هنرمند ویژه: Jason Dunford '09 در ایجاد موسیقی برای همه گیر و نژادی عدالت

زندگی غیر قابل پیش بینی است. هر کس می داند که همه به خوبی در حال حاضر احساس جهان ایستاده هنوز برای این بیماری

توسط NEWSSALAM در 3 تیر 1399

زندگی غیر قابل پیش بینی است. هر کس می داند که همه به خوبی در حال حاضر احساس جهان ایستاده هنوز برای این بیماری همه گیر در حالی که بسیاری از, بالا بردن صدای خود را به صورت نژادی و عدالت است. اگر چه هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد ناشناخته آینده می توان نسبت به ما مزیت باز کردن فرصت های بیشتر برای اکتشاف.

Jason Dunford B. A. '09 M. S. '12 M. B. A. '18 می داند که دقیقا چگونه یک مسیر غیر قابل پیش بینی می تواند منجر به کشف جدید منافع است که می تواند به شکل یک زندگی است. او در کنیا در نهایت به نمایندگی از کنیا به عنوان یک شناگر در سال های 2008 و 2012 بازی های المپیک است. بعد به او پیوست بی بی سی گزارش برای آفریقا تاسیس چندین شرکت از جمله صفی تجزیه و تحلیل و Baila, سرگرمی و آغاز خود را نشان می دهد بحث J-بحث زندگی می کنند. از دانش آموز به شناگر به کارآفرین به روزنامه نگار Dunford ادامه کاوش که همه جهان را ارائه کرده است.

امروز در بسیاری غیر قابل پیش بینی به نوبه خود Dunford تماس خود را یک نوازنده. "تجربیات من در مزرعه به من کمک کرد مقابله با من, ترس از شکست است که فعال زندگی حرفه ای من به جهت است که هرگز ممکن بود من همیشه به دنبال یک مسیر امن تر,'" Dunford گفت: روزانه است. در دانشگاه استنفورد او مورد مطالعه قرار سواحیلی زبان و ادبیات تحت پروفسور Sangai Mohochi اجازه می دهد او را به بیان خود را در موسیقی خود را بیشتر در راه عمیق تر از اگر او محدود به یک زبان است.

"من می خواهم استدلال می کنند آن است که یکی از زیبا ترین زبان در جهان است, اما البته من مغرضانه" او گفت:.

Dunford را نام مرحله است Samaki Mkuu یک سواحیلی اشاره به زمان صرف شده در آب به عنوان یک شناگر. او در موسیقی سفر آغاز شد زمانی که او ملاقات Romantico یک پیشگام مکزیکی reggaeton رپ که melds آفریقایی و آمریکای لاتین موسیقی نه تنها از طریق سبک اما توسط امین و اسپانیایی سواحیلی در آهنگ های خود را. Dunford و Romantico در حال حاضر انجام با هم به عنوان یک رپ اواز یا موسیقی دو نفری به دست آوردن تحسین توانایی خود را برای یکپارچه ترکیب زبان های انگلیسی و سواحیلی از طریق موسیقی است.

به عنوان بنیانگذار Baila, سرگرمی, Dunford تولید بیشتر از موسیقی خود را ویدئوها و آهنگ ها. اگر چه او می تواند را انتخاب کرده اند به کار دیگر تولید شرکت Dunford می گوید که آن را به طور فزاینده مهم برای حفظ سرمقاله کنترل هر کار که او در آن درگیر است چرا که آن را دشوار است برای ایجاد محتوا زمانی که باورها و ارزش های misal.

"من قادر به حرکت سریع تر رانندگی خود من محصولات از طریق تولید خانه" Dunford توضیح داد اگر چه او هنوز هم به همکاری با شرکت های دیگر از جمله Rukuz تولیدات فرهنگ Hub ضبط و 64HipHop به تولید آهنگ ها و موزیک ویدئوها. او همکاری گسترش به هنرمندان به عنوان او اغلب ویژگی ها و یا برجسته است در این آهنگ به خوبی شناخته شده کنیا هنرمندان مانند Jua Cali, Sanaipei Tande و گروه Monochrome Afrika.

Dunford آخرین آلبوم "متحد: سازمان ملل متحد Ultimo Ulimwengu" منتشر شد فقط چند ماه پیش از طریق خود شرکت تولید و در دسترس است در Spotify و دیگر جریان موسیقی خدمات. این آلبوم شامل برخی خوش بین آهنگ ها, برخی مهربان و پیچ. هر یک منحصر به فرد melds reggaeton و genge سبک درام آکوستیک, مجموعه زوج با دلپذیر سنتی طبل آفریقایی, جاز مانند, لاتین, برنج, خطوط پراکنده با گیتار الکتریک.

اولین عنوان "بیلا بابا" تجلیل از نقش پدر در زندگی کودک است. شامل Monochrome Afrika این آهنگ فراخوانی یک نوستالژی دوران کودکی و قطاری از داشتن پدر غایب از طریق انعکاس از pained سواحلی کلمات مانند "uko wapi" (که در آن شما هستند ؟ ). در کنار احساس درد این عشق احساس داشتن یک پدر حاضر است تاکید کرد از طریق تکرار از "kukumbatia" (به آغوش) در سراسر کر.

دومین آهنگ "محدودیت" در ادامه استفاده از باز breathy هارمونی شنیده اولین آهنگ اما این بار صدای سرچشمه شادی و تشویق. ابتدا ویژگی های ملایم شیار مانند قدم زدن در یک خیابان شلوغ در یک هوای آفتابی جزیره گرمسیری. اعتماد به نفس و در عین حال, به عقب گذاشته, ساکسیفون, انفرادی در شروع این آهنگ باعث می شود راه برای شاد صدای آواز در چهارم ایجاد یک نور و خوش صدا. بعد در آهنگ تماس به "برخاستن" و رسیدن به "پیروزی" تکمیل خوشبینی در سراسر آهنگ.

بعدی آهنگ پر انرژی از ضرب و شتم. با عنوان "Maisha" این آهنگ به ویژگی های Yawezekana قوی که کلمات همراه با رپ توسط Samaki Mkuu بیان این که باید انباشته دستیابی به اهداف.

"آزادی" است که طولانی ترین مسیر در این آلبوم و آن را می فرستد پیام که هر کس سزاوار عشق و صلح و آزادی است. Dunford اشاره کرد که او در موسیقی همکاران چند نژادی هستند و بین المللی و به عنوان یک نتیجه سیاسی, تم ها بوجود می آیند در موسیقی آنها را با هم. Dunford توضیح داد که آهنگ خود را "آزادی" است در مورد "راه جنبش برای آزادی در هر یک از خانه ما کشور ایجاد کرده اند بیشتر جوامع عادلانه و منصفانه اما به ما یادآوری می کند که ما هنوز باید خیلی بیشتر کار را انجام دهد." وی با اشاره به سمت چشم جهانی حمایت از اطراف سیاه زندگی می کند موضوع در حال حاضر به عنوان یک مثال از حرکت به سوی آزادی است که او را تشویق می کند در این آهنگ. "ما در تلاش برای آزادی آنقدر به هم پیوسته — و هنگامی که ما برای مبارزه با هر یک از دیگر و ایستادگی در همبستگی با یکدیگر و تلاش برای آزادی وجود دارد بدون توقف ما" Dunford به این نتیجه رسیدند.

"آتش بس" را تقبیح خشونت و جنگ, درخواست برای توقف سوء استفاده و تجاوز به عنف و مبارزه با کشتار و درد و رنج. تیز مصرف هوا در چند اقدامات ترانه ایجاد یک گریه با کیفیت است که تقویت مستقیم و بی واسطه پیام برای آتش بس و صلح است. این آهنگ دارای یک پیام است که با بسیاری از مردم در سراسر جهان می تواند مربوط, به خصوص کسانی که تجربه کرده اند ظلم و ستم و یا خشونت فیزیکی. با توجه به نژادی و بی عدالتی و خشونت هنوز هم دیده می شود امروز به خصوص در دوران اخیر این آهنگ ممکن است اعتصاب وتر با مخاطبان است.

این مسائل به ارمغان آورد تا در آینده آهنگ "Covid-19" هستند نیز تا حد زیادی در ذهن مردم امروز. بسیاری از واقعیت های جاری منعکس شده در این ترانه مثل ما چگونه با آن روبه رو هستند "نامرئی دشمن." آن صحبت می کند به مشکل ذهن بسیاری از مردم امروز از جمله پزشکان و دانشمندان و روزمره مردم است. این آهنگ به پایان می رسد با یک ساکسیفون بازی در سوم هرگز به طور کامل حل و فصل به ریشه وتر درست مثل چگونه ما هنوز هم نمی دانم زمانی که و چگونه COVID-19 همه گیر به پایان خواهد رسید. Dunford منتشر شد این آهنگ برای یونسکو-پشتیبانی #DontGoViral کمپین که در همکاری با نوآوری در سیاست بنیاد (i4Policy) به دنبال جلوگیری از "گسترش دروغ و اطلاعات غلط" درباره COVID-19 در آفریقا است. مطابق با اهداف این کمپین Dunford منتشر شد آهنگ خود را تحت Creative Commons License به معنای کسی است که به رایگان از آن استفاده کنید. او قدردانی i4Policy و یونسکو برای تشویق هنرمندان به آشکارا مجوز خود را از محتوا و او امیدوار است که این مطالب کمک خواهد کرد که در "تقویت پیام اطراف اجتماعی فاصله و ماسک پوشیدن و همچنین گسترش آموزش و پرورش در مورد جدی بودن این ویروس و اثرات مخرب [COVID-19] در حال حاضر ایجاد می شود."

بعد در آلبوم "آفریقا" که به عنوان نشان می دهد جشن تجربه بودن در آفریقا و کمک های آفریقا به جهان است. این آهنگ شروع می شود با یک لحن از یک kalimba-شبیه ساز است که باعث ایجاد صدا مانند لاستیک توپ تندرست از نت های موسیقی. این انیمیشن شاد, مقدمه مجموعه خلق و خوی برای بقیه از این آهنگ. خوش بین و شاد ریتم مناسب برای رقص و لبخند بر لب که نشان دهنده فرهنگ و جمعی از طبیعت از موسیقی آفریقایی. این آهنگ شامل دیگر آفریقایی نوازنده Achieng Guyo که فراهم می کند یک بالاتر تن به تن صدا است که کمک می کند تا آهنگ بیشتر به طور کامل نشان دادن صداها و timbres از آهنگ ها.

"Ni Wewe" و "آفتاب ملکه" ابراز عشق برای عزیزان — به خصوص زنان — در زندگی ما برای زیبایی خود مشارکت و حضور. بعدی "Tingisha Nywele" و "کلم پیچ کلم پیچ Bunge" دو آهنگ که بلند شدن و در حال حرکت به ضرب و شتم غیر قابل مقاومت. تکرار سواحیلی شعر مخلوط با نیمه انگلیسی و اسپانیایی rap بخش به آهنگ بسیار danceable ریتم و به طور کامل برجسته نوازندگان توانایی طبیعی برای یکپارچه سوئیچ بین زبان ها. "کلم پیچ کلم پیچ Bunge" به طور خاص به رسمیت می شناسد هر یک از هنرمندان و هویت خود را به نوبه خود. در نزدیکی پایان از این آهنگ که هنرمندان با آزمایش جدید برای تلفن های موبایل است که کمک به موجدار ریتم.

آخرین آهنگ آلبوم ریمیکس سنتی کنیا آهنگ "Aoko," موثر تلفیق موسیقی سنتی آفریقایی سبک مدرن با رپ. این پایان نشان می دهد که وجود دارد این است که مقدار بسیار زیاد از پتانسیل در آمیختن سبک های مختلف و فرهنگ ها و زبان ها در آهنگ ها اتصال مخاطبان و نوازندگان به طور یکسان. جهان ما می تواند به نظر می رسد تقسیم می شود در بسیاری از راه های اما Dunford آلبوم امید که زیبایی و آشتی می توانید زمانی پدیدار می شوند که ما را به تجربه با هم و گوش دادن به یکی دیگر از داستان.

تماس با Jocelyn چن در jocelyn8 'در' stanford.edu.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن