Coronavirus آلوده بیش از یک در 100 فلوریدا به عنوان نزدیک به 9000 در موارد گزارش شده پنج شنبه

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است.منتشر شده 4:36 PM EDT Jul 9, 2020اصلا

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399

اصلاح: نسخه قبلی این داستان به نادرست آمار با توجه به ریاضی خطا.

-----

Coronavirus در فلوریدا مجموعه جدید تک روز در اوج مرگ و میر و بستری از بیماران جدید و بازگشت مثبت نتایج آزمون.

مقامات دولتی گزارش دیگری 8,935 موارد پنج شنبه و 120 مرگ و میر بیشتر. آخرین گزارش تعداد کل 232,718 موارد و 4,111 مرگ و میر با 102 از مرگ و میر ناشی بودن غیر-ساکنان فلوریدا.

یک شب جمعه دیگر 409 نفر در بیمارستان بستری شدند با COVID-19 آوردن مجموع به 17,167. و نتایج آزمون بازگشت و در روز شنبه نشان داد یک رای مثبت از 18.3% بیش از سه برابر نرخ ثبت شده است.

پس از اولین عفونت تایید شد مارس 1, ویروس گسترش یافته است به حدود 1.8 درصد از دولت جمعیت 21.4 میلیون نفر است.

پس از تعدادی از عفونت به نظر می رسد به یک فلات در ماه مه میزان عفونت شده و مشخصی ایجاد خوشه در تمام دولت در شهرستانها عمده.

شهرستانهای خانه به شش تا از بزرگترین مناطق مترو حساب 54 درصد از موارد و رو به رشد بهداشت و درمان اضطراری را تهدید به پایمال کردن بیمارستان.

آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان گزارش نزدیک به 60 واحد مراقبت های ویژه در فلوریدا رسید ظرفیت در اوایل این هفته با حداقل 35 بیمارستان های دیگر در 90 درصد از ظرفیت. این شامل امکانات پزشکی در میامی تمپا و اورلاندو.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis با اشاره به جدید شماره پنج شنبه را به عنوان یک "بالاتر بر روی صفحه رادار" در این بیماری همه گیر. در گفتگو با خبرنگاران در جکسون ویل DeSantis گفت: دولت کمک به بيمارستان بیشتر پرستاران و دیگر داخلی کارکنان به خط مقدم.

"بسیاری از مردمی که مشغول به کار در یک مدت زمان طولانی واقعا از ماه مارس در این" DeSantis گفت.

"ما اعزام یک صد قرارداد پرستاران را به Miami-Dade, یکی دیگر از صد به منطقه خلیج تمپا و من فقط با صحبت (بخش مدیریت اضطراری) مدیر Jared Moskowitz ... ما در حال رفتن به در بسیاری از صدها نفر قادر به کمک به آن دسته از تلاش های" DeSantis گفت.

فلوریدا گزارش شده و طی آن بالاترین تنها در روز بالغ برای عفونت های جدید در هفت روز گذشته و بیش از 8000 نفر در هفت گذشته 12 روز است.

در حالی که بیش از یک در 10 floridians تماس با آزمایش شده اند که رای مثبت شروع به پریدن کرد از به طور متوسط کمتر از 5% در ماه مه به مدت هفت روز به طور متوسط در این هفته از 19.5%.

نتایج گزارش روز شنبه تا به حال مثبت شدن نرخ 18 درصد برای 40,990 آزمون به پایان رسید.

Anthony Fauci, ملت را بالا عفونی-بیماری رسمی شنبه به توصیه برخی از ایالت ها به "به طور جدی نگاه بستن" دوباره اگر آنها روبرو هستند عمده resurgences ویروس.

کارشناسان بهداشت و درمان گفت: آزمایشات نشان می دهد اگر یک ویروس تحت کنترل است که افزایش تست عملکرد نسبت کوچکتر از مثبت.

اما در فلوریدا یک افزایش قابل توجهی در تعداد آزمایشات انجام شده در طول ماه گذشته تولید شده بزرگتر نسبت به نتایج مثبت است.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

اصلاح: نسخه قبلی این داستان به نادرست آمار با توجه به ریاضی خطا.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن