UCLA دریافت $7.5 متر به حمایت از اوایل زندگی حرفه ای دانشکده از طریق هلمن همراهان برنامه

اخبار دانشگاه این بودجه بخشی از یک UC systemwide تعهد از هلمن همراهان صندوق ایجاد دائم اوقاف در هر یک از 10

توسط NEWSSALAM در 11 تیر 1399
اخبار دانشگاه

این بودجه بخشی از یک UC systemwide تعهد از هلمن همراهان صندوق ایجاد دائم اوقاف در هر یک از 10 دانشگاه

UCLA دریافت کرده است $7.5 میلیون دلار از هلمن همراهان صندوق به طور دائم وقف دانشگاه را هلمن همراهان برنامهکمک می کند که امیدوار دستیار اساتید انجام تحقیقات و پیشبرد حرفه خود.

آخرین هدیه از این صندوقکه مرتکب شده است و در مجموع 125 میلیون دلار در سراسر UC سیستم ایجاد موقوفات در تمام 10 دانشگاه و ایجاد systemwide جامعه هلمن همراهان. بر اساس این طرح هر دانشگاه را اداره برنامه خود و توزیع جوایز سالانه با جدید اوقاف ارائه محافظت جریان مالی در ابد.

"با کاهش بودجه فدرال و یک نیاز حیاتی برای UC پژوهش به خصوص در طول coronavirus عصر این هدیه سخاوتمندانه نمی تواند در یک زمان بهتر" گفت: رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو. "باور نکردنی, عمومی روح هلمن همراهان برنامه پشتیبانی خواهد کرد و در عین حال یکی دیگر از نسل برجسته علما و دانشمندان که مشاغل دستاوردها و دستیابی به موفقیت در تحقیقات به نفع کالیفرنیا و جهان است. ما همیشه سپاسگزار به هلمن خانواده برای این پایدار موثر برنامه است."

این هلمن برنامه همراهان در UCLA در سال 2011 راه اندازی شد و با $1.25 میلیون هدیه و بهره مند از اضافی 1.4 میلیون دلار در سال 2016. تصدی آهنگ اساتيد در دوم یا سوم سال در UCLA کالج و حرفه ای ترین مدارس واجد شرایط برای کمک هزینه های تحصیلی که می تواند طیف وسیعی از $10,000 $65,000 و به طور معمول در حال اهدا به 10 تا 15 دانشکده در هر سال. به عنوان سابق همراهان رسیدن تصدی آنها خدمت در کمیته انتخاب.

پشتیبانی را قادر می سازد دانشگاه UCLA در اوایل زندگی حرفه ای ارومیه به دنبال انواع پروژه های. برای مثال 2018-19 هلمن همکار Ximin او دستیار پروفسور علم مواد و مهندسی منجر به توسعه یک hydrogel پوشش است که مانع از یخ تشکیل دهنده است که می تواند به بهبود ضد انجماد تکنولوژی, هواپیما, بال, در بیرون لوله ها و سایر تجهیزات. او همچنین منجر به طراحی یک ربات است که طراحی و هدایت نور, یک تکنولوژی است که اطلاع رسانی می تواند آینده توسعه oceangoing روبات و مستقل کشتی. هر دو پروژه های تحقیقاتی حمایت می شدند توسط هلمن بودجه.

در میان دانشگاه UCLA 2019-20 گروه از هلمن همراهان:

  • Juliann Anesi (gender studies) در حال کار بر روی یک کتاب در مورد ناتوانی وکالت در حقوق مدنی–عصر Samoa.
  • Avishek Adhikari (روانشناسی) بررسی عوامل عصبی پشت وحشت.
  • Leyla Karimli (رفاه اجتماعی) در حال مطالعه فقر در جمهوری قرقیزستان.
  • کریستین ساموئل-ناکامورا (پرستاری) تحقیق در مورد مراقبت های بهداشتی دسترسی میان ایالات متحده آمریکا و آلاسکا جوامع بومی در لس آنجلس.
  • دانیل Snelson (به زبان انگلیسی) در حال توسعه یک کتاب تلفیق شعر و رسانه های جدید.

از آنجا که برنامه آغاز به کار در سال 1995 سابق هلمن همراهان در طول UC سیستم رفته و تبدیل به بخش صندلی برنده جایزه محققان و مک آرتور یاران — و یا "نابغه" گرانت — دریافت کنندگان. علاوه بر این بیش از 125 در حال حاضر درگیر در COVID-19–پژوهش های مرتبط از جمله چند در UCLA.

  • Randall Akee, دیپلم , استاد سیاست عمومی و آمریکایی مطالعات هندشده است بررسی میزان عفونت در هند رزرو که بیش از چهار برابر بیشتر از سایر نقاط کشور است. او و تیم خود را ساخته اند توصیه هایی برای اقدام دولت برای حفاظت از این جوامع است.
  • چاد Hazlett, دستیار استاد آمار و علوم سیاسی, است, استفاده آماری روش تحقیق به ارزیابی نتایج برای بیماران دریافت کننده درمان مانند remdesivir و هیدروکسی کلروکین در خارج از کارآزمایی های تصادفی.
  • James Lloyd-اسمیتاستاد بوم شناسی و زیست شناسی تکاملی, co-نویسنده مطالعه در چه مدت ویروس باقی می ماند می تواند در سطوح مختلف و در ذرات معلق در هوا.

دستاوردهای این همراهان سابق و همراهان برجسته کردن ارزش سرمایه گذاری در اوایل زندگی حرفه ای محققان دانشگاهی و کار خود گفت: فرانسیس هلمن جمهور هلمن همراهان صندوق که تجربه خود به عنوان یک کاربر عضو هیات علمی در دانشگاه سان دیگو با الهام از برنامه است.

"پدر و مادرم وارن و کریس هلمن استفاده می شود به می گویند که ایجاد هلمن همراهان برنامه یکی از بهترین چیزها در خانواده ما تا کنون انجام," او گفت:. "داشتن این فرصت را به حمایت بیش از 1,900 دانشکده در طول سال من با شوق و ذوق به توافق برسند. اکتشافات خود را تعهد به کار خود و پتانسیل زیادی همچنان برای ما الهام بخش سال پس از سال است. ما هیجان زده می شود حمل بر پدر ما میراث با تضمین این که هلمن همراهان برنامه وجود دارد می توانید به صورت مداوم در سراسر دانشگاه کالیفرنیا در سیستم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن