هیئت تحریریه میدارد برای ASSU اجرایی و کارشناسی سنا صندلی

در ماه گذشته ما رسیده به هر یک از این نامزدها برای ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) در مقطع کارشناسی

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

در ماه گذشته ما رسیده به هر یک از این نامزدها برای ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) در مقطع کارشناسی سنا و اجرایی. پس از مصاحبه و بررسی سیستم عامل از آن استفاده شود که برای ما تایید در اینجا داوطلبانی که ما معتقدیم شایسته رای خود را در مارس 18.

توجه داشته باشید که نامزدها برای کلاس روسای جمهور و نمایندگان فارغ التحصیل شورای دانشجویی (GSC) نیز به نظر می رسد در مارس 18 رای برای دانشجویان دوره کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بود. GSC نامزدهای منتخب خود را فارغ التحصیل مدارس و کلاس های رئیس جمهور منتخب خود را در کلاس های مربوطه. به عنوان یک هیئت تحریریه از دانشجویان از کلاس های مختلف سال ما تصمیم گرفته اند برای حمایت از نامزدها در هر کدام از این نژادها.

ASSU اجرایی

منیر Alimire '22 و Vianna Vo '21

رشته: مطالعات شهری و انسان شناسی / انسان شناسی

تقریبا هر جنبه ای از سال تحصیلی آینده است عمیقا نامشخص است. این عدم اطمینان است که باعث می شود آن است که بسیار مهم است که بدن دانش آموز موثر و پرشور طرفداران. این یکی در میان بسیاری از دلایل که منیر Alimire و Vianna Vo به دست آورده ما حمایت کنید.

در سال گذشته منیر و Vianna ثابت کرده اند خود را به طور موثر نمایندگان دانشجو بدن. منیر به عنوان ASSU کارشناسی سنا صندلی و موقعیت در تخصیص بودجه سنا و کمیته ای FLI حمایت ویژه کمیته ASSU کمیته اجرایی و SSE هیئت مدیره. به عنوان سنا صندلی منیر همکاری یک قطعنامه در محکومیت دانشگاه انفعال در مسائل نژادی, led کار برای افزایش بودجه و فضا برای FLI و طی مراحل اولیه COVID-19 همه گیر و تاسیس شرکت-مدیریت ASSU COVID-19 صندوق در کنار دیگر سناتورهای.

Vianna به ارمغان می آورد یک سابقه طولانی از حمایت بیش از حد به خصوص در زمینه بهداشت روانی و سلامتی. او به عنوان ASSU مدیر بهداشت روانی و سلامتی در سال گذشته همچنین نگه داشتن موقعیت خود را در کلاه دانشجویی کمیته مشورتی و رفاه & شکوفایی گروه کاری. در میان یک لیست طولانی از اقدامات او گرفته شده در این نقش Vianna بانیان قطعنامه برای ایجاد یک کار افتادگی دائم و جامعه مرکز پیشگام 30 روز سلامتی چالش با دانشگاه استنفورد رفاه برای بالا بردن دانش آموزان در طول COVID-19 ایجاد یک دایرکتوری از خارج از دانشگاه دگرباشان جنسی-جنسیتی تایید ارائه دهندگان خدمات و همکاری با دانش آموزان برای ایجاد یک فارغ التحصیل مشاور-advisee بررسی به امید ایجاد مکانیسم های پاسخگویی در این مدارس فارغ التحصیل.

منیر و Vianna شد قاطعانه خود در مصاحبه با ما که خود را در اولویت اول خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که هر گونه کاهش بودجه دولت ممکن است در آینده سال تحصیلی عادلانه هستند و نه به طور نامتناسبی تحت تاثیر برخی از دانش آموزان و جوامع داشته است.

علاوه بر این تعهد منیر و Vianna پلت فرم ایستاده بود جدا برای آن دقیق و عملی پیشنهاد برای پرداختن به سلامت روان نژادی دادگستری و دانشجوی کارشناسی ارشد نگرانی. در زیر جنبه های پلت فرم خود را که به خصوص قانع کننده:

پشتیبانی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی

منیر و Vianna پلت فرم تاکید نگرانی در میان فارغ التحصیل جامعه هستند که متاسفانه اغلب نادیده گرفته شده توسط ASSU و دولت است. در مصاحبه ما آنها بحث ضرورت افزایش یارانه مهد کودک کاهش هزینه مسکن بهبود دانشجوی کارشناسی ارشد بهداشت روان پشتیبانی از سیستم ها و افزایش امنیت غذایی. رکورد خود را از ملاقات با دانشجوی کارشناسی ارشد سازمان ها و به طور فعال از جمله دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نقش خود در گذشته ما را مطمئن می سازد که آنها را به ادامه مبارزه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سال آینده است.

نژادی و عدالت

منیر مورد بحث تعهد خود به ادامه مبارزه برای departmentalization آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات (AAAS) و مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت (CSRE) برنامه های. با هم منیر و Vianna صحبت کرد و عملا مورد در دراز مدت با چالش های افزایش دانشکده تنوع و اهمیت حصول اطمینان از از دست دادن از استادان که ممکن است ناشی از رکود مالی نمی injuriously بر مطالعات قومی ادارات و دانشکده رنگ.

سلامت روان

Vianna نمایش داده می شود منحصر به فرد درک درستی از مسائل مربوط به سلامت روان در محوطه دانشگاه. او پیشنهاد بهبود مانند اصلاح کردن-پردیس ارائه دهنده سلامت روان ارجاع فرایند کاوش جایگزین به پلیس به عنوان اولین پاسخ دهندگان به 5150s و ایجاد یک استاندارد برای برگزاری استادان پاسخگو برای دانش آموز خوب بودن.

نکاتی در مورد نامزدهای دیگر

ما heartened برای دیدن مارتین آلتنبورگ '21 و Jennalei لویی '21 آدرس در پلت فرم خود اهمیت شفافیت و نهادی دانش است. سناتورهای اعضای کابینه و مدیران گذشته شناخته شده اند اظهار تاسف افزونگی و فقدان نهادی دانش با گردش مالی سالانه. و بیشتر از نه دانش آموز بدن نگه داشته است و نه مطلع از مهم تحولات جدید است. ما امیدواریم که که منیر و Vianna آدرس داخلی ساختار سازمانی ASSU در طول دوره تصدی خود را; آن است که یک پیش نیاز به یک عملکرد هموار حاکم بر بدن است. علاوه بر این ما تحت تاثیر قرار گرفته بودند با تعدادی از طرح های که مارتین و Jennalei پیشنهاد در زمینه سلامت روان — در میان آنها دفاع سلامت روان و حمایت از آموزش در میان اعضای هیات ارائه شرکت پرداخت و بازپرداخت برای حمایت از دانش آموزان شاهد منظم با درمانگر کار با کلاس رئیس جمهور برای افزایش دید سلامت روان منابع و ایجاد یک انتخاب کردن در سیستم که در آن OAE نامه به طور خودکار فرستاده شده به مربیان. ما امیدواریم که که منیر و Vianna ترکیب این مراحل را به خود طرح.

بیش از چند سال گذشته مارتین نیز کار می کرد برای از بین بردن هزینه های دوره. آن را بسیار به احتمال زیاد در سال آینده است که این وعده اغلب ساخته شده توسط ASSU نامزدها را تبدیل به یک واقعیت در هیچ بخش کوچکی به علت مارتین تلاش است.

کارشناسی سنا مناظره نامزدها

شش امتیازهای در حال اجرا هستند برای انتخاب مجدد و چهار مصاحبه با روزنامه هیئت تحریریه برای تایید. ما تایید شده ، در حالی که در گذشته روزانه تحریریه باید تاسف سازگار عدم تجربه نمایندگان در سنا آن را کاملا محتمل است که در آینده در مقطع کارشناسی سنا خواهد بود متشکل از سالم نسبت عودت. از امتیازهای ما با صحبت — Micheal, جاناتان, سارا و تیم فراتر از واجد شرایط و تقویت سنا را همیشه مورد سوال اعتبار.

مایکل براون '22

رشته: علوم سیاسی

در گذشته سنا Micheal ثابت شده است که فوق العاده مولد سناتور. قابل توجه او نوشت: توصیه های سیاست دفاع از تجاوز جنسی بازماندگان و FLI دانش آموزان و تصویب یک لایحه به گسترش دامنه پروژه های شخصی, از بین بردن محدودیت در سناتور نامزدی. او همچنین پیوست قضایی منشور کمیته داوری از 10 (C-10). ما قدردانی است که Micheal تمرکز نه تنها در دستور کار موارد بلکه در عملکرد مجلس سنا. صحبت ما در مورد شکست خورده استیضاح سناتور سام Schimmel '22 و در فوریه, مایکل با بیان این که نیاز به تعریف رسمی سنا فرآیندهای هر دو برای جلوگیری از رویه خطا در شرایط دشوار و برای ایجاد وسیله ای برای اطمینان از سناتور نامزدی به طور کلی. ما قبلا ابراز نگرانی در مورد عدم قوی فرآیندهای در سنا و Micheal نهادی دانش سنا مشکلات در سال گذشته و تعهد به رویه functionings سنا او را به حیاتی بازگشت عضو.

جاناتان Lipman '21

رشته: فلسفه و علوم کامپیوتر

جاناتان شده است فعال و موثر در مجلس سنا. او نویسنده اسکناس در موضوعات از رسمی بودجه در اواخر روش برای ایجاد یک کتابدار برای بهبود حافظه سازمانی بر بدن حاکم است که تا به حال به شدت بد نگهداری شده است. او نیز با حمایت قطعنامه در تغییر نام اردن سالن تشکیل یک دانش آموز مشورتی هیئت مدیره در تجاوز جنسی و دوباره قصد قضایی رسیدگی است. جاناتان توجه به این مسائل در محوطه دانشگاه هستند که به طور گسترده ای شناخته شده و در عین حال بسیار مهم است. در پایان آخرین سال تحصیلی جاناتان نوشته است قطعنامه درخواست که موسسه هوور به اشتراک گذاری آن ترکیب جمعیتی در خط با بسیاری از دیگر بخش های این دانشگاه برای برنامه ریزی طولانی ایده آل ابتکار. در نهایت او بازی مهمی در بهبود شفافیت بین دانش آموزان سنا و دولت. او کمک کرده است تا ارتباط تغییرات بزرگ به سیاست های دانشگاهی مانند آینده عمده و مشترک اول سال تجربه و پیشنهاد تغییر در درجه بندی برای بهار سه ماهه از طریق آموزنده یادداشت ها و op-eds. ما با اعتماد به نفس است که او فداکاری را ترجمه هوشمند و کامل رهبری است.

سارا Saboorian '22

رشته: اقتصاد و روابط بین الملل

در اولین دوره به عنوان سناتور سارا ثابت کرده است که یک مدافع پرشور برای بهتر تجاوز جنسی سیاست در محوطه دانشگاه. از کار مداوم با اینتر-شورای برادری به اجرای اجباری رضایت و اطرافیان آموزش به کار خود را بهبود پیگیری به AAU پردیس آب و هوا بررسی شده است متمرکز و اصولی مدافع برای تغییر. در صحبت با سارا, ما متوجه شدیم که او تا به حال یک درک قوی از گام های بعدی برای او کار می کنند و ما heartened با تمایل روشن به پایان پروژه های او شروع شد و در دوره اول. او نیز صحبت کرد و به او تمایل به گسترش کار خود به حمایت گسترده تر برای حقوق کارگران و جوامع به حاشیه رانده شده. ما زده بودند با سابقه و دانش عمیق از دانشگاه, تجاوز جنسی, سیاست, و ما هیجان زده برای دیدن کار خود را به اتمام در سال آینده است.

تیم Vrakas '21

مهم: مهندسی برق

تیم در زمان تصدی خود در ASSU است نمایش داده می شود تعهد به مرکزی وظیفه ASSU — دیسپرس 3 میلیون دلار در هزینه دانشجویی به داوطلبانه سازمان های دانشجویی (VSOs). تیم می ایستد جدا از همکار خود سناتورها به نفع او نشان داده است به اطمینان حاصل شود که این فرایند دنیوی اجرا می شود موثر و نسبتا. با توجه به تیم پلت فرم فعلی استراتژی از درمان در هر گروه به عنوان یک موجودی حساب در حالی که "نادیده گرفتن فعالیت واقعی هر فرد گروه اشتباه است." او پیشنهاد های مختلف اصلاحات به این فرایند مهمترین مذاکره چند سال برنامه بودجه برای گروه های بزرگ. همچنین توجه داشته باشید این است که تیم قوی دانش و درک از آیین نامه و روند سنا. او یک روشن دارایی است نه فقط به ASSU اما به دانشجو بدن به عنوان یک کل.

کارشناسی سنا نامزد جدید

ما مصاحبه قوی استخر از نامزدها در حال اجرا برای یک دوره اول در مجلس سنا. اکثر نامزدها کاملا درگیر در پردیس با وجود این واقعیت است که بسیاری از دانشجویان سال اول: بسیاری از اعضای فعال گروه مانند استنفورد برای حقوق کارگران و 22% کمپین و یک تعداد انگشت شماری بودند شرکت کنندگان در واکنش به برنامه همکاران (SAP). به طور خاص ما را تحت تاثیر قرار زیر پنج نامزدهای سابقه وکالت و دانش سنا روش و تاریخچه و ما امیدواریم که آنها یاد بگیرند و رشد بیشتر را از طریق خدمت در مجلس سنا.

گابریل کلاهبرداران '23

مهم: روابط بین الملل

مانند بسیاری از دانشجوی سال اول داوطلبان گابریل در حال اجرا است با یک احساس شور و شوق برای عدالت نژادی. ما به خصوص تحت تاثیر برنامه های خود را برای مقابله با این دو نهادی و فردی نژادپرستی است که بسیاری از دانش آموزان از رنگ چهره در محوطه دانشگاه. او در مورد برنامه ای برای استفاده از ASSU قد برای افزایش دانشکده تنوع و فعال مبارزه با بی عدالتی در محوطه دانشگاه. او را به شدت آگاه نهادی مشکلات قبلی تلاش برای حل آنها و قدرت فراهم شده به او توسط ASSU آنها را به آدرس. به عنوان یک زمان نهال, گابریل ارائه می دهد گام های مشخص برای ترویج پاسخگویی و ارتباطات بین ASSU و دانش بدن.

گابریلا گارسیا '23

رشته: علوم سیاسی

گابریلا یک درک قوی از دانشگاه آب و هوا به عنوان آن مربوط به خشونت جنسی. او برجسته در پلت فرم اهمیت افزایش تعداد عنوان IX کارگران در محوطه دانشگاه که در حال حاضر فقط دو برای یک پردیس 16,000 و طراحی قوی تر درسی برای RAs و PHEs برای اطمینان از آنها آموزش دیده برای پاسخ به گزارش هایی از خشونت جنسی. در مصاحبه ما با او صحبت کرد insightfully و knowledgeably در مورد کاستی از رضایت آموزش در گرایش دانش آموز جدید (سازمان خدمات ملی) و پیشنهاد عملی جایگزین. او برنامههای کمبود بودجه و پشتیبانی از LGBTQIA دانش آموزانی که تجربه تجاوز جنسی یا آزار و اذیت و خواستار استنفورد به استفاده از جنسیتی فراگیر زبان در تمام نظرسنجی ها و عنوان نهم ، اگر چه گابریلا است به تنهایی در که مایل به بهبود دانشگاه پاسخگویی در این زمینه او راه حل های پیشنهادی نشان می دهد منحصر به فرد تعهد به درک پیچیدگیهای این موضوع است. گابریلا نیز قبلا درگیر در سازماندهی Womxn مارس در استنفورد را در محوطه دانشگاه.

نیکولاس گارسیا '23

آینده نگر رشته های: اقتصاد و مطالعات شرق آسیا

از خدمت در هیئت مدیره مدرسه در دبیرستان به نمایندگی Norcliffe در Frosh شورای نیکو بوده است دیرین رابط بین دانشجویان و استادان و دولت. نیکو پلت فرم با تمرکز بر افزایش شفافیت در دو سطح بین دانشجویان و نمایندگان سنا و بین ASSU دانشکده و دولت است. هنگامی که ما صحبت می کرد با نیکو او نمایش داده می شود درک روشنی از نیاز به تعمیر اعتماد از طریق شفافیت به عنوان یک نتیجه از Schimmel افتضاح. او همچنین درک خوبی که مجلس سنا را از اولویت های سال آینده خواهد شد به احتمال زیاد ساده بودجه برای VSOs پس از COVID-19. ما امیدواریم که برای دیدن او را به ماندن درست به وعده خود برای برگزاری سنا پاسخگو به سازگار حسابداری انتشار اطلاعات و برگزاری بیشتر در ساعات اداری.

Michaela پهن '23

مهم: کلاسیک

Michaela پلت فرم ایستاده بود در تمرکز خود را در راه واقع بینانه و اهداف معنی دار برای سنا مدت است. او پلت فرم منحصر به فرد در این جنبه با ترکیب آرمان گرایی دیده می شود به طوری که معمولا در سراسر سنا نامزدها با یک رویکرد عملگرایانه به تصویب تغییر دهید. او به تشریح دو زمینه خاص است که او به دنبال نشانی در دوره اول: تامین سلامت روانی و تجاوز جنسی گرافیکی پشتیبانی در سراسر خوابگاه و ایجاد دقیق تر برنامه درسی در سراسر تنوع و خشونت جنسی برنامه نویسی برای دانش آموزان سال اول. او رویکرد عملگرایانه به نقش یک سناتور در ترکیب با پاک کردن شور و شوق برای او موضوع خاص مناطق باعث می شود او را قانع نامزد شده است. آشکار است که کار خود را به عنوان بخشی از سنا دانشیار برنامه فعلی سنا صندلی منیر ترجمه کرده است به یک درک واقع بینانه از هر دو نقش و محدودیت های آن است.

Daryn راکت '23

آینده نگر رشته: جامعه شناسی و آفریقایی و آمریکایی آفریقایی مطالعات

ما تحت تاثیر قرار گرفته بودند با Daryn پرشور حمایت برای FLI, دانش آموزان, ویژه برنامه ای برای ایجاد یک FLI مرکز جامعه. در پلت فرم و مصاحبه Daryn ساخته شده در کار قبلی FLI فعالان و برجسته نیاز به منابع یک فضای فیزیکی و ایمنی برای استنفورد را بیشتر به حاشیه رانده شده دانش آموزان است. او یک چشم مشتاق برای روز به روز مسائل است که دانشجویان از جمله هزینه های چاپ و آگاهی خود را به عنوان یک جریان نهال مجوز خود را به اهرم قدرت ASSU به سهولت این بار مالی در دانشگاه استنفورد دانش آموزان است.

این جلد. 257 هیئت تحریریه متشکل از کلر Dinshaw '21, Malavika Kannan '23, لیو Laniyan '22 آدریان لیو '20 و یاس لیو '20. Willoughby Winograd '22 نیز یک عضو رای دادند اما در مخالفت از این نظر.

تماس با Vol. 257 هیئت تحریریه در نظرات 'در' stanforddaily.com.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن