بهترین زمان برای حق یک اشتباه است در حال حاضر. حذف مؤتلفه مجسمه در پنساکولا. | Guestview

نظرپنجم Studer مهمان نویسمنتشر شده 12:54 PM EDT Jun 10, 2020یادداشت سردبیر: این guestview شد پیش نویس به عنوان

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

نظر

یادداشت سردبیر: این guestview شد پیش نویس به عنوان یک نامه به شهردار Grover رابینسون و اعضای شورای شهر.

با این حرف من شما را تشویق به حرکت به سرعت به حذف این اثر تاریخی با مؤتلفه سرباز وجود دارد که لی مربع است. با این حرف که از رکورد های عمومی من نیز درخواست بسیاری از شهروندان را به حمایت از شما به شما به عنوان حرکت به جلو برای حذف مجسمه. مانند هر گونه تغییر وجود خواهد داشت کسانی که عصبانی و ناراحت با حذف مجسمه. اما خوب بیشتر انجام می شود.

اگر امروز یک فرد یا گروه در آمد قبل از اینکه شما به درخواست زیادی بنای تاریخی ساخته شده در یکی از بالاترین نقاط در پنساکولا که شامل یک نوشته در مورد Jefferson Davis, صدر توسط یک مجسمه از یک مؤتلفه سرباز چه این تصمیم بود ؟ من مطمئن هستم در حالی که نشان دادن همدلی برای خانواده هایی که از دست یک دوست در زمان جنگ داخلی, شما می توانید به سرعت تصمیم می گیرید که مانند یک بنای تاریخی نیست یکی از شما می تواند پشتیبانی. من معتقدم که زنان بیوه و خانواده های که پشتیبانی ساخت مجسمه سال پیش با دانش و درک از درد ناشی از آن, امروز, خواهد, پشتیبانی از بین بردن مجسمه.

شهردار Grover رابینسون: در حال حاضر زمان مناسب نیست' به حذف Pensacola Confederate monument

تظاهرات: Pensacola تظاهرات به ماندن در نقاشی های دیواری پل با وجود شهردار تماس به حرکت

ما را ساخته اند پیشرفت بسیار در سال های اخیر در پنساکولا. در 2019, Pensacola دریافت قوی ترین شهرستان افتخار است. Verizon به نام با ما در میان 17 بهترین مکان برای شروع یک کسب و کار است. Palafox خیابان نام یکی از 10 عالی خیابان ها در امریکا است. ما شاهد زندگی جدید به پمپ خالی اموال. در افق بیشتر recapturing از بروس ساحل مرکز شهر برچسب پروژه و غرب پروژه اصلی. این پتانسیل را به سرمایه گذاری بیشتر به شهرستان — هر دو محلی و از خارج است.

Studer جامعه موسسه حمایت از یک شتاب دهنده کسب و کار به نام G بتا و برنامه نظارت تدریس توسط موسسه تکنولوژی ماساچوست (MIT) ساخت Pensacola اولین شهرستان در جنوب شرقی به انجام هر دو است. اینها همه در راستای ساخت شرکت های محلی و نگه داشتن استعداد صفحه اصلی.

بسیاری خیلی سخت کار کرده اند برای ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش نگه می دارد که بیشتر استعداد صفحه اصلی جذب استعداد بازگشت و پرورش استعداد های جدید. و پیشرفت ساخته شده است. سالانه میسون-دیکسون کیفیت زندگی بررسی نشان می دهد که. پیشرفت های بزرگ است که با یک راه طولانی برای رفتن. ما هنوز هم بیش از حد بسیاری از کودکان آماده برای مهد کودک بیش از حد و فقر و فقدان فرصت های برابر; اما ما آگاه هستند از این کاستی ها و شور و شوق آنها را به آدرس. ما شهروندان است که دوست دارد در جامعه. مردم در روز ایستاده و در شب باران یا درخشش در نقاشی های دیواری پل نه به صدمه زدن به جامعه خود را به آن بهتر است.

ما در آورده کارشناسان برتر جهان در ایجاد و حفظ یک با کیفیت عالی از زندگی است. ما یک راه طولانی آمده اند. یکی می توانید آن را احساس کنید. در همکاری با شرکت های ساختمانی در ایجاد یک فرهنگ بزرگ من به اشتراک گذاری آنچه که سالها طول می کشد برای ساخت می تواند از دست داد در یک لحظه. من معتقدم که اگر ما موفق به حذف این اثر تاریخی در این لحظه بسیاری از آنچه ما انجام داده اند, در پنساکولا از دست خواهد رفت.

یکی ممکن است می گویند "بله و این همه پیشرفت ساخته شده و با مجسمه در محل." اما امروز متفاوت است. Pensacola شهرستان است که متوجه شده و به دنبال. توصیه من دریافت تماس از چهره های ملی که قبلا ارائه شده در CivicCon. آنها هر دو حیرت زده کرد که مانند یک بنای تاریخی وجود داشته و در پنساکولا. در این تور از شهر رانندگی آنها را به دیدن مؤتلفه مجسمه هرگز بخشی از تور. نه که از آن اجتناب شود; بلکه به اعتقاد من آن انکار آن وجود داشته است. من احساس نمی این یکی از نشانه های ما باید ویژگی در بازدید کننده تورهای تبلیغات در بازدید Pensacola یا لیست در اتاق بروشور; در واقع من هرگز دیده می شود این اثر تاریخی برجسته در هر گونه مواد تبلیغاتی.

Pensacola پیشرفت ما را بر روی نقشه و مردم متوجه آنچه اتفاق می افتد در اینجا. هر دو CivicCon مجریان مشترک درک است که در جهان امروز مردم توجه کنید که چگونه جوامع آدرس چیزهایی مانند مؤتلفه بناهای تاریخی. آنها اشاره کرد که در بسیاری از شهرستانها که قادر را حذف کرده و این آثار. آنها ساخته شده است که اگر مجسمه است نه حذف آن خواهد صدمه دیده Pensacola در جوان نگه داشتن مردم در خانه و تضعیف سرمایه گذاری در این شهرستان است. در مذاکرات خود آنها با استفاده از پنساکولا به عنوان مثال از یک تفکر رو به جلو و اقدام و ما را تشویق به حرکت به سرعت به حذف مجسمه. من با آنها موافقم و من می دانم که بسیاری از شما انجام بیش از حد.

بهترین زمان برای حق یک اشتباه بلافاصله. من شما را تشویق به حذف مؤتلفه بنای تاریخی در مرکز شهر. من قول می دهم من خواهد شد و من امیدوارم که بسیاری دیگر پشتیبانی خود اقدام به انجام این کار.

پنجم Studer است Pensacola ساکن نیکوکار و موسس Studer جامعه موسسه. علمی همکاران با Pensacola, اخبار مجله به ارائه CivicCon.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن