میلتون شرکت تا ضد ماسک موضع با رد قطعنامه را تشویق به پوشیدن ماسک

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:14 PM EDT Jul 7, 2020میلتون شورای شهر firmed ضد آن-ماسک موضع دوشنبه

توسط NEWSSALAM در 18 تیر 1399

میلتون شورای شهر firmed ضد آن-ماسک موضع دوشنبه شب — فقط یک هفته پس از rescinding یک ماسک دستور اعمال شده توسط شهردار هدر لیندسی — نشان می دهد این شورا نمی تصویب یک قطعنامه که حمایت از کسب و کار است که می خواهید به نیاز کاربران به ماسک می پوشند.

لیندسی تصمیم به گرفتن یک دوم چاقو در ماسک موضوع توسط پیش نویس این قطعنامه که با حمایت از کسب و کار را انتخاب کنید که نیاز به ماسک-پوشیدن در موسسات خود را. آن را نمی خواهد, دستور ماسک و نمی خواهد مردم را مجبور به پوشیدن آنها و یا آنها خوب برای پوشیدن آنها.

این قطعنامه که ارائه شده به شورای شهر در آن دوشنبه شب جلسه است نه یک فرمان یا قانون و قابل اجرا با مجازات یا جریمه. آن بود رای دادند و در شب دوشنبه و می تواند گرفته شده در جولای 14 جلسه اگر یک عضو شورای درخواست آن را در دستور کار قرار داده.

اعتراض عمومی: میلتون شورای شهر rescinds ماسک حکم پس از اعتراض عمومی; ماسک های دیگر مورد نیاز

اما اعضای شورای شهر و ساکنان دوباره بودند صریح مخالفت خود را با شهردار در شب دوشنبه خواستار او رها کردن ماسک مسئله و گفت که حتی یک قطعنامه نقض حقوق اساسی.

"من احساس می کنم مثل من می توانید تصور کنید که اگر شما نمی توانید به زور ما را به انجام آن است که شما در حال رفتن به سعی کنید برای به دست آوردن کسب و کار به زور ما را به انجام آن گفت:" ملیسا گونزالس که صحبت کردن در برابر این قطعنامه است. "و من فکر نمی کنم که درست است. من باید یک انتخاب زمانی که من به کسب و کار است."

شهردار جدید با وضوح تساوی در آخرین توصیه از بیمارستان های آمریکا, انجمن, انجمن پزشکی آمریکا و انجمن پرستاران آمریکا' است که تمام توصیه های عمومی باید پوشیدن ماسک حفظ فاصله فیزیکی و شستن دست برای به حداقل رساندن گسترش ویروس.

Coronavirus محلی: میلتون, نوجوانان مبارزه برای زندگی خود را در برابر COVID-19; خانواده التماس مردم را به پوشیدن ماسک

این قطعنامه همچنین می پرسد که مردم جمع آوری در گروه های بزرگتر از 50 نفر به عنوان توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و کسب و کار است که کارکنان که تست مثبت برای COVID-19 اطلاع سایر کارکنان صورت مثبت و بدون نقض HIPPA قوانین.

"شورای شهر احترام هر کسب و کار است که می افزاید: 'ماسک' به 'هیچ کفش

هیچ پیراهن هیچ سرویس سیاست اکثر کسب و کار تحمیل اگر کسب و کار که مایل به محافظت از آن

کارکنان و مشتریان خود و یا در غیر این صورت منجر به کاهش گسترش ویروس" پیشنهاد وضوح می خواند. "باید یک کسب و کار تحمیل چنین نیاز اعضای عمومی باید احترام است که مورد نیاز و یا ممکن است آنها را صادر کرد و هشدار داد که آنها خاطی یا ذکر برای تجاوز اگر آنها احترام نمی گذارند هشدار."

هوارد استیل که صحبت کردن در برابر این ماسک موضوع هفته گذشته و خواستار استعفای شهردار بیش از این دستور دوباره صحبت کردن در برابر ماسک پوشیدن دوشنبه.

"این واقعیت که شما در حال آوردن این ماسک موضوع تا دوباره فقط یک نشانه است که شما نمی توانید به نظر می رسد به قبول این واقعیت است که شما شده است گفت: هیچ" استیل گفت: شهردار شنبه شب. "شورای شهر شنیده می شود از شهروندان در هفته گذشته و یک تصمیم به اتفاق آرا ارائه شد. ... شما نیاز به اجازه دهید این موضوع به تنهایی, شما نیاز به اجازه دهید مردم برای خود تصمیم می گیرید چه بهترین تصمیم است برای آنها را."

یک فهرست: آنچه آمریکا نیاز به ماسک صورت ، کانزاس و تگزاس پیوستن به لیست در حال رشد از کشورهای که در آن اجباری

عضو شورای جف برف, که گفت که او تا به حال جزئیات این قطعنامه چون او موفق به دریافت آن یک ساعت قبل از این دیدار نشان داد او نمی خواهد حمایت از آن اگر آن را به رای می دهند.

"یک کسب و کار می تواند نیاز به هر آنچه که آنها می خواهم به آن را به یک کسب و کار خصوصی" برف گفت. "پس از آن طول می کشد هیچ قطعنامه از ما بخواهید آنها را به آن را انجام دهد و یا به آن خود انتخاب شخصی است."

کارشناسان پزشکی در نزدیک به اتفاق آرا توافقنامه ای که ماسک پوشیدن می تواند کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus که در حال حاضر ravaging ایالت فلوریدا و کشته شدن حداقل 133,000 مردم در سراسر کشور.

شهرهای Pensacola و خلیج فارس نسیم صادر ماسک حکم نیاز مردم به پوشیدن ماسک در داخل شهر کسب و کار. Escambia County کمیسیون در هفته گذشته راه اندازی شد $250,000 کمپین برای تشویق شهروندان به پوشیدن ماسک و به اتفاق آرا تصویب پزشکی مطلع قطعنامه ای که خواسته همه ساکنان به پوشیدن ماسک ،

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن