Escambia County EMTs کرک مورد از دست رفته 14 ساله فراری

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:10 PM EDT Jul 10, 2020Escambia County تکنسين' تفکر سریع اعتبا

توسط NEWSSALAM در 21 تیر 1399

Escambia County تکنسين' تفکر سریع اعتبار شد با نجات یک دختر فراری که در راه آسیب است اوایل این هفته.

دو EMTs پاسخ در اطراف ظهر روز شنبه به یک تماس پریشانی و به رسمیت شناخته 14 ساله دختر از دست رفته افراد تصویر ارسال شده در Escambia شهرستان کلانتر دفتر Facebook صفحه.

EMTs Andre تامپسون و کورتنی Kocon کار با هم در Escambia County آمبولانس #25 پاسخ به یک دختر برگزاری نمایشگاه نشانه های استرس حرارتی. تامپسون و Kocon آرام دختر پایین نگه داشته و هر دو نوجوان و بزرگسالان که در سایه او از ترک صحنه تا ECSO نمایندگان رسید.

دختر پیوست شد با خانواده اش در پشت EMT را آمبولانس و مرد ساموئل مولن 18, اردوگاه دستگیر شد روز شنبه و به اتهام هرزه و شهوت انگیز و رفتار با توجه به ECSO.

"کارکنان Escambia County هستند قهرمانان هر روز و امروز ما به رسمیت شناختن EMTs تامسون و Kocon برای توجه خود را به جزئیات و شناسایی در معرض خطر juvenile" Escambia County Public Safety مدیر Jason راجرز گفت: اخبار و مجله. "این یک پایان خوش که ما اولین پاسخ دهندگان به طور مستقیم مسئول. همه ما بسیار افتخار برای پایان دادن به این."

مولن و دختر ملاقات آنلاین و او مدعی او به او گفت که او 16 ساله بود با توجه به دستگیری او گزارش. به گزارش گم شده در روز دوشنبه و ECSO ذکر شده او را به عنوان "در معرض خطر فراری."

پس از مولن گرفته شد به بازداشت "یک پرونده بررسی نشان داد مولن به یک مشکوک در, دو جنسی اخیر جرم گزارش" با توجه به گزارش.

تامپسون و Kocon وارد در تقاطع کارولین راه و هانسن بلوار حدود ظهر چهارشنبه پس از یک شهروند نگران کشف یک دختر که به نظر می رسد و مضطرب به نام 911.

EMTs به سرعت کشف دختر بود که دو زانو در نزدیکی جاده با یک مرد جوان ایستاده بیش از شانه خود را.

"ما ساخته شده بیمار تماس" تامپسون گفت. "اما در آن نقطه او نمی خواهید به صحبت کردن با من. آن تقریبا یکی از کسانی که در آن شرایط او احتمالا نمی خواهید به مقابله با یک نر در قاب زمان. شریک زندگی من کورتنی شروع به صحبت کردن به او."

Kocon اقدام به صحبت با دختر در حالی که تامپسون سعی کردم به صحبت می کنند به مولن.

"اما زن جوان شروع به گرفتن گریزان و به مرد جوان کردم و کمی به او نزدیک تر. بنابراین ما در واقع آنها را از هم جدا," تامپسون گفت.

"هنگامی که شما در حال برخورد با فراری یا هر چیز دیگری مانند آن چه شما را تا پایان با دیدن زمانی که آنها می خواهند به چوب به یک فرد است که مربوط به آنها را می دانیم که ما یک مشکل است."

زمانی که Kocon شانس به دزدکی حرکت کردن سریع زمزمه به او شریک تامپسون گفت که او به او گفت که او به رسمیت شناخته شده از ECSO را در Facebook صفحه به عنوان یک نوجوان که گزارش شده بود از دست رفته است.

هنگامی که جدا از مولن دختر نشان داد که او می خواست به ترک و رفتن به پیاده روی به دور از EMTs. تامپسون می دانستند که آنها نیاز به نگه داشتن او در صحنه اجازه می دهد شریک زندگی خود را در زمان تماس با اجرای قانون و برای نمایندگان می رسند.

"او در ابتدا گریزان برای در حالی که کمی اما کورتنی شد در نهایت قادر به cox او را به آمدن به ما کامیون برای اعضای حیاتی و موثر بدن را بررسی کنید."

زمانی که ECSO نمایندگان وارد آنها حذف مولن از آمبولانس به سوال او را در خارج در حالی که دختر باقی مانده در تهویه مطبوع خودرو.

EMTs یافت که دختر شد, برگزاری نمایشگاه "تقریبا تمام ویژگی های استرس حرارتی, اما من فکر می کنم آن را خیلی بیشتر اضطراب است که او در واقع تجربه" تامپسون گفت.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن