خلیج Bluffs پارک ثابت تناسب اندام واحه در همه گیر-توقیف Pensacola

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 9, 2020این COVID-19 همه گیر نشان د

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

این COVID-19 همه گیر نشان داده محلی gem برای تناسب اندام در پنساکولا.

آیا دبیرستان, دانشگاهی یا حرفه ای ورزشکاران حفظ تناسب اندام و یا محروم روزمره ورزشگاه را برانگیخت Pensacola خلیج Bluffs پارک در منظره بزرگراه شده است ورزش واحه در یک دوره سه ماه است که تو را دیدم بسیاری از ورزشگاه ها و مراکز تناسب اندام توقیف با توجه به همه گیر.

"من در کار ورزشی بخش در UWF بنابراین من معمولا فقط با استفاده از خود را در ورزشگاه" گفت: Kait ریگان نیویورک بومی و مربی ورزشی با دانشگاه وست فلوریدا تیم والیبال. "... من می دانم که آنها قطعا بسته تا 30 ژوئن و پس از آن آنها reevaluating. در چند ماه گذشته من قطعا [در آینده به خلیج Bluffs] بیشتر از همیشه قبل از."

کسانی که در حال عبور در خیابان ممکن است متوجه انواع ورزش بلندی به پایین تپه.

پارک شیب حدود یک مایل طولانی مرور یک مسافت همه خود را در آن با خود غوطه وری و ماهیگیری پله که رها کردن به آهنگ های راه آهن توسط Pensacola بای. مهم است به استفاده از احتیاط در قطعات پله ها به عنوان برگ افتاده و کاج قلم مو می تواند تبدیل به نرم و صاف کردن در طول راه.

تمرین ایستگاه حک شده است را به تپه با محکم بکشید تا نوار و همچنین نشستن تا ایستگاه. با یک زن و شوهر نیمکت در نقطه منطقه می تواند در خدمت به عنوان یک دمبل تمرین منطقه است.

یکی از پارک بیشتر تمرین خسته کننده است خسته کننده شن و ماسه تپه که صعود از پایین bluffs گذشته پله ها و به درختان است. حتی آینده فوتبال کالج بازیکنان نیست همیشه برای این صعود.

"ما واقعا سعی کنید به آمار Bluffs چند روز از این هفته به خاطر این که واقعا کامل بدن تمرین گفت:" تونی Broadnax سابق Escambia بالا cornerback و 2019 TEPFER دفاعی بازیکن سال. "ما فراموش, قلبی, squats با سنگ [در نزدیکی راه آهن]... ما اجرا کردن شن و ماسه تپه 10 بار اما من سعی کنید به از دست ندهید همین که صادقانه میگویم."

به عنوان او آماده برای ترک کالج اواخر این ماه در Itawamba کالج در می سی سی پی Broadnax گفت که او را در ساخت بسیاری از Bluffs پارک و امید به خارج وجود دارد به قطار حداقل 10 برابر با 28 ژوئن تاریخ خروج.

آن را دشوار است به ماندن در فوتبال کالج آماده بدون دسترسی به یک سالن ورزش, اما Broadnax گفت: Bluffs باید به او کمک کرد که مکمل آموزش است. محبوبیت Bluffs با بسیاری از منطقه های دیگر بازیکنان فوتبال و حتی کمک به ساخت جامعه در زمان اجتماعی فاصله.

"بسیاری از مردم از مدارس مختلف وجود دارد خارج وجود دارد" Broadnax گفت. "من دیده ام مردم از خلیج فارس نسیم و همه این مدارس مختلف. جرمی نفره, Louchiez Purifoy و Jalen اسپنسر بود در خارج وجود دارد. آنها میزبان تمرینات و مسائل وجود دارد."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.

4 تمرین برای خلیج Bluffs پارک

1. پله کوهنوردان – راه رفتن و یا اجرا نزدیک مایل طولانی تفرجگاهی برای هر مدت زمان طولانی و شما مطمئن هستید برای شکستن عرق و نگه داشتن ضربان قلب خود را تا.

2. تپه اجرا می شود – این یک تمرین خسته کننده می پردازد که در راه آشکار: شیب تپه ساخته شده است و حتی بیشتر به چالش کشیدن با مقاومت از شن و ماسه که از طریق آن شما در حال بالا رفتن است. برای, cornerbacks مانند Broadnax, backpedaling تا تپه با خاک می آید.

3. Pull-ups و Sit-ups – این مطلب تمرینات سنتی به راحتی می تواند مکمل کار قلب با یک کمی هوای آزاد, آموزش قدرت است.

4. ساحل نردبان – رها کردن نردبان کسانی که پا در حال حرکت و تماشای عرق شروع به جریان. اگر آن را می شود بیش از حد, خنک کردن با یک شیب سریع به خلیج.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن