COVID-19 همچنان به گسترش در Escambia County زندان به عنوان 119 زندانیان در حال حاضر مثبت

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:31 PM EDT Jul 13, 2020تعداد COVID-19 موارد در Escambia County

توسط NEWSSALAM در 24 تیر 1399

تعداد COVID-19 موارد در Escambia County زندان همچنان به صعود بیش از آخر هفته به عنوان یکی دیگر از 36 زندانیان آزمایش مثبت برای coronavirus پس از جمعه.

Escambia County سخنگوی لورا Chicago گفت: اخبار و مجله که از بعد از ظهر دوشنبه 119 زندانیان تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 در تسهیلات — افزایش 43 ٪ از روز جمعه زمانی که 83 زندانیان تا به حال آزمایش مثبت است.

Chicago گفت: 163 کل زندانیان تا به حال تست شده برای این ویروس که از دوشنبه. از آن 119 مثبت بودند و 43 آزمایش منفی و یکی بود هنوز هم در انتظار نتایج.

تعدادی از کارکنان زندان به تست مثبت برای این ویروس همچنین رشد بیش از آخر هفته. همانطور که از دوشنبه, 31 کارکنان تایید شد به COVID-19 و 55 اضافی زندان کارکنان هنوز هم در انتظار نتایج آزمون. در روز پنج شنبه, 23 کارکنان زندان تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

Escambia County اصلاحات رئیس غنی پاول گفت: اخبار مجله که با وجود افزایش تعداد موارد این ویروس همچنان ادامه دارد و به توان موجود در داخل یک بخش از تسهیلات.

"ما در حال حفظ ما هوشیاری و تضمین این که بهترین شیوه ادامه دارد رعایت شود به" پاول گفت.

او توضیح داد که این زندان دارای سه اولیه بخش — نام فاز 1 فاز 2 و رزرو — و این ویروس در حال گسترش در خارج از یکی از این دو فاز است.

همانطور که از دوشنبه, زندانیان,' حرکات در داخل این تاسیسات ادامه داد: باید به حداقل نگه داشته شود با تقریبا هیچ سلول نقل و انتقالات و یا سفر بین بخش های مختلف زندان است.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن