استخر پیش ساخته فرصت‌ها برای همه

در شرکت شوفاژکاران ، استخرهای فایبرگلاس از جنس رزین پلی استر طراحی و ساخته می شوند که در ادامه به آن خواهیم پ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در شرکت شوفاژکاران ، استخرهای فایبرگلاس از جنس رزین پلی استر طراحی و ساخته می شوند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. این در حالی است که برای ساخت و اجرای استخرهای سیمانی و بتنی، به 6 الی یک سال زمان نیاز می باشد. مضاف بر این، زمان مورد نیاز برای طراحی و پیاده سازی استخرهای وینیلی، در حدود 2 الی سه ماه برآورد شده است. علاوه بر این، کیفیت مناسب و طراحی منحصر به فرد و متمایز، استخرهای پیش ساخته را در زمره استخرهای خانگی محبوب و پرطرفدار قرار داده است. گفتنی است استخر پیش ساخته، از نقطه نظر اقتصادی، از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. امروزه برای ساخت استخر بتنی هزینه های زیادی را باید متحمل شد و مراحل زیادی را مانند گود برداری , عایق کاری ، کاشی کاری و لوله کشی , تاسیس موتور خانه و تصفیه خانه جهت تصفیه آب را انجام داد و از طرفی فضای شما را اشغال میکند و به صورت ثابت میماند اما استخر های آماده اینتکس و استخر پیش ساخته اینتکس بسیار ارزان تر و مبلغ آن از استخر های بتونی بسیار پایین تر است و از نظر حمل و نقل و جا به جایی به راحتی میتوان آن را به نقطه ای دیگر هدایت نمود .

This post h᠎as  be​en created ​by GSA​ Con tent G​enerator Dem​over sion!

این موضوع به تدریج فرسایش، فرسودگی و خرابی این مدل از استخرها را به دنبال دارد. قبلا چند بار به لایه ژله ای استخرهای فایبرگلاس اشاره کردیم، این لایه قطعاً یکی از برجسته ترین لایههای استخرهای فایبرگلاس است، اما این استخرها حداقل ۵ لایه دیگر در پشت خود دارد. این قالب ها به صورت آماده وجود دارند شما می توانید پس از خرید آنها را به راحتی در جایگاه قرار دهید. برای استفاده از این استخر به صورت توکار، در ابتدا شما باید یک حفره به اندازه استخر ایجاد کنید و سپس نسبت به نصب آن اقدام نمایید. ارتفاع زمین محل احداث استخر باید به اندازه ای باشد که کف تمام شده استخر و لوله فاضلابی بالاتر از زهکش زمین قرار گرفته تا فاضلاب بصورت ثقلی از استخر و مزرعه خارج گردد. برای دیدن تمام پروژه ها آلبوم بالا را ورق بزنید و برای دیدن جزئیات هر پروژه روی عکس آن کلیک کنید. می باشد. برای دیدن نمونه های ساخته شده و اطلاع از آخرین قیمت و شرایط نصب و فروش می توانید با کلیک بر تکنومتال از طریق سایت با ما تماس بگیرید. 3. برخی مناطق با محدودیت هایی در مصرف آب و برق مواجه می باشند پس باید از شهرداری مجوز دیگری برای نصب بگیرید.

فروشگاه سعید اینتکس وارد کننده محصولات بادی برندهای اینتکس ، بست وی و اینتایم و مرکز فروش محصولات بادی و تفریحی اصل از جمله استخر بادی، قایق بادی، استخر پیش ساخته، حلقه شنا بادی، تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی روی آب، مبل بادی، چادر بازی کودک، جکوزی بادی، پمپ باد اینتکس و پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته با بیش از 18 سال سابقه در ایران می باشد. ویژگی آنتی باکتریال این استخرها این امکان را به تصفیه خانه میدهد که تا ۵ سال فقط با یک سیستم کلرزن و تصفیه ساده نیازی به تعویض آب نباشد. تکنولوژی که در این جنس به کار رفته است با صرفه اقتصادی همراه است. سازگار بودن متریال و مواد اولیه این نوع استخر با ترکیبات موجود در نمک، مانع از فرسایش و فرسودگی ساختار و سطح استخر می شود. معمولا برای کابردی تر بودن این مدل از طرح مستطیل و مربع بیشتر بهره می برند تا حالت دایره شکل آن. معمولا در رنگ هایی مثل سیاه و سفید و خاكستری و پاپیروسی موجود می باشد. یکی از مهم ترین پارامتر هایی که برای تمامی مشتریان مهم است قیمت است. هر کدام از این استخر ها دارای ابعاد و ظرفیت های مختلفی بوده که بدنه هایی ساخته شده از جنس مختلف الیاف شمعی برزنتی، فایبرگلاس و PVC دارند.

This ​po᠎st has be en generated by GSA Conte᠎nt G enerator  D emover᠎si on!

2- بدیهی است محل نصب اتاقک تاسیسات نباید در زیر پله های استخر باشد و باید در محل جداگانه تعبیه و لوله ها به آنجا متصل شود. 2. نیاز به آماتور بندی، بتن ریزی، کاشی و سرامیک ندارد. چرا که در این شرکت با بهره گیری از افراد متخصص و رعایت استاندارد های لازم محصولاتی را مطابق نیاز شما عزیزان طراحی و تولید می کنند. چرا استخرهای پیش ساخته بتنی کوچکتر هستند؟ به طور معمول، استخرهای پیش ساخته، در حدود دو هفته طراحی و اجرا می شوند. 1.قابلیت جا به جایی داشته باشد 2. از طول عمر بالا برخوردار باشد 3. راه اندازی آن سریع و آسان باشد 4. انعطاف پذیری بالایی داشته باشد 5. ایمنی آن باید بالا بوده و برای پرورش آبزیان مناسب باشد 6. مهم ترین ویژگی آن این است که در برابر تغییرات دمایی بسیار مقاوم باشد. 4. مقاومت بالا در برابر تابش خورشید. محصولی که از سوی تیم حرفه ای پدیده استخر به دست شما می رسد، مقاومت بالایی در برابر کلر نمک دارد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که حمل و جابجایی این مدل به راحتی و آسانی صورت می گیرد. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق، مهم ترین معایب و مزایا استخر پیش ساخته اینتکس کدام اند؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن