Editorial: School board honors voters, embraces opportunity in selecting Smith

نظرسرمقاله هیئت مدیرهPensacola اخبار مجله منتشر شده 7:01 هستم EDT سپتامبر 5, 2020تیموتی اسمیت در نامه جلدی خود

توسط NEWSSALAM در 16 شهریور 1399

نظر

تیموتی اسمیت در نامه جلدی خود به هیئت مدرسه شهرستان اسکامبیا نوشت:

"مشتاق به رهبری خانواده Escambia، من تلاش می کنم به شیوه ای مثبت، متمرکز، متحد و پرشور که در آن هر دانش آموز تنها به عنوان یک فرد خاص دیده می شود و آموزش داده می شود و حمایت می شود برای یادگیری با موفقیت. من به عنوان دستیار مدیر آموزش داده شدم... که قرار است برای دانش آموزان تصمیم ب گیریم که انگار هر دانش آموز فرزند خودمان است.»

که شور و نگرانی شخصی صمیمانه برای دانش آموزان قطعا بخشی از آنچه منجر به اسمیت به عنوان مدیر جدید شهرستان Escambia در رای گیری 3-2 انتخاب شد. اسمیت، مدیر دبیرستان منطقه اورلاندو، از یک جستجوی ملی چند ماهه بیرون آمد که روندی بی سابقه برای شهرستان اسکامبیا بود که هم اکنون وظیفه استخدام مدیران مدرسه را به جای انتخاب آن ها دارد.

تبريک به خاطر اسميت ه و تبریک نیز به دلیل اعضای هیئت مدیره مدرسه شهرستان Escambia که از طریق روند جستجو و انتخاب را دیدم و مهمتر از همه، افتخار قصد رای دهندگان برای تغییر مسیر و به دنبال فرصت های جدید از طریق یک مدیر منصوب در همه پرسی سال 2018.

اسمیت در حال حاضر به عنوان شخصیت تصمیم یادبود رای دهندگان برای تغییر سنت و پاکسازی یک روند سیاسی از ماموریت بسیار مهم آموزش فرزندان ما ایستاده است. او سیستم آموزش و پرورش را در هر سطح تجربه کرده است — از معلم گرفته تا مدیر تا مدیر دبیرستان هایی که بیش از ۳۰٬۰۰۰ دانش آموز را خدمت می کنند. تجربه و درک مبتنی بر تحقیقات خود را از بستن شکاف دستاورد دقیقا همان چیزی است که شهرستان Escambia نیاز به پیشرفت در برخی از محله های چالش برانگیز ترین جامعه ما است.

تصمیم هیئت مدیره برای رفتن با نامزدی از خارج از سیستم فعلی، تأیید خوش بینانه تمایل رای دهندگان به شکستن زمینه جدید است. سنت های دولتی ریشه عمیقی در شهرستان Escambia دارند، بنابراین این همه قابل توجه تر زمانی که ساکنان اقدام به خروج از وضعیت موجود است. حرکت برای تغییر سیستم آموزش و پرورش ما فوق العاده بود، اما قطعا ضربه زدن در برابر مدیر خروجی مالکوم توماس، که رهبری کمک کرد ارائه گام های مهم برای کودکان مدرسه شهرستان Escambia نبود.

بیل اسلیتون تنها عضو هیئت مدیره مدرسه بود که اسمیت را به عنوان انتخاب برتر خود از فینال ها به ثمر رساند. برداشت او از اسمیت این بود که او عاشق کار با دانش آموزان بود و هرگز نمی خواست بیش از حد از آن ها حذف شود. اسلیتون اظهار داشت: شور و شوق او فوق العاده است.

مهمتر از همه، ما امیدواریم که اسمیت قادر به ایجاد و حفظ آن اشتیاق برای دانش آموزان شهرستان Escambia. ریشه یابی در تجربیات و دیدگاه های کودکان این شهرستان مطمئن ترین مسیر موفقیت به عنوان یک مدیر است.

موفق باشید به مدیر ورودی اسمیت رفتن، و به لطف اعضای هیئت مدیره مدرسه شهرستان Escambia برای یک کار به خوبی انجام می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن