ECSO: Pensacola زن ضرب و شتم دختر با کمربند, جایزه برای تمیز کردن اتاق

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:28 PM EDT Jul 7, 2020یک Pensacola زن به اتهام ضرب و شتم یک دخ

توسط NEWSSALAM در 18 تیر 1399

یک Pensacola زن به اتهام ضرب و شتم یک دختر با یک کمربند و یک ورزشی جام پس از کودک نیست تمیز کردن اتاق خود را رضایت.

Shaneika ساموئل, 30 دستگیر شد دوشنبه و سه متهم با تشدید کودک آزاری, جنایی, فساد و دو نقض آزادی مشروط.

او رزرو شده به Escambia County زندان بدون باند و شهرستان سوابق نشان داد او همچنان در بازداشت به عنوان از شنبه بعد از ظهر.

با توجه به گزارش بازداشت یک دختر صحبت کرد Escambia County Sheriff دفتر معاون دوشنبه و گفت: او مورد آزار قرار گرفته بود توسط ساموئل. این redacted گزارش مشخص نیست رابطه بین دختر و ساموئل.

این Escambia County Sheriff را در پاسخ به یک محل اقامت که در آن دختر شده بود اقامت با ساموئل پس از زن دیگری به نام 911. معاون مشاهده زیادی کبودی بر روی دختر را شانه طولانی ابتدا که شروع در سمت چپ بینی و تمدید فک و اضافی خراش در گردن و پشت و پای راست.

دختر گفت: معاون ساموئل آمده بود به اتاق او پیش از آن روز و گفت: این کودک تا به حال نه "تمیز اتاق به ساموئل رضایت" در این گزارش اعلام کرد.

ساموئل گفت: دختر برای دریافت, برهنه, اما دختر را رد کرد. ساموئل اقدام به زور حذف دختر پیراهن و دختر بچه, تلاش برای نگه داشتن آن در این گزارش اعلام کرد.

ساموئل پس از آن برداشت یک کمربند و شروع به ضربه زدن دختر در این صورت قبل از کشیدن او به راهرو و کوبیدن سر خود را بر روی زمین این گزارش اعلام کرد.

دختر فرار کرد اما ساموئل دنبال کرد. پس از پیدا کردن دختر بچه در یک اتاق دیگر ساموئل برداشت ورزشی جام و شروع به ضربه زدن دختر با آن گزارش اعلام کرد. ساموئل پس از آن گفته دوخته دختر سر بین تخت و دیوار نگه داشته و ضرب و شتم او.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب