نگرانی های مشابه.

"متاسفانه فرماندار و وزارت بهداشت در حال تضعیف اعتماد به نفس در سلامت عمومی اطلاعات رسیده از دولت," او گفت:.

کرچک گفت: "این حادثه جدا نیست... در حال حاضر وجود دارد یک مشکل الگوی از ایالت فلوریدا در گزارش خود."

"برای اولین بار آن را عفونت و سپس خانه سالمندان بیماران و آن را دشوار است برای گرفتن اطلاعات در زندان و پس از آن معاینات پزشکی redactions و در حال حاضر این" او گفت: صبح روز پنج شنبه.

در روز پنج شنبه بعد از ظهر در پایگاه داده از COVID-19 مرگ و میر گردآوری شده توسط فلوریدا بازرسان پزشکی برای عموم منتشر شد پس از سرکوب شدن نزدیک به یک ماه است.

"اما به دلیل مشکل الگوی شما تمایل به نگاه همه که و می گویند: اوه چرا آنها برای انجام این کار در یک زمان هنگامی که آنها نیز واقعا با تمرکز بر باز شدن اقتصاد؟"

کرچک نیز محروم DeSantis' اتهامات که به دنبال این پرسش به سادگی حزبی حملات.

"ما همه ریشه کن برای ما, فرماندار جدید, و ما می خواهیم او را به انجام یک کار خوب," او گفت:. "اما او به تازگی پس بی ارزش دفاعی و دفاعی خود را به تن نمی کند و القای اعتماد به نفس."

گزارش اضافی توسط بیلی Gallion.

الساندرو Marazzi ساسون یک ناظر خبرنگار فلوریدا امروز. تماس با او را در 321-355-8144 یا asassoon@floridatoday.com. توییتر: @alemzs



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن